Opole vojvodskap

Tillbaka i Polen
onsdag 9 augusti 2017 - Lipowa, Lipowa, Opole vojvodskap, Polen

Onsdag 9/8    Dagens etapp: Fleether-Mühle, Tyskland - Lipowa, Polen      Vår vana trogen åt vi frukost i lugn och ro, innan vi lastade upp och gjorde oss klara för avfärd, Spännande vägval gjorde att vi undvek de dåliga vägarna vi körde igår, och istället gav oss ut på ännu

Inge Och Hans-Örjan
mc2017 i Mc-äventyr Europa 2017
Senast aktiv - från Vallentuna, Stockholms län, Sverige
Vi uplever den Polska trafiken som lugn!!
tisdag 7 juli 2015 - Opole, Opole vojvodskap, Polen

Efter att ha tampats med mer eller mindre livsfarliga bilförare i Turkiet, Georgien, Armenien och Iran, känns den Polska trafiken lugn och stillsam!! Den som då tycker polackerna kör vårdslöst, förstår då viken trafik vi upplevt under vår resa! Dagens höjdpunkt var nog resan över

Lars-Erik Holmberg
Potasvirja i Iran 2015
Senast aktiv - från Kalix, Norrbottens län, Sverige
Bilder från Brzeg
onsdag 23 juni 2010 - Brzeg, Opole vojvodskap, Polen

Göran och jag vandrade runt lite i staden och tittade på alla fina hus och miljöer. Här är lite bilder.

Sista kvällen i Brzeg
onsdag 23 juni 2010 - Brzeg, Opole vojvodskap, Polen

Sista kvällen hade vi en trevlig show som ju egentligen måste ses på plats. Det går inte återberätta ala tokigheter etc, men här är lite bilder som kanske kan ge ett intryck av bredden i uppträdena.

Vi firar vår CD-försälning
tisdag 22 juni 2010 - Brzeg, Opole vojvodskap, Polen

Första dagen vi lyckats sälja CD - 3 st. Vi firade det med en pava vin med vännerna vid bordet.

Musketörer
tisdag 22 juni 2010 - Brzeg, Opole vojvodskap, Polen

Två långa musketörer gjorde succe bland folket i stan, de blev solbrända av alla blixtarna från kameror.

Brzeg dag 1
tisdag 22 juni 2010 - Brzeg, Opole vojvodskap, Polen

Första dagen i Brzeg har gått över förväntan, våra inkomster ökar, liksom våra utgifter(!) Gamla tanter kastar ner jubileumsmynt till oss.

Mc-äventyr Europa 2017

Mc-äventyr Europa 2017

22 juli 2017 - 12 augusti 2017

Iran 2015

Iran 2015

15 maj 2015 - 12 juli 2015

En motorcykelresa utöver det vanliga till Iran tillsammans med kompisarna Arne och Tommy.

Buskerbus 2010, Poland

Buskerbus 2010, Poland

16 juni 2010 - 1 juli 2010

Rolling Stage Rockers drabbar Polen under drygt 2 veckor.

Senaste aktivitet
Senaste svar