Alcúdia

20 juni 2011 - 4 juli 2011

Bilresa runt Mallorca.

Bilresa runt Mallorca.

16 juli 2011 - 23 juli 2011

Denna sommar kommer vi att bila runt på Mallorca. Eftersom vi redan har kört bil på Mallorca och vet att det är ganska enkelt så vågar vi oss på det en gång till. Spännade.

IsabellGoesToMallis

IsabellGoesToMallis

7 maj 2011 - 14 maj 2011

Så var det dags att ge sig ut och resa igen :) Efter tre fantastiskt fina underbara försommar veckor hemma i Stockholm så fick jag nog igår när det började snöa..Så nu blir det till att packa mina pinaler och på lördag åker jag ner till España med Fred och Moko :)

Mallorca med Hedvig

Mallorca med Hedvig

24 april 2011 - 30 april 2011

Nu skall vi alla åka, för första gången ihop sedan flera år tillbaka och Hedvigs första resa utanför Sveriges gränser. Vi skall göra minsta möjliga nytta för mesta möjliga betalning.

Mallorca nr 2

Mallorca nr 2

10 april 2011 - 23 april 2011

Söndag10 april 2011 dags igen för Mallorcabesök! Upp ännu tidigare än förra gången för nu blev det flyg nr 1 som går 06.00. Vi går upp 02.00 och efter frukost åker vi till Arlanda där vi parkerar bilen. Vi flyger ett litet SAS-plan endast 25 sitt-rader=150 pers – vi satt på de alla sista stolarna + till oss vifick gå ur planet först. Tre timmar och en kvart tog resan. Leffe och jag tog en liten ”napp” på ca en timma så för oss blev flygtiden extra kort. Under resans gång informerades om att det var 12 grader och mulet men när vi kom fram var solen på sitt allra bästa humör och det var riktigt varmt och gosigt när dörren i planet öppnades och vi fick gå nerför trappan. - Känner du vad det luktar, sade Leffe? Jag svarade inte för jag trodde han menade att det luktade flygbränsle. Det visade sig senare att det var doften av mimosan han kände. När vi körde förbi en alle med mimosaträd kom han på att det var den lukten han kände på flygplatsen och då blev det doft inte lukt.

24 september 2010 - 1 oktober 2010

Jag och min familj åkte till Mallorca då mamma fyllde 40 :)

Alcudia

Alcudia

13 mars 2011 - 20 mars 2011

Mallorca with the family

Mallorca with the family

9 oktober 2010 - 16 oktober 2010

A familytrip to Playa del Muro (Alcudia). Had a rental car for a couple of days and spend 2 days at the beach, the weather didn´t allow any more...