ähh, nu drar vi hem...

tisdag 10 maj 2005 Bangkok, Thailand

Jahapp, om ett par timmar kommer taxin for att ta oss till baten som ska ta oss till bussen som ska ta oss till bangkok. Resan borjar narma sig sitt slut.

Koh pangang ar lite av en partyo med fester som, i storleksordning, full moon, half moon, och black moon party. Sjalvklart lyckades vi planera in var resa sa precis att vi missade de tva forsta och hade enbart black moon att se fram emot, men vi misstrostade inte. Vadret har varit underbart hela resan sa det vore juh inte sjalva fan om det da inte skulle regna som om det inte fanns nagon morgondag samma dag som det skulle vara fest. Nu hade vi iofs insett att vi inte skulle orka ta oss till den strand dar den ursprungliga BM agde rum utan vi skulle noja oss med Hadrins uteliv. Festerna har ager rum nere pa stranden och klubbarna staller ut bord och trekantskuddar och det ar valdigt mysigt har. Medan man dricker sin hink med fulwhiskey och sprite sa blir man underhallen av galna locals och deras haftiga eldshower, och om man vill kan man soka sig in under taket for att dansa natten lang. Och det var val precis det vi gjorde. Hemgangen blev ung nar solen gick upp, vilket ledde till en lite konstig dygnsrytm. Men ack sa kul det har varit.

Vi traffade tva tjejer fran bromma forsta natten, anna och karin. Dom var veteraner nar det kom till att parta pa denna strand och de tog oss under sina vingar=) Som tack ska de fa allt vi inte orkar slapa med hem till svea!

Pangan vistelsen kandes som ett bra avslut pa allt, vi har haft det otroligt skont har nere och nu nar det har blivit skitvader i form av moln och regn och kroppen borjat kanna av den nagot ohalsosamma livsstilen sa kanns det ganska skont anda att fa aka hem.

Jag antar att ni redan vet att var resa har varit underbar pa manga satt, och vi alla kommer ha historier och minnen for livet. Kanns som om ni kommer fa hora en hel del intarnskamt varje gang ni traffar tva eller flera ur varan ursprungliga resegrupp.

Tack Jorge, Nic, Fame-magnus, Bateman, Idol-anthony och Svesse, det var kul att resa med er alla=)

Tack alla dar hemma som har skrivit pa varan resedagbok, det har varit ett noje att underhalla er dar hemma och fatt er att forsta att vi nog har haft de basta 7 manaderna och tre veckorna i vara liv.

Vi ses i uppsala!

Fred otto Hannes Ullman signing out one last time!

ps. orkar inte lagga upp bilder har nere. ni far se inom kort anda.

Hannes Ullman
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige