Vejer de la Frontera

sJUK SOM EN GRIS!
måndag 4 maj 2009 - Vejer de la Frontera, Andalusien, Spanien

Jaaa jag ar sa jakla sjuk nu, har inte sovit en blund i natt bara legat och hostat och snorvlat :P Jag har sa jakla ont overallt speciellt nar man maste andas och har nog feber for kanner mig sa jakla trott :P har sakert fatt ngt virus :P Varfor maste man andas egentligen? Nej men skamt a sido Det

wiehoo!
måndag 20 april 2009 - Vejer de la Frontera, Andalusien, Spanien

Haha! Ja assa IDAG hande de mest kungliga av de kungligaste! mer detaljer foljer.....Men de var bara SAAAA jakla kul! Emelie och Sara from Sweden are fucking kings ;) Hehe for detaljer kravs e-mail :D Ha en trevlig kvall! Vi ska ut o njuta av sommarn nu ;)

Hola Chico/Chicas!
måndag 13 april 2009 - Vejer de la Frontera, Andalusien, Spanien

Har ar det FETT ballt! Det har variet FIESTA i 3 dagar! Jag ar helt SLUT! Men kul hare varit! Folk ar helt galna, dansar pa gatorna, skriker och hoppar runt! Alla ar Kalas! Riktigt kalas, gamla som unga! Mitt i Fiestan vare aven tjurfaktning som jag och sara missade! Vill inte se det det ar sa

Spanska!
måndag 6 april 2009 - Vejer de la Frontera, Andalusien, Spanien

Jaa sager da bara det att detta ar SVART! Riktigt SVART! Varan larare kan ingen engelska & vi laser ALLT pa Spanska, Precis allt! Det ar riktigt svart!!!! Fast vi gar bara 4 tim / dag sa de ar ratt chill=) Sen sa pluggar man 2 tim sjalv oxa...Laxorna ar maanga!!! Svensk skola ar SAAAA mkt enklare

Madrid och Vejer de la Frontera!
söndag 5 april 2009 - Vejer de la Frontera, Andalusien, Spanien

Jaa nu var man ár da...Var INTE som tank da detta ar typ MINI staden nr 1!Nada unga manniskor bara gamla! Fast Madrid var helt underbart! :) Det ar illa verkligen sa har bestamt att aka till Barcelona eller VAlencia! Far veta av skolan imorgon vars jag fatt plats! Langtar! ;) Annars lever jag

Tillbaka i Algeciras
tisdag 28 oktober 2008 - Vejer de la Frontera, Andalusien, Spanien

Vi har varit i Gibraltar i tva dagar. Det var en spannande upplevelse. Hade svart att forsta att det inte var ett skamt. Den har engelska lilla kolonin ligger precis vid kusten och utgors i princip bara av den stora Gibraltarklippan. Som att komma till ett pyttelitet England med fish n chips,

Nu borjar et bli kallt...
måndag 8 september 2008 - Vejer de la Frontera, Andalusien, Spanien

Det var ett helt litet aventyr att ta sig fran Barcelona till Vejer de la Frontera ska jag tala om. Helt hysteriskt. Det borjade med att vi, efter en dag i staden med lite Gaudi arkitektur samt nagra timmars siesta pa stranden, tog oss till stationen for att ta ett nattag till Cadiz. Enligt db.de

Emma Larsson-Bond
barfotabarn i Utan slut...
Senast aktiv - från Östersund, Jämtlands län, Sverige
Studier i Vejer de la Frontera

Studier i Vejer de la Frontera

3 april 2009 - 6 juli 2009

Studier av Spanska, kultur och historia i Vejer de la Frontera, Andalusien.

Från Helsingborg till Västafrika

Från Helsingborg till Västafrika

20 oktober 2008 - 20 januari 2009

Den 20:e oktober tar jag taget ner genom Europa, till Marocko. Flyger sedan fran Casablanca till Accra. Darefter vill jag besoka Gambia och Senegal.

Utan slut...

Utan slut...

7 augusti 2008 - 15 oktober 2008

Så var det dags att ge sig av igen. Tågluffen går mot södra Spanien vis Östeuropa... när jag kommer hem? ja, det blir spännande att se!

Annika Malmryd
MalmrydA