Platja de Palma

Palma o cykeltur!!

Hej igen! Ursäkta min dåliga uppdatering, men måste skriva Från telefonen o det är segt!!! I förrgår Började vi dagen med en joggingrunda o sen blev det stranden, på eftermiddagen hyrde vi cyklar o cyklade ca 1 mil till Palma, där shoppa vi, drack drinkar o åt tapas! Cykelturen hem gick

Båtutflykt !!
torsdag 29 september 2011 - Platja de Palma, Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Igårkväll blev det sen middag efter att vi tagit lite siesta på stranden;) Blev enkel mat med nachos, foccacia o vitt vin, följt av mojito, caiphrinia och veteöl;) vi kunde haft det sämre, haha! Idag har vi varit på heldagsutflykt med båt, har badat o solat, ätit paella o druckit sangria o

Sol o bad
onsdag 28 september 2011 - Platja de Palma, Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Hej igen! Igår kväll åt vi lätt middag med sallad, lökringar och kyckling! Mysigt ställe precis vid havet:) Sen drack vi te, irish coffee o Sofie prova Sangria som hon Såklart inte tyckte om;) Idag har vi legat på stranden o nu ska vi gå o äta lunch:) Adios adios!

Framme på Mallis!
tisdag 27 september 2011 - Platja de Palma, Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Hej allihopa! Flygresan gick bra o nu har vi landat på ett soligt Mallorca! Checka in på ett fräscht hotell med dålig utsikt;) I eftermiddag har vi solat, badat o druckit en kall öl;) Kram på er

Sista natten med gänget

Håkan, Tova och jag var på stranden hela dagen sen kom Tina till oss när hon slutat jobbet. Anders åkte hem på dagen, blev sittande på flygplatsen i 5 tim pga försenat inkommande plan. På kvällen åkte Håkan, Tina, Tova och jag till Palma och åt middag i gamla stan.

Varmt varmt varmt
söndag 22 augusti 2010 - Platja de Palma, Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Vi har haft en fantastisk dag med mycket sol och värme. Inte ett moln och 29 gr varmt. Tova bara badar hela tiden. Nu väntar vi på att Tina ska landa från Örebro och vi ska äta tillsammans i Palma ikväll.

FRAMME

Vi landade igår kl 11.15 efter en lång natt på tåg och sedan flyg. +29 gr när vi landade. Tova såg ut som ett frågetecken när vi kom med taxin till hotellet för där stod hennes pappa som flygit ner på fredag från Norrköping. Tova och jag somnade på em när vi ätit lunch och sov i

Playa de Palma

Playa de Palma

27 september 2011 - 4 oktober 2011

Charterresa med Mamma och syster! Sol, strand, shopping, vandring och utflykter är lite av det vi tänkt hinna med under veckan!

Mallorca, Playa de Palma

Mallorca, Playa de Palma