El Arenal

Överbelastat wifi men underbart ändå
fredag 14 april 2017 - El Arenal, Balearerna, Spanien

Vi har redan kommit till dag 5 av vår vistelse här i El Arenal utanför Palma på Mallorca. Flygresan gick väldigt bra och våra väskor kom så snällt på bandet. Vi fick vänta ganska länge på lokalbussen som skulle ta oss till hotellet.Så fort vi lastat av oss i rummet var det dags för

Dag 1 på cykel
fredag 5 april 2013 - El Arenal, Balearerna, Spanien

Idag skulle det regna som bara den efter 12, så vi ändrade starten för grupperna från 10.00 till 9.30 så vi skulle hinna få några mil. Vi valde runda efter vindarna och det visade sig att det var ett bra val :) Målet var Montuiri och det mysiga altan fiket. När vi satt där fick vi 4

Camilla Kjäll
Cyklissan i Mallis 2013
Framme på Hispan!
torsdag 4 april 2013 - El Arenal, Balearerna, Spanien

Äntligen framme! Känns lite som att vara "hemma", det mesta är sig likt. Har i år fått rum mot poolen, supermysigt. Ska nu ta och kila bort till cykelhandlaren och hämta min hyr cykel. Det är 35 personer kvar här men är just nu ute på tur, får möta upp dem på afterbiken ;) Rummet är

Camilla Kjäll
Cyklissan i Mallis 2013
Julia och mormor reser till Mallis

Julia och mormor reser till Mallis

10 april 2017 - 16 april 2017

Julia 8 år reser till Mallorca med mormor (jag). Det är Julias första utlandsresa utan sina föräldrar. Vi ska bo tillsammans med morfar (Kjell A) och massor med andra cyklister som reser med Trip on sport. Vi ska bada och turista mycket och cykla lite......övriga på hotellet ska cykla mycket och turista lite.......bra kombo.

Mallis 2013

Mallis 2013

3 april 2013 - 17 april 2013

2 veckors cykelsemester i ett vårigt Mallorca. Åker en organiserad resa men många likasinnade