Alcossebre

Tropicana
lördag 3 oktober 2015 - Alcossebre, Valencia, Spanien

Det har gått två veckor sen sist. Det händer inte så mycket utan dagarna rullar på man bara är och inga måsten. Måndagen den 21/9 packade Arne och Elsmari för att resa söder ut på tisdagen till Camping Mar Menor. Onsdag cyklade Monika, Leif och vi till grann byn Torrenostra och tittade

Tommy Wrang
tompaw i Spanien 2015
Senast aktiv - från Oropesa del Mar, Valencia, Spanien
Tropicana
fredag 18 september 2015 - Alcossebre, Valencia, Spanien

Nu har vi installerat oss på Camping Tropicana som ligger i en liten by vid namn Alcassebre. Allt är bra vi har träffat gamla och nya vänner. Vi har ett problem med att lägga in bilder i Resedagboken, vad det beror på vet jag inte. Kan det ha med att vi bytt dator? Det gå inte med Explorer

Tommy Wrang
tompaw i Spanien 2015
Senast aktiv - från Oropesa del Mar, Valencia, Spanien
Spanien 2015

Spanien 2015

6 september 2015 - 20 november 2015

I år kommer vi att skriva och fotografera när vi får tag i internet i resedagboken. Vi kommer att hålla till mellan Barcelona och Benidorm. Nerresan kommer att gå via Göteborg - Kiel - Luxemburg - Dijon - Lyon - Clermont-Ferrand - Narbonne - vidare till Spanska gränsen till en liten by som heter La Jonquera - Barcelona - Peniscola. Nu är vi framme i Comunidad Valencia. Vi kommer att träffa Kurt och Ingrid redan i Göteborg och då kan det bli en annan väg, vi får se.