Świnoujście

Man tror inte det är sant!!!!
torsdag 14 september 2017 - Świnoujście, Västpommern, Polen

Idag rullade vi ner till den gamla Svensk staden, Stralsund, gick en längere tur i den gamla staden, mycket vacker å spännande, med många gamla svenska spår.På vägen till bilen, tar Tiina en bild på ett vackert hus, sänder den till Andrea en gammal arbetskollega, och skriver att den gamla

Leif Jonsson
lionkungen i 39. Östersjön runt
Senast aktiv - från Sigtuna, Stockholms län, Sverige
Polens revansch!
torsdag 10 augusti 2017 - Świnoujście, Västpommern, Polen

Torsdag 10/8    Sista åkdagen utomlands, Lipowa - Swinoujscie      För att kompensera för att vi blåste igenom Polen som två blå raketer på vägen ner beslöt vi oss för att köra en liten extra sväng. Vädret var bra, och tiden på vår sida. Sagt och gjort.Först åkte vi  till

Inge Och Hans-Örjan
mc2017 i Mc-äventyr Europa 2017
Senast aktiv - från Vallentuna, Stockholms län, Sverige
Świnoujście, porten till Polen!
tisdag 26 juli 2011 - Świnoujście, Västpommern, Polen

Det blev lite tomt på resedagboken efter att vi har haft problem med nätuppkoppling, men nu har det löst sig! Vi kom i alla fall till Berlin sent på onsdag kväll. Vi hade hittat ett billigt och hyfsat hotell i Aldershof invid flygplatsen Berlin Schönefelde. På tordsag morgon bar det av till

Östen Lövgren
Osse51 i Jubileumsresan 2
Senast aktiv - från Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark
Sawadi kaaaaaa!
fredag 16 april 2010 - Świnoujście, Västpommern, Polen

Nu ar vi har igen. Thailand volume two. love it! vi ar redan inne pa var andra vecka. karin ar brun och lena forsoker.... vi borjade denna asien resa pa koh chang. tack anna gustfasson for alla tips. vi hade det sa bra. vi hyrde moppe, sag elefanter, at frukt, badade i grumligt vatten, at pad

Bara färjan kvar nu
onsdag 10 mars 2010 - Świnoujście, Västpommern, Polen

kommer

Saker jag kommer minnas från semestern
lördag 23 maj 2009 - Świnoujście, Västpommern, Polen

När jag satt mig på stolen som inte fanns på tåget När jag trodde det regnade från trädet och det visade sig vara en duvjävel som sketit ner oss. Den lyckades pricka rätt mitt huvudet och ansiktet, bläää. Spapersonalen trodde Kathy var min mamma :) Chocken hur alla gamlingar i

Susanne Stigsson
Susse77 i Spaweekend
Senast aktiv - från Quinlin Avenue, Palm Bay, Florida, USA
Dem olika spa behandlingarna
fredag 22 maj 2009 - Świnoujście, Västpommern, Polen

[b]Catio lift – ansiktsbehandling[/b] Vet inte hur många olika lotions som åkte på och sen åkte av, samtidigt som man fick lite massage. Väldigt skönt. Men sen tog hon fram några stavar som hon drog runt på ansiktet som det gick en ström genom. Kändes som strömmen gick igenom tänder,

Susanne Stigsson
Susse77 i Spaweekend
Senast aktiv - från Quinlin Avenue, Palm Bay, Florida, USA
Hästtjejer
måndag 20 april 2009 - Świnoujście, Västpommern, Polen

Måndag då och den har börjat bra hittills. Åt en god frukost sen var det dags för massage och peak pack. Sen drog jag och grabbarna till poolen och satt å tjötade. Fick höra idag att det skulle vara ridläger här i veckan så det kommer hit svenska tjejer så man får se vad det leder. Vi

Palmarn i Tillbaka till rötterna
Historier blandas med aktivitet
söndag 19 april 2009 - Świnoujście, Västpommern, Polen

Då har det nu gått nån dag sen man kom fram till den gamla svenska staden Kolberg eller som det heter på polska Kol´obrezg nåt.:P Vi har haft vädret med oss ända från Sverige hit men det blåser lite kallare vindar här dock:( Resan var fylld av många händelser som att när vi stod och

Palmarn i Tillbaka till rötterna
EMMA
torsdag 15 maj 2008 - Świnoujście, Västpommern, Polen

Idag var det tidig morgon igen. Upp, käka frukost, och sen bar det iväg till Massören! Aldrig har ag fått så bra massage ska jag säga! Jag har aldrig varit så avslappnad. Underbart ställe, Besök det och gör dig själv en tjänst. Efter det så gick jag, celine, fanny och tanja till

Iv Einstein
IVEinstein i Polen
Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
39. Östersjön runt

39. Östersjön runt

12 september 2017 - 30 september 2017

Så är det dags att sluta cirkeln, tidigare i år har jag varit tur å retur Danmark, senare körde jag genom hela Norge, Oslo till Kirkenes, ner i Finland till Lahtis. Nu skall säcken knytas samman, och Tiina skall med. Tyskland, Polen, Litauen, Lettland, Estland, Lahtis Finland. En spännande bilresa utanför den heta turist säsongen.

Mc-äventyr Europa 2017

Mc-äventyr Europa 2017

22 juli 2017 - 12 augusti 2017

Jubileumsresan 2

Jubileumsresan 2

20 juli 2011 - 16 augusti 2011

Ner till Berlin. Hämtar Hobbe, husbilen som är fräsch och beredd för en resa i sakta mak hemåt mot norr.

Asien Vol 2

Köra bil från För. Arabemiraten till Sverige

Spaweekend

Spaweekend

20 maj 2009 - 23 maj 2009

Kathy och jag tar båten över Östersjön till Polen där vi ska bli ompysslade på spa

Tillbaka till rötterna

Tillbaka till rötterna

18 april 2009 - 28 april 2009

Då åker man för första gången till förfädernas land då

Polen

Polen

12 maj 2008 - 17 maj 2008

Polen!

Warszawa

Warszawa

14 april 2008 - 21 april 2008

Jag och Nilla ger oss iväg på lite äventyr i Warszawa.

Leif Jonsson
lionkungen