Chiriquí

Panamajul

Panamajul

21 december 2010 - 12 januari 2011

Ajö du värld av snö och is, av ko o hund och katt o gris, av tråk och liv i kris nu ska vi iväg till paradis!

Mellanplanerat i Mellanamerika med många mellanladningar mera...

Mellanplanerat i Mellanamerika med många mellanladningar mera...

25 maj 2010 - 6 augusti 2010

En mellanstrukturerad resa som ska starta i Kingston, snabbstanna i Miami för att sedan hamna i Costa Rica och avslutas i Mexico City. Följeslagare blir min kära syster, den yngre som hänger med från Rastafariland till Miamai Beach till "do you know the way to san jose".. I san jose, Costa rica blir det skiftbyte och min reserutinerade ibland-bo ansluter. Från detta till hemresan från Mexico City kan i princip vad som helst hända.. Häng på!

från kanalen till kannibalen

från kanalen till kannibalen

28 januari 2010 - 7 juni 2010

på ca fyra och en halv månad ska vi ta oss från panama i centralamerika till zanzibar utanför tanzania via en drös med länder.

Håll i hatten Centralamerika!!

Håll i hatten Centralamerika!!

16 januari 2010 - 16 mars 2010

Vi skippade hemresan fran New York den 15:e januari och fortsatter resa i centralamerika!:)

Costa Rica - Panama '10

Costa Rica - Panama '10

10 juni 2010 - 19 juli 2010

Första riktiga sommarlovet på länge och äntligen får man plocka fram sin ryggsäck igen!

Central Amerika o östra Usa

Central Amerika o östra Usa

8 januari 2010 - 6 april 2010

Panama, Costa Rica, Honduras, Nicaragua, El Salvador, Guatemala, Belize, Mexico o Usa. Är lite osäker om det blir alla dem länder men ambitionen är sådan.

Panama Comeback

Panama Comeback

24 december 2008 - 12 januari 2009

En resa där vi går i gamla fotspår och återser de smultronställen och människor vi lärde känna från de fyra år vi bodde där, men även ger oss ut på lite nya äventyr...

Viviendo mi sueño

Viviendo mi sueño

15 januari 2010 - 28 maj 2010

Då var det dags för jordens resa! Fem grabbar styr kosan mot nya mål o vyer. Sydamerika med Argentina, Chile, Bolivia o Peru står först på att göra listan. Vi kommer äta o dricka gott, uppleva nya miljöer och njuta av att kunna vakna upp på morgonen o göra precis det man vill! Det här kommer bli brutalt roligt!

Panama och Costa Rica

Panama och Costa Rica

14 december 2009 - 15 januari 2010

Ska äntligen åka till Costa Rica och träffa JuanCa, som jag inte träffat på 10,5 år.

Centroamerica con Sylvia y Erik

Centroamerica con Sylvia y Erik

28 november 2009 - 17 februari 2010

Na mijn bachelor psychologie afgerond te hebben, besloot ik om mijn master nog even uit te stellen door een rondreis te maken door Centraal Amerika. Ik begin met een goede vriendin, Sylvia,in Cancun, Mexico en reis dan langzaam in 3,5 week steeds zuidelijker tot aan San José, Costa Rica. Daar ben ik dan enkele dagen alleen om vervolgens samen met een van mijn beste maatjes in een maand Panama en Colombia te bezoeken! Daarna reis ik nog 3 weken alleen!