Cala Pi

Dag 15 - Sista natten med gänget...
onsdag 20 juli 2011 - Cala Pi, Balearerna, Spanien

Tjohejsanflejsan!! Det här är då sista dagen för oss här i Cala Pi och det är med lite blandade känslor som vi åker hem imorgon... Å ena sidan ska det bli väääldigt skönt att komma hem och få slöa lite och komma undan från all sol och å andra sidan så är det väldigt tråkigt då

Dag 7 - födelsedagen
tisdag 12 juli 2011 - Cala Pi, Balearerna, Spanien

Tjolaheeej!!! Jaa idag fyller man då 27 år... Herrejisses vilken gubbe man är nu ;) Jag måste verkligen sluta att skriva vad vi ska göra nästa dag för det blir ju aldrig som man säger! Tanken var att vi skulle åka till Drakgrottorna idag, men Emelie mådde väääldigt dåligt inatt

Dag 5 - Vilse i Cala Pi
söndag 10 juli 2011 - Cala Pi, Balearerna, Spanien

Hejsan åter igen! Idag har varit lite mer händelserik än slappardagen igår! Vi steg upp som planerat för att äta frukostsbuffén och sedan begav vi oss av för att hyra cyklar och dra iväg! Det blev en skön tur i det extremt varma vädret, tror nog det varit varmaste dagen hittills idag

Dag 4 - Slappardag
lördag 9 juli 2011 - Cala Pi, Balearerna, Spanien

Hejsan! Det var ju tänkt att vi skulle åka in till Palma idag för att kolla runt och shoppa men så blev det ju inte ;) Vi var lite för trötta och sega imorse så vi valde att sova ut lite och bara ta en riktig slappardag i skuggan vid poolen istället. Vi är ju ändå här i 15 nätter så

Dag 3 - Luftgevär, vattengympa och Bradley Cooper
fredag 8 juli 2011 - Cala Pi, Balearerna, Spanien

Hejsan! Imorse lyckades vi faktiskt ta oss upp vid 9 och gick och testade på frukostbuffén (yaay duktigt av oss =D) Till skillnad från middagsbuffén så var faktiskt frukostbuffén riktigt bra, fanns det mesta där; bröd, pålägg, ägg, bacon, pannkakor, chicky bits (?), yoghurt, flingor och

Dag 2 - Sol, värme och poolparty
torsdag 7 juli 2011 - Cala Pi, Balearerna, Spanien

Hejsan alla! Tanken var att vi skulle upp vid kl 9 idag för att gå och äta på frukostbuffén men efter att ha varit vaken i ett och ett halvt dygn så gick det inte så bra ;) vi vaknade vid halv 12 istället... Vi gick till restaurangen och åt frukost/lunch istället och sedan var det dags

Dag 1 - Världens längsta dag
onsdag 6 juli 2011 - Cala Pi, Balearerna, Spanien

Hejsan alla goa där hemma! Nu är snart vår första dag på Cala Pi över... men med tanke på att man har i stort sett varit vaken sen igår morgon så har det varit en vääääldigt lång dag! ;) Emelie lyckades ligga och sova ca 2 timmar på Arlanda medan jag satt uppe hela natten och kollade

Sommarens kärleksresa

Sommarens kärleksresa

5 juli 2011 - 21 juli 2011

Det här blir då våran kärlekssemester den här sommaren! Förra året var vi till Korfu och i år så åker vi till Cala Pi i Mallorca =)