Kemerovo, oblast

Hemresa i morgon!
tisdag 1 oktober 2013 - Kemerovo, Kemerovo, oblast, Ryssland

Vi är nu och spelar andra vändan av ryska cupen, med både blandat och spel och blandade resultat! 2 förluster, 1 oavgjord och i dag en vinst. Även en match i morgon så som jag fått ledigt i från mot Kuzzbass. Vinst där så ska vi nog gå vidare, tufft om inte vi vinner. Nu blir det

Träningsläger och Ryska Cupen
söndag 22 september 2013 - Kemerovo, Kemerovo, oblast, Ryssland

Söndag morgon på hotellet, några ska se MMA matchen mellan The Mauler och nån snubbe. Är inte direkt intresserad av det så jag hoppar över den och skriver några rader här i stället. Vi kom hit till Kemerovo i Torsdags kväll, tränar en gång om dagen på stor plan. I och med att det är

Ryska cupen i Kemerovo
torsdag 5 september 2013 - Kemerovo, Kemerovo, oblast, Ryssland

Nu har vi hittat till Kemerovo där vi ska spela ryska cupen. Vi spelar 6 matcher på 4 dagar nu, det är 2x30 min så det ska nog inte vara några problem alls. Skönt med stor is!! Rink träningarna har man tröttnat på nu, det är så små ytor och det går alldeles för fort för många. Vi

Bandyspel i Khabarovsk

Bandyspel i Khabarovsk

3 augusti 2013 - 31 mars 2014

Här är en resedagbok från en bandyspelare i Khabarovsk, ska försöka uppdatera här så ofta som uppkopplingen tillåter. Det blir en del resande i detta stora land och en hel del olika platser att besöka. Ska försöka uppdatera med en del bilder också. Så häng på!

Resmål

Kemerovo