Mmmm...basta tillbehoret vid en dag pa stranden
Mmmm...basta tillbehoret vid en dag pa stranden

Ko Samet

fredag 18 november 2005 Phe, Rayong, Thailand

helloj!
Inne pa sista veckan...kanns lite trakigt men som alltid ska det bli skont att komma hem. Vi fortsatter med vart solande och badande har pa Ko Samet. Jag maste saga att allt negativt som sags om on inte riktigt stammer. Har ar jattefint o lugnt. Ganska mycket thailandare som kommer hit pa helgerna men det ar bara kul. Jattefint och klart vatten o vita strander. Vi bor urlyxigt kanns det som, tv, ac, rent o fint o varmvatten! Ar inte livet underbart sa sag! ;)
Vi har aven en liten kisse som kommer o ligger pa var veranda nar vi kommer hem. Husdjur o allt!
Pa kvallarna laggs det ut stora mattor pa stranden med sma bord och kuddar att sitta pa. Dar brukar vi ata middag i vagornas brus i ljuset av fullmanen. I forrgar hade de ett alternativt fullmoonparty har med eldshow o fyrverkerier. Allt var bara saaa vacker! Rena rama romantiken!

Det hande en ratt otrolig grej i forrgar. Jag o Marina var ute o gick o kolla runt. Jag tittade in i en affar just nar vi gick forbi o sag tva jag trodde jag kande igen...smog in o tittade extra noga. Tro det eller ej men dar stod Gurkan o Maria fran Lund. Haftigt! De har varit har i tva veckor nu o stannar ett tag till. Efter att ha rest runt i tre manader sa ar de ratt trotta o slitna. Men iaf, ikvall ska vi dricka drinkar o kolla pa de partande thailandarna.

Sen vi kom hit har vi i stort sett bara chillat. Har finns inte sa mycket annat att gora. Idag da kande vi dock att vi behovde se lite mer sa vi stack ut pa en lagom battur med fiske. Helt ok! Jag fick tva firrar o sen grillade vi fangsten pa baten o at.

Pa mandag aker vi tillbaka till Bangkok for att resa hem pa onsdagkvall. Det blir sakert lite sightseeing o shopping.

Tyvarr funkade inte USB portarna har sa bilder kommer lite senare.

Kram pa er!

Frida Karlsson