Cala Millor

Kvällsrapport
måndag 31 maj 2010 - Cala Millor, Balearerna, Spanien

Jag har precis avnjutit en aldeles utsökt tomtsoppa på denna restaurang som lyckligtvis har internet, så att jag kan uppdatera er! Nu blir det glass och sedan film i sängen... God natt!

Sara Löfgren
Sarasresa i Spanien med pappa
Senast aktiv - från Barcelona, Katalonien, Spanien
Mysterier
måndag 31 maj 2010 - Cala Millor, Balearerna, Spanien

Alltid lika spännande med hotellfrukost! Vi travade ner med ett paket mjölkfritt margarin i högsta hugg, men stannade i dörren och tappade hakorna. Restaurangen var smockfull! Vi hade fått känslan av att det var ganska tomt, men tji fick vi! Det visade sig även att ca 90 procent var tyskar

Sara Löfgren
Sarasresa i Spanien med pappa
Senast aktiv - från Barcelona, Katalonien, Spanien
Andra veckan
fredag 7 maj 2010 - Cala Millor, Balearerna, Spanien

Så är man inne på andra veckan här och hjärnan kokar av information som skall in. Nu har jag säkert fått halsfluss också, känns så i halsen. MEn inte konstigt så kallt som det varit här nere och regnat. Idag har jag varit på flygplt och kollat lite och sedan visat alla andra CALA

Vilket väder, negativt från polisen
måndag 3 maj 2010 - Cala Millor, Balearerna, Spanien

Gud vad det regnar här nu !!!! Värsta stormen. Jag har lämnat hotellrummet idag en enda gång och det var för att köpa medicin. Nu mår jag lite bättre en igår kan jag lugnt säga.... Fick besked att jag inte kom till fysterna denna gången polisen men det var ju bara cirka 30 % chans att

Palma skattjakt och Sedan fick betyg
torsdag 29 april 2010 - Cala Millor, Balearerna, Spanien

Hej Så har man kommit igång med intro veckan ( en vecka där man skall hinna se allt och göra allt.) Igår hade vi teamdag med alla andra, så vi fick lära känna alla guider på hela ön och massa genomgångar. Det hela slutade med att vi åkte till en ranch och red häst. Även undertecknade

Landvetter flygplats.
tisdag 27 april 2010 - Cala Millor, Balearerna, Spanien

Så är man på väg till en ny plats och ha det trevligt. Trevligt vet jag ju inte. precis nu gick min Eriksson telefon sönder men som tur är har jag en till. Tur att lollo kommer ner så hon kan ta med den hem igen till Sverige och få den lagad Fick nyss betyget i Naturkundskap B och fick

Spanien med pappa

Spanien med pappa

30 maj 2010 - 8 juni 2010

Vi börjar lite lugnt 2 dagar i Cala Millor på Mallorcas västkust. Sen far vi till andra sidan ön och utforskar naturen, vandrar, klättrar och badar från klipporna. Efter 5 dagar på Mallorca åker vi nattfärjan till Barcelona där vi spenderar ytterligare 4 dagar innan vi flyger hem.

Guide säsong 2 // Mallorca

Guide säsong 2 // Mallorca