hajar och motorcykelgang

tisdag 2 januari 2007 Margaret River, Western Australia, Australien

det var karlek vid forsta ogonkastet. helt plostligt stod han dar framfor oss - emil. 2750 dollar senare hade vi en ny familjemedlem. med tomma portmonaer, bultande endorfiner och en tysk laura i baksatet lamnade vi melbourne och begav oss mot sherwoodskogen.

detta har hant:
- tva och en halv timme efter avgang och mitt i djungeln far emil feber. shit pommes frittes och bull kastrull, men det loste sig till slut efter en kall drink och lite tender lovin'.
- the great ocean road var great.
- i coorong national park sag vi tva kangurur, ett ormskinn, en dod odla, en solnedgang och en mardrom som fick monika att klappa handerna for att skramma bort alla vilddjur som holl till utanfor taltet.
- vin, ol, basketstjanor och en kvaddad bil gjorde julafton till en vacker kvall i adelaide.
- berusade matilda gar in i en glasdorr.
- laura tar ut skilsmassa.
- natt pa parkering med underbara kevin the trucker, kiss i motvind och sen mil efter mil efter mil efter mil efter mil efter mil efter mil pa spikraka nullabor. australien ar stort och javla skitsnyggt.
- australiens svar pa hells angels skramde skiten ur oss tills vi traffade crocodile dundee och en lackerbit. de larde oss om bushen, krokodil-wrestling och lat oss sova vid deras lagereld. det blev en lyckad kvall for monika.
- svenska flickor med irlansk accent kommer langt. gratis bilreparation och gratis ipodmojeng. jodå såatte....
- i esperence simmade vi med en fyra meter skitstor haj tills polisen sa att det var farligt. en surfare blev av sitt ben en vecka tidigare.
- en natt pa camping och en natt pa hostel med nya killar. vi gillar killar.
- vi traffade 64 ariga kat i albany. hon backpackar fortfarande och ar döcool.
- nyarsafton i perth, med killarna vi fortfarande gillar, i gigantiskt hus vid stranden med bbq, proffisionella drinkar och nattdopp. vi gillar killar.

500 mil senare:
emil spinner som en kisekatt, vi ar i margaret river och samplar vin i vantan pa espen lespen (fran geiranger i norge) och nya aventyr.

monk
Senast aktiv - från Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige