Railey west och East, vi bor pa west, stranden till vanster. fotot taget fran utsiktsplatsen som jag o marina klattrade upp till.

Soliga dagar flyter ihop

onsdag 9 november 2005 Railay Beach, Krabi, Thailand

Hej o tjenixen!
Ja nu var det nagra dagar sen jag skrev. Da hade vi ju precis anlant... Dagarna som har gatt sen dess har vi agnat at ren och skar solobadsemester! Oj vad det ar skont att ligga pa stranden o sen nar det blir for varmt pallrar man sig ner till vattnet o flyter lite lojt pa vagorna. Lite da och da gar man o tar sig en fruktshake eller lite mat. Det ar underbart helt enkelt!
Men ok, vi har inte varit sa sloa hela tiden, bara nastan. En eftermiddag kravlade jag o marina oss uppfor lite berg for att fa lite utsikt over stranderna o det var helt magiskt! Sen skulle vi ta oss ner till en lagun men bangade de sista tjugo valdigt skarpt sluttande metrarna. Synd, men dumt att chansa.
Sen har vi gatt runt o kollat de andra harliga stranderna i omradet Pran Nang och Ton Sai. Ton Sai var lite klurigt att ta sig men till sist hittade vi och val dar fick det bli en shake for besvaret.
Har ocksa besokt den lite storre stranden Ao Nang men foredrar latt var egen Railey west eller Pran Nang. De ar rena paradisstranderna! Ingen biltrafik sa langt ogat och orat nar.
Sam nu vet ni det! Och som om det inte framgick sa mar vi tip top och stannar har fram till mandag.

Mamma: An har jag inte brant mig sa farligt! Bara lite grann ;)
Puss o kram!!!

Frida Karlsson