Can Picafort

Dags att åka hem
onsdag 26 juli 2017 - Can Picafort, Balearerna, Spanien

Detta blir sista inlägget, för imorgon åker vi hem efter 14 härliga dagar. De sista dagarna har enbart ägnats åt bad, så inte särskilt mycket att skriva om. Jag har också jagat restauranger som sänder EM-fotbollen och igår var det extra knivigt eftersom Tyskland spelade samtidigt. Och

Framme
torsdag 13 juli 2017 - Can Picafort, Balearerna, Spanien

Anlände till Can Picafort vid 21-tiden efter att ha hämtat ut vår Skoda Fabia o sen kört ca 50 min tvärs över ön.Theo tog sitt första dopp kl 22 o sen blev det sen middag.Hotellrummet är helt ok, frukosten fantastisk medan utsikten har en hel del övrigt att önska.Theo o jag har ögnar fm

Förvirrad start
torsdag 24 juni 2010 - Can Picafort, Balearerna, Spanien

Den mest förvirrade resestart jag varit med om! Trots att jag hade varit ordentlig och checkat in oss alla via nätet hade jag strulat till det och tagit Bennys utgångna pass med mig och kom på det i kön till bagageinlämningen...eftersom alla bagageband stod stilla hann vi med ett besök hos

Can Picafort Mallorca
lördag 24 augusti 2002 - Can Picafort, Balearerna, Spanien

Carina möter oss på flygplatsen. När vi landat kommer ett av de värsta regnväder på många år. Översvämningar. Bor hos Carina i henens lägenhet.

Anne Johansson
anneoaffe i Mallorca 2002
Senast aktiv - från Ulricehamn, Västra Götalands län, Sverige
Vi har haft det bra!<3
måndag 18 maj 2009 - Can Picafort, Balearerna, Spanien

Vi var jättetrötta på lördagen eftersom att vi var uppe så sent dagen innan. Vi kom till hotellet kl 4.00 då gick vi ner till byn och åt och gick på stranden och lite allt möjligt. och så på söndagen var vi nere i byn igen och jag fick en stor badring! jag har ett foto på den som ni

Felicia Andersson
byesweden98 i Mallorca
Senast aktiv - från Katrineholm, Södermanlands län, Sverige
MALLORCA, CAN PICAFORT!
tisdag 1 juni 2004 - Can Picafort, Balearerna, Spanien

Oj, min första resa. Vad stort det var, jag kommer ihåg att precis innan hade jag klippt av mig luggen. Själv. Det var inte populärt hos mamma ;) Förövrigt så kommer jag inte ihåg så jättemycket, jag kommer ihåg hur hotellet såg ut, att det fanns inomhuspool. Jag kommer ihåg när vi

Mallorca med familjen Jakobsson Hansson

Mallorca med familjen Jakobsson Hansson

12 juli 2017 - 27 juli 2017

Eftersom jag fick lite smak för det här med resedagböcker förra året i USA, passar jag även i år på att skriva lite om vår semesterresa. Även om den detta år troligen blir av en "slappare" karaktär och lite kortare.

Midsommar på Mallorca

Midsommar på Mallorca

19 juni 2010 - 26 juni 2010

För att fira våra nyblivna 80-åringar åker vi till Mallorca. Vi törstar efter sol, värme och härliga bad!

Mallorca 2002

en resa med familjen

MALLORCA 2004

MALLORCA 2004

1 juni 2004 - 8 juni 2004

Min första utlandsresa :)

Majlin Erica
puckeln