Sista dagen i Thailand

måndag 9 januari 2006 Phuket, Phuket, Thailand

Nu sitter jag har pa hotellet och vantar pa dom andra sa att vi kan aka till Phuket international Airport!!
Planet harifran Phuket gar kl. 21.35 och fran Bangkok kl. 00.45....
Tiden bara segar! Langtar hem till sno och vinterland!
Vi har sagt hejda till Dan o Marja och Nicke, Madde och lilla Neo. Dom stannar till Lordag!
Aja, i vilket fall som helst har detta varit dromsemestern, aven fast det inte varit dromsemester hela tiden...

Summering av stallena:

Patong: *** Patong var bra med strand och restauranger men dock lite stokigt.

Phi Phi: **** Man ar, som Mamma sade, lite kluven over den har on. Den ar ju sa Paradisaktig och vacker men anda kommer det vara nanting som inte kommer kannas sa bekvamt..

Ao Nang: *** Ao Nang var ju som en korsning mellan Patong och Koh Lanta, det var inte helt ode men anda inte lika mycket kommers som Patong, tre plus!

Koh Lanta: ** Ode, tyst, trakigt. Daligt vader. Koh Lanta var rena rama landsbygden, vi har varnat er Farmor och Farfar...

Kata: ***** Tipp Topp! Bra hotell, bra strand, lagom av allting!

Som sagt, detta har varit battre an bast!

Nu ses vi snart!

David, Simon, Erika, Peter och Kajsa!