IBIZA - day three
söndag 30 augusti 2015 - Ibiza, Balearerna, Spanien

First of all, let me just say.. HAPPY f-ing BIRTHDAY MY LOVE!! Jag hoppas du haft en helt underbar födelsedag på ön. Efter två rätt halvkassa försök på Fitness Center ger jag upp allt vad som heter workout on vacation. Den delen överlåter jag fullständigt till mitt energipacke till

IBIZA - day two
lördag 29 augusti 2015 - Ibiza, Balearerna, Spanien

Enorma förväntningar & en otrolig längtan gör det svårt att överhuvudtaget sova. Vilket resulterar i att jag kliver upp två timmar innan klockan ringer. Magen vrålar - jag har till & med drömt om frukostbuffén - men nej, vi ska envist svettas lite först. Efter ett fantasilöst

IBIZA - day one
fredag 28 augusti 2015 - Ibiza, Balearerna, Spanien

Dagen D är äntligen här. Jag kliver till & med ur sängen en timme innan larmet ringer. At the airport - Kastrup, Copenhagen. På bussen ut till planet nästintill tvingas vi till att tjuvlyssna på två stycken väldigt soon to be medelålders snubbar som högljutt delar med sig av sina

Ibiza and out
onsdag 7 november 2012 - Ibiza, Balearerna, Spanien

Hola! Så intressant att komma till lilla Ibiza på absoluta lågsäsongen. Perfekt väder. Lagom varmt och soligt. För svettigt med jeans, men gärna en tröja på kvällen. Det fanns de som badade i havet och vid poolen är det lä och viktigt att hitta skugga under parasollen. Men efter dia

Jan-Erik & Åsa Dahlkvist
Jada i Höstresan 2012
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
IÍnlägg 1 på min sköna resa
söndag 1 april 2012 - Ibiza, Balearerna, Spanien

De va la rooligt detta då!

Ibiza och Formentera!
torsdag 11 augusti 2011 - Ibiza, Balearerna, Spanien

Fantastiska dagar på Ibiza och Formentera med min bror och den spanska delen av familjen! Vi besökte även sandbanken Espalmador och ögruppen Columbrettes. Jag kommer att skriva mer här när jag får tid;)

Summering..
måndag 4 juli 2011 - Ibiza, Balearerna, Spanien

sÅ HAR VI KOMMIT HEM FRÅN VÅR SOLRESA TILL iBIZA. Blev det som vi tänkt oss?? Ja, o mer där till. Det var en toppenresa. Allt bara flöt på, barnen hade kul ihop, mammorna njöy av att få vila , läsa, lyssna på musik o tala om livet o dess vägar. Hur var det då att bo på ett all in

Sol sol o mer sol
måndag 27 juni 2011 - Ibiza, Balearerna, Spanien

Ytterligar en soldag har passerat. I dag var vi ut pa en promenad pa Ibiza. Det ar sa vackert har. Sedan forflat dagen vid poolen ,ed massor av boklasning o lek.Pa kvallen har vi spelat kort o lyssnat pa musik o dansat med en ung Martin Stenmarck.

Vi har det toppen.
söndag 26 juni 2011 - Ibiza, Balearerna, Spanien

Oj oj, vilket liv man kan leva. Att aka pa all in clusiva ar great...barnen ater vad de vill, mammorna njuter av att bara sag, ga o ta, o sedan kan vi dricka malibo hela dagarna om vi vill, vilket vi absolut inte gor. Men hur ar da Ibiza? Det ar verkligen vackert har, man skulle ha sin alskade med

Tar det mest lungt
måndag 30 augusti 2010 - Ibiza, Balearerna, Spanien

Hej, Sa nu har jag varit har nagra dagar och allt ar bra men lite for lugnt for min smak. Karolina och Bard ar valdigt softa manniskor som gillar att powernapa mer an mig. Kan ni tanka er haha I fredags akte vi runt pa on. Sag fina strande och platser. Bla en helig sten eller mer berg som man

Joanna Persson

Party Trip!

Ibiza och Formentera 2011

Ibiza och Formentera 2011

11 augusti 2011 - 22 augusti 2011

Båtliv med brorsan och Cristina och svärföräldrarna ombord på deras motorbåt Cantares under dryga veckan i mitten av augusti. Det ska bli härligt!

All inclusiveresa med barnen!!

All inclusiveresa med barnen!!

24 juni 2011 - 31 juli 2011

Nu närmar det sig!! Den 24 juli, på midsommarafton närmare bestämt så tar jag och bästa Fia med oss våra sex barn och far på semester till Ibiza. Vi ska bo på ett familjehotell med vattenpark och all inclusive. Ska bli så nice. Har redan börjat ladda upp med böcker!!

26 augusti 2010 - 2 september 2010

Hälsar på Karolina och Bard i Ibiza.

26 juli 2010 - 28 augusti 2010

Barcelona - Göteborg

Barcelona - Göteborg

29 juni 2010 - 29 september 2010

Nu seglar vi hem S/Y Elina till sin hemmahamn i Göteborg.

Spanien

Spanien

6 april 2010 - 21 maj 2010

Vi ska till Spanien och försöka couchsurfa oss igenom så många städer som möjligt. Och framförallt lära oss spanska!

Utbytesstudier i Gandía

Utbytesstudier i Gandía

6 september 2009 - 5 februari 2010

Mitt liv som utbytesstudent i Gandía.