back in bangkok

söndag 26 mars 2006 Bangkok, Thailand

jag har nu lamnat bettan och jens till deras ode pa koh tao och ar nu tillbaka i bangkok, efter en nattlig tagresa dar jag delade sang m en kackerlacka. vi kom inte overens och jag sprutade ner honom m sketolene, den maktiga insektsspray de har har i thailand. micket bra, ska nog kopa m mig ngra flaskor hem...svider pa huden en stund efter att man sprutat pa det, men mycket effektivt. forsta att han flydde!

nu har jag alltsa tva natter och tre dagar i bangkok innan jag aker hem och ni kanske redan listat ut vad jag har i tankarna: SHOPPA SIG! ja, och gora lite andra grejer som att ata popcorn och sakert titta pa ngt tempel eller nat.

for er som undrar sa e utslagen pa min bakdel borta. jag e ganska saker pa att det var varmeutslag. jag har pratat m en del andra som har upplevt samma sak och jag fick bort dem genom att anvanda sant dar puder man anvander pa sma barn som har rod stjartar.

det har blir val antagligen sista gangen jag skriver, men jag kanske lagger upp lite fler bilder.

ha det bra allihopa! vi ses snart.
kramar

Nathalie Hallberg