Marbella

Ska vi köpa eller inte?
lördag 29 juni 2013 - Marbella, Andalusien, Spanien

Vi tittade på många olika lägenheter och kom fram till att våra önskemål om standard inte överensstämde med vår budget. En av dagarna körde vi till Nerja som ligger på andra sidan Malaga. Gert och jag föll pladask för den orten medan Berith och Mats fortfarande var mest intresserade av

Gun-Britt Maulin
casamaulin i Marbella med Berith och Mats
Senast aktiv - från Höllviken, Skåne län, Sverige
Marbella
onsdag 17 februari 2016 - Marbella, Andalusien, Spanien

En liten eftermiddagsytflykt till Marbella med en promenad i hamnen och i den otroligt charmiga gamla stadsdelen.

Dag 2
onsdag 27 augusti 2014 - Marbella, Andalusien, Spanien

Idag gick vi ner till havet o badade! Matti o Leila simmade och jag flöt omkring med min badring, så underbart Nu sitter vi på altan och flämtar i värmen och dricker Happy juice.

Leena Sivén
LeenaSiven i Spanien, Marbesa
Senast aktiv - från Toowoomba, Queensland, Australien
Äntligen framme!
tisdag 26 augusti 2014 - Marbella, Andalusien, Spanien

Soligt och varmt, vi sitter på altan hos Pekka och Jeff och dricker "Happy juice"

Leena Sivén
LeenaSiven i Spanien, Marbesa
Senast aktiv - från Toowoomba, Queensland, Australien
Marocko
söndag 1 september 2013 - Marbella, Andalusien, Spanien

När jag är så nära så var jag så klart tvungen att resa över till Marocko. Tog en taxi tidigt på lördag morgon för att ta mig till Marbella busstation. Därifrån åkte jag till Algeciras. Från Algeciras blev det färjan över till Tanger. Lite spänning blev det då det visade sig att

Första veckan
söndag 1 september 2013 - Marbella, Andalusien, Spanien

Så har första veckan flutit på. Som vanligt är det snurrigt de första dagarna. Många prova på pass. Tycker att det är lite jobbigt att det är så backigt. Många pass verkar också vara uppbyggda för full rörlighet. Har fått en kanonbra rumskamrat vilket gör det extra roligt. Efter

Framme!
söndag 25 augusti 2013 - Marbella, Andalusien, Spanien

Resan till Marbella gick otroligt bra. Träffade en tjej som också skulle till rehab som satt bredvid mig. Det var hennes första gång iväg. Första för oss båda till Marbella. Ganska spännande. Vi var totalt 15 hade jag sett på biljetten som satt på flyget på väg till 4 veckors rehab.

Sista arbetsdagen
torsdag 28 mars 2013 - Marbella, Andalusien, Spanien

Nu har jag arbetat sista dagen inför min sex månader långa ledighet. Äventyret börjar....

Karin Rådström
amaroneland i Äventyr i Spanien!
Resvänner?
onsdag 27 mars 2013 - Marbella, Andalusien, Spanien

Hej! Finns det fler svenskar som tänker tillbringa kommande tid i södra Spanien? Hör gärna av er då jag reser ensam och gärna vill ha trevliga kontakter. Ha en trevlig dag Karin

Karin Rådström
amaroneland i Äventyr i Spanien!
Fartfylld dag
måndag 27 augusti 2012 - Marbella, Andalusien, Spanien

Idag har det varit mycket som statt pa schemat, fyra hundar ska resa med mig till Sverige imon och jag har fatt bada dem, tvatta deras oron, kollat igenom dem och gatt igenom passen sa allt ser bra ut. Jag hann aven med att filma och ta lite fler och battre bilder pa de nya hundarna som jag valt ut

Helena Barkhult
Hellena i Triple A, Marbella
Marbella med Berith och Mats

Marbella med Berith och Mats

29 juni 2013 - 4 juli 2013

En tripp till Marbella med Berith och Mats. Vi kan väl resa ner och titta på lägenheter, sa Berith några månader tidigare. Tja, titta kan man ju alltid! ....Och kanske passa på att äta och dricka gott samtidigt....!

En månad i Malaga trakten

En månad i Malaga trakten

12 februari 2016 - 11 mars 2016

Tre generationer Sandgrenar hyr en lägenhet i Sitio de Calahonda, mellan Fuengerola och Marbella i Spanien en månad.

Spanien, Marbesa

Spanien, Marbesa

26 augusti 2014 - 30 augusti 2014

Solresa med syskon och mor o far

CFS Marbella

1 april 2013 - 30 september 2013

Triple A, Marbella

Triple A, Marbella

25 augusti 2012 - 28 augusti 2012

Annu en gang nere i Marbella for att vara volontar pa hundhemmet Triple A. Idag sa har jag valt ut fem nya hundar som ska fa resa med mig till Sverige i november. Tva utav dem har bott sa lange pa hundhemmet for att ingen velat ha dem for dem ar stora, svarta hanar. Hundar med alldagligt utseende blir ofta forbisedda men JAG sag DEM och dem ar de finaste och trevligaste hundarna jag traffat! Ikvall sa ska vi ut och fira Ana som fyller 71 ar. Ska bli msigt att ata pa restaurang men svart att anpassa sig efter de spanska rutinerna. Jag brukar ju sova vid halv tio men ikvall ska vi ut vid den tiden. Tur att man anda kan anpassa sig sa latt. Imorgon bar det av till Triple A igen for att bada de fyra hundar som ska resa med mig till Sverige pa tisdag. Trots varmen sa ar det underbart har nere! Bilder kommer laggas upp nar jag ar hemma i Sverige igen!

Jobba i Marbella

Jobba i Marbella

5 mars 2012 - 18 juli 2012

Reserva de Marbella i Spanien

Reserva de Marbella i Spanien

5 oktober 2011 - 27 oktober 2011

Jag och Jonte har hyrt en lägenhet i Marbella några mil utanför Malaga i tre veckor. Vi åker dit för att spela golf i värmen och njuta av sol och bad och andra upplevelser.Vi ska också fira min födelsedag och vår 20 åriga bröloppsdag. Första veckan bor vi tillsammans med två av våra bästa vänner Britt - Marie och Anders. Lägenheten har 2 sovrum,2 badrum,4 sovplatser och boytan är på 91m² boyta och 15m² terass area där vi kan äta våra måltider och förhoppnindvis njuta av fin utsikt. Avstånd till Flygplats: 35 km Strand: 1 km Golf: 100 meter dessutom många flera golfbanor i närheten. Tjingeling....

Övervintring

Övervintring