Sella

Framme!
onsdag 12 oktober 2011 - Sella, Valencia, Spanien

I lördags rullade jag in pa farmen här i Sella. Det var en konstig och rätt maktig känsla att cykla den sista biten där jag kände igen bergen a vägen och på riktigt började känna att jag var framme. Nu har jag varit har ett par dagar a jag måste säga att det är ganska skönt att inte

mina sista dagar
måndag 25 oktober 2010 - Sella, Valencia, Spanien

Just nu sitter jag i min säng och försöker hålla ögonen öppna. Jag är sjukt trött!! Dom senaste dagarna har varit minst sagt intensiva. Vi har haft en grupp galna irländare här och vi har haft en massa skoj! Vi har haft vinprovning och försökt dansa Irlänsk dans och lyssnat på

mandlar
söndag 17 oktober 2010 - Sella, Valencia, Spanien

Idag har det varit födelsedagsfest för barnen här med en välldig massa ungar. Vi vilar nu upp oss lite i solen. Igar var vi ute och klättrade hela dagen. Jag lärde mig ordentligt att sätta upp mitt eget rep, vilket var läskigt men cool!! Den senaste veckan har vi mest spenderat med att

Massa folk!!
fredag 8 oktober 2010 - Sella, Valencia, Spanien

Nu är vi sju wwoofare här! Det är sjukt fullt. Vi har jättekul men man blir ganska trött. Vi har varit och klättrat idag öigen, som vanligt. Jag gjrde min första led klättring idag, vilket innebär att jag satte upp mitt eget rep. Lite läskigt med kul! Innan har någon alltid satt upp

En supervecka!!
söndag 3 oktober 2010 - Sella, Valencia, Spanien

Den senaste veckan har varit helt fantastisk! Vi har haft 12 åsvenska klättrare här vilket innebar att vi klättrade i princip varje dag. Det har varit sjukt kul att klättra hela tiden men nu är jag fullständigt såld!! Jag har kommit över det det första stadiet av att panikartat kravla

en ol i byn
söndag 26 september 2010 - Sella, Valencia, Spanien

Igår åkte gruppen gäster hem tidigt på morgonen och vi fick kvällen ledigt. Vi gick vi upp till den lilla bergsbyn Sella och drack öl och åt tappas. Det var supermysigt! Idag har en ny grupp med 12 svenska klättrare kommit hit. Det är sjukt svårt att hålla reda på språken nu! JAg

mer klattring och nattvandring
onsdag 22 september 2010 - Sella, Valencia, Spanien

Idag har vi klättrat igen. Det blev flera väggar i gassande solsken och jag har varit helt slut hela dagen. Vi har just varit ute med gästerna på en nattvandring. Det är en jättehärlig grupp med sju personer med specialbehov. Vi skrämde upp dom en hel del.hihi!! jag har ingen aning om vad

mer klattring och nattvandring
onsdag 22 september 2010 - Sella, Valencia, Spanien

sol och regn
tisdag 21 september 2010 - Sella, Valencia, Spanien

Idag har varit en fantastisk dag! Solen har skinit hela dagen. Gästerna var ute ela dagen och paddlade kajak vilket betydde att vi hade mycket ledig tid. Vi spenderade typ hela dagen med att sola och bada. såååå skönt!!!!! Middagen idag var paella som vi lagade utomhus över elden. Helt

weeee
söndag 19 september 2010 - Sella, Valencia, Spanien

Nu ääähar jag varit här lite mer än en vecka och jag stortrivs!! Vi går upp på morgonen och jag frukost och lunchmackor till gästerna. sen följer vi med dom ut på aktiviteter eller är lediga ett tag. sen blir det middagslagning, vilket är ett projekt med tanke på den fantastiska

Jag är ute å cyklar

Jag är ute å cyklar

14 augusti 2011 - 30 november 2011

Jag och min två-hjulade vän ska tillsammans ta oss ner till Sella i Spanien. Vi ska i sakta mak njuta av kontinenten och ibland kämpa oss igenom långa etapper, allt efter rådande humör och ork. Vi ska supa in den lokala naturen och kulturen och förhoppningsvis träffa en och annan kul filur på vägen. I början av oktober ska vi vara framme! Då blir det ett kärt återseende med familjen på farmen där jag jobbade i höstas och ett par veckor i bergen utanför Alicante, Awesome!!! Resans tema tror jag är; Tat som ett kommer...

Espana y yo

Espana y yo