det drar ihop sig...

söndag 8 januari 2006 Uppsala, Uppsala län, Sverige

Godagens!

det var ett tag sedan mina fingrar malde över ett tangetbord för att uppdatera folkstammarna i svea kring, först 7, sedan 6, sedan 4, sedan 3, personers äventyr ute i världen.. Nu har dock tiden kommit igen för mig att "vässa" tangenterna för att så pass livligt och färgstarkt skildra min alldeles egna resa mot bergen i väst. Dock så blir den inte så pass egen som det en gång såg ut att bli eftersom boendet kom att ordnas med personer i min yttersta bekantskapskrets, så jag antar att deras medverkan kommer att bli svår att undvika. Men mer om dem när jag lärt känna dem=)

för er som inte känner att ni behöver veta vad jag gör där borta går det för sig att klicka på den andra länken i mailet så tas ni bort från listan. För lat som jag är orkade jag inte ändra om från den första resan då vi var lite fler än bara jag. Fast själv så skulle jag nog låta mig stå kvar eftersom det kommer förekomma välformulerad humor på denna sida i de 15 nästkommande veckorna!

så stay tuned!

kram från hannes!