Efter en skon dag sitter vi i solnedgangen o njuter!
Efter en skon dag sitter vi i solnedgangen o njuter!

Sista dagen pa Railey

söndag 13 november 2005 Pak Nam, Krabi, Thailand

Halla igen!
Nu ar vi inne pa var sista dag pa Railey beach. Har har verkligen varit toppen maste jag saga! I gar sa var vi ute pa aventyr med speedboat och akte runt till en massa stallen har omkring, bl.a Ko Phi Phi, Maya Bay (dar The Beach spelades in) och lite andra skona paradisstrander. En skon dag pa havet! Dessutom livades allt upp nar guiden sa "you're so lovely" till Marie och fragade om hon ville ata honom till lunch. Kul liten kille!
Lite sightseeing maste man ju lagga in i planeringen o skona huden fran solen nan dag da och da.

I dag hyrde jag o Marina en kajak o paddlade runt. Har ar grymt fina kalkformationer vilket gor stallet valdigt vackert! Klart vatten, bla himmel, klippor ...helt underbart! finns med pa fotona.

Jag vet inte vad det ar med thailandarna, sarskilt killarna pa en restaurang... Nar de ser oss fyra tjejer sa kollar de o fnittrar o snackar...o det far oss att fnittra och det gor verkligen inte saken battre. Marie sager att vi maste se ut som "hej kom o hjalp mig". Det ar grymt kul i alla fall! Man behover bara ga forbi dem sa blir de helt nippriga. Vi ska avsluta med frukost dar imorgon bara for att javlas ;) Mycket trams och fnitter blir det i alla fall.

Det kanns i alla fall skont att resa vidare imorgon aven om man kommer att sakna en hel del av personalen som man lart kanna pa de olika stallena. Vi siktar pa Bangkok imorgon och sedan vidare till Ko Samet pa tisdag.

Men vi hores snart igen! Vi fnittrar vidare...

Frida Karlsson
Senast aktiv - från Hässleholm, Skåne län, Sverige