A little taste of Heaven?
A little taste of Heaven?

Somnloshet och testosteronpumpade inkastare

tisdag 28 november 2006 Sydney, New South Wales, Australien

Andra anhalten pa var resa ar nu nadd, sitter just nu pa det krypin som ska husera oss de nastkommande tva natterna.

Flygresan gick ovantat smartfritt utan varken forseningar eller bortkomna vaskor. Daremot bjod den inte pa speciellt mycket somn och det i kombination med usel tysk service lamnade obonhorliga spar pa vara redan sargade kroppar. Resultatet blev vaderspanningar som inte skadats sedan orkanen Gunhilds framfart samt en valdigt tidigt kvall. Men vi hann, i narmast apatiskt tillstand, ga en svang runt Kings Cross innan vi stupade i vara nybaddade fakirsangar. Efter 20 meter bjuder Bens networking pa annu en fulltraff, namligen en testosteronstinnad inkastare utanfor en mindre inbjudande strippklubb. Efter otaliga misslyckade forsok att snarja oss till att besoka djavulen och syndens naste bad han oss snallt dra at helvete med ett fast grepp om Bens hogerarm. Vi foljde hans rad och hittade det nagra kvarter fram. Dar lag 20-talet uteliggare med sprutorna i hogsta hogg och moralerna lamnade i sin avlagsna och tragiska bakgrund. Vi bestamde oss fort for att helvetet inte var ett stalle for oss och skyndade snabbt tillbaka till vara himmelska sangar.
Nu har vi fatt oss en rejal natts somn och planerar for tillfallet dagens aktiviteter. Frukost, tandkram, solkram och shampoo star hogst pa listan och efter far vi formodligen en svang pa beachen.
Much love och lamna garna en kommis ;)

Post Scriptum: Har egentligen inget mer att saga. Ville bara ova pa var latin.

Andreas Persson
Senast aktiv - från Piteå, Norrbottens län, Sverige