Campanet

resans början....
måndag 12 september 2011 - Campanet, Balearerna, Spanien

har börjat resan...... fast har bara kommit till Halmstad ;) Plockar här upp mitt resesällskap J. Imorgon blir vi skjutsade till Kastrup där vi flyger ifrån. Torsdag på morgonen australiensikt tid (8-9 timmar före svensk) kommer jag att komma fram. Vi tillbringar då nån eller några dar

magdiz i Australien och Brazil
hemma
torsdag 26 maj 2011 - Campanet, Balearerna, Spanien

ja nu har jag varit hemma en stund... det e underbart!!! fast det blåser och regnar lite och jag lämnade +30 man man jag har druckit 3liter mjölk och det måste vara det godaste jag smakat på 9 månader :) fullt upp att hinna planera in att träffa alla nära och kära men det e underbart när

så var det klart....
måndag 23 maj 2011 - Campanet, Balearerna, Spanien

nu har jag sagt hej då till alla djuren och alla folken. fick ett plakat eller diplom eller vad man ska säga där det står tack för allt och att jag varit voluntär på centret och så en fin bild på två gamar i ett bo. allt är packat och klart ligger på vikt gränsen som vanligt så

sista helgen
lördag 21 maj 2011 - Campanet, Balearerna, Spanien

i lördags blev jag bjuden på lunch av Helene. tack så mycket och alltid lika roligt att ses. Söndag tåg jag tåget till santa maria och gick en sväng på marknaden. tänkte på min överviktiga resväska och köpte inget..okej ett par solglasögon, men dom väger ju inget ;) och så har jag

sista jobb dagen
fredag 20 maj 2011 - Campanet, Balearerna, Spanien

...så var vi på utflykt. jag, cecile och vår tutor. Vi åkte till en grotta. jätte häftig och så var det en konsert med klassisk musik där nere. sen var vi på zoo. Där såg vi gamar hihi men kom fram till att våra har det bättre. vi blev även inbjudna att se rehabiliterings centret.

hej då
torsdag 19 maj 2011 - Campanet, Balearerna, Spanien

min lilla sötnos min lilla skrutt har nu åkt. Allså katten har nu blivit hämtad av sin nya ägare. Posttanten maria heter hon. Hon var här och hämtade Prins Charming och han lekhus och hans leksaker. Han sa inte så mycket när jag satte ner han i buren. På måndag får jag gå till posten

hej då
torsdag 19 maj 2011 - Campanet, Balearerna, Spanien

ändrade planer
måndag 16 maj 2011 - Campanet, Balearerna, Spanien

jo det e ju så här va! att man får ganska många semester dagar har + att varje gång jag jobbar helg får jag lediga dagar oxå... så har nu räknat ihop dessa dagar och kommit fram till att jag behöver jobba 4 dagar till. sen har jag semester fram till 9e juni. (Om mina vänner hade kommit

den första bilden
söndag 15 maj 2011 - Campanet, Balearerna, Spanien

namn förslag Celena/o vi vet inte vilket kön det är DePers McPollo (pollo= kyckling)

Manu Chao
fredag 13 maj 2011 - Campanet, Balearerna, Spanien

igår kväll var vi på konsert i Inca. såg Manu chao. Det var häftigt. massor med folk. De spelade i ca två timmar. innan var det lite annat. vi dansade så jag har träningsvärk i dag ;) Himla kul. idag har jag ledig och tar det lungt.

Australien och Brazil

Australien och Brazil

15 september 2011 - 1 maj 2012

jobba på en ekologiskt farm. De har kor, kycklingar, odlar grönsaker m.m. Det är två par som sköter farmen varav en är en svensk kille. ligger tre timmar från Brisbane. Så jag ska bli Bonde helt enkelt ;) sen till brasilien och gå på bröllop.

gamspanare

gamspanare

9 september 2010 - 9 juni 2011

ska jobba som volentär på mallorca. bo i bergen och spana på gamar ;)