La Línea de la Concepción

Ricky och Anders pá plats
söndag 27 september 2009 - La Línea de la Concepción, Andalusien, Spanien

Suverän känsla att cykla ut till Malagas flyplats oss möta upp de báda. Vädre är sämre men cyklingen i dag har varit bitvis otroligt sjysst och att slutligen ná Gibraltar var helt otoligt. Vi áterkommer med bilder sá fort vi kommer át en bra internetuppkoppling, förhoppningsvis i

Urban Printz
Cykel-Ubbe i Pain in Spain 2009
Senast aktiv - från Setúbal Municipality, Sines, Portugal
Gibraltar
söndag 17 augusti 2008 - La Línea de la Concepción, Andalusien, Spanien

Hej igen alla trogna läsare! Har tillbringat helgen i Gibraltar och det var verkligen speciellt. Lika varmt och soligt som i ovriga Spanien, men annars var det som att vara i England. Roda telefonhyttar, fish and chips, de lustiga poliserna, pubar m.m. Du skulle ha alskat det Lisa! De flesta ar

Gibraltar und die Affen

Ist jetzt zwar schon wieder ne Woche her aber ich wollte euch doch noch von dem zweiten Tag des Ausflugs letzte woche erzählen. wir sind von Tarifa nach gibraltar gefahren. gibraltar ist ein 6 quadratkilometer großes stück UK in spanien. ziemlich abgefahren....es liegt auf einer landzunge,die

Apornas o

Nu var det ju ett tag sen men jag tankte att ni kanske ville bli uppdaterade om hur vi hade det i Gibraltar lordagen da la familia var pa besok. Vi tog alltsa bussen hela bunten for att gora en dagsutflykt till apornas o, dvs Gibraltar. Det sags namligen att sa lange aporna huserar kvar dar (de ar

La linea/chibralta

so har er vi i la linea.... och har oxo varit over till chibralta... der vi okte upp i det fina ap berget....och jag forsokte nog klappa en av alla typ 300 apor som bor der... men do rev den mej...!! sen so blev jag venn med den igen och do ville den helt plotsligt holla po att pilla i mitt

Anna-Josefine Nilsson
Anna-Josefine i Backpack In Marocko
Senast aktiv - från Hässleholm, Skåne län, Sverige
Apaventyr

Idag blev det en tidig morgon for avfard med buss mot Gibraltar. Var engelska reseledare John hamtade upp oss pa busstationen. Han var riktigt bra maste jag saga, bra information langs resans gang, lite skamt da och da (dom var till och med battre an dina gunnar, kanske var for att dom var pa

Joacim Eklund
jocke88 i Costa del Sol
Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
Pain in Spain 2009

Pain in Spain 2009

12 september 2009 - 12 oktober 2009

Så var det dags för en ny cykelresa, denna gång från Barcelona till Lissabon. Under del 1 följer ni Mats och Urban till Alicante, del 2 är Urban själv och avslutningsvis del 3 där Urban med sällskap av Anders och Ricky tar sig från Malaga till Lissabon. Följ resan här och håna och hylla resans hjältar med dina inlägg.

Andalucia

Andalucia

5 augusti 2008 - 19 augusti 2008

Två veckor till vackra Andalusien tillsammans med min underbara Richard för att organisera en framtida gruppresa dit med mitt resebolag.

En El puerto de Santa Maria

En El puerto de Santa Maria

16 juli 2008 - 25 augusti 2008

Meinen Schatz in El puerto besuchen und nebenbei noch andalusien besser erkunden

Rundresa i Spanien

Rundresa i Spanien

10 januari 2008 - 30 maj 2008

Resa till Spanien.

Backpack In Marocko

Backpack In Marocko

9 juli 2007 - 1 augusti 2007

Det blir lite backpacking genom Marocko. Med förhoppningar på att rida lite kameler och äta massor med mat!!!

Costa del Sol

Costa del Sol

24 april 2007 - 10 maj 2007

Studieresa med Anders till Costa del Sol.

Pontus Persson
Panorama