Sista natten

måndag 13 november 2006 Uchta, Komi, Ryssland

Känns lite som att utmana ödet med att skriva sista natten, men jag hoppas verkligen på det. Dom hade en tripp idag igen men det hade inte med oss att göra det var kundens fel så testet rullar vidare.

Idag när jag vaknade vid fyra ringde tolken och informerade om att lägenhets ägaren skulle komma och vi skulle skriva nytt kontrakt. Så jag fick panik städa hela lägenheten men det gick ganska fort så jag hann få ordning. Det har liksom stått och förfallt nu när jag har jobbat så mycket. Jag sprang iväg till banken också för att kunna betala honom. På vägen tillbaka halkade jag och ramlade bakåt och slog i huvudet. Det gjorde ont men jag började nog gråta mer av förvåning och den obehagliga kännslan som kom av människor som bara gick vidare trots att de såg vad som hände.

Det har blivit kallt här nu. Idag är det -13 grader. Men det är väldigt vacker med gnistrande snö.

Så nu ska jag ägna natten åt att se de två sista Harry Potter filmerna. De två första han jag med i går natt.

Kramar M

Maria Andersson