Storbritannien

Några dagar
fredag 23 juni 2017 - Torquay, England, Storbritannien

Vi har varit på några roliga aktiviteter under de senaste dagarna vi har gått en promenad i en fin skog, vi har varit och gått i några grottor som heter Kents Cavern, och jag har lärt mig en specifik sak vilket är att inte hoppa i grottor. Sen har vi varit på vårat andra StudentParty och

Dag 4
måndag 19 juni 2017 - Torquay, England, Storbritannien

Idag var det första skoldagen. Vi började kl 09:00 och slutade 12:00. Efter det har vi varit på en Town walk med våran ledare Frida. Så idag har vi gått väldigt mycket. Nu är kl 18:00 och vi ska snart äta middag för att senare gå på ett StudentParty inne i "stan". Några från våran

Dag 3
söndag 18 juni 2017 - Torquay, England, Storbritannien

Idag samlades vi 09:40 för att åka buss till Dartmoor National park. Det tog ca 45min. Vi stannade där i 1h 30min för att kolla på de vilda djuren och för att kunna vandra upp på kullen. National parken blev dagens höjdpunkt😊. Efter det åkte vi till Exeter för att äta våran lunch som

Språkresa
fredag 16 juni 2017 - Torquay, England, Storbritannien

Jag far på en språkresa med min bästa kompis Alicia, vi far till England och ska bo i en stad som heter Torquay. Vi har snart varit här i en hel dag. Det har varit en dag fylld med resande. Vi började våran resa på Fredagen det 16, då vi flög ner till Stockholm. Kl 05:45 var det samling

Söndag den 28 maj.
söndag 28 maj 2017 - London, England, Storbritannien

Egen frukost idag också men vi hade lyxat till det lite med apelsinjuice, äpplen och bananer som vi inhandlade i en mataffär igår.  När vi åker med buss och tunnelbana inne i London så åker vi med Visitor Oyster card. Väldigt smidigt. Ett kort man fyller på med pengar och när man går

Lördag den 27 maj.
lördag 27 maj 2017 - London, England, Storbritannien

Efter en natt med inte så många timmars sömn gick vi upp och åt frukost. Bröd och mjukost på tub som vi tagit med hemifrån om det inte gick att få frukost på hotellet och det var tyvärr bara möjligt på sommaren. Redo för nya äventyr tog vi bussen till Victoria station där vi skulle

Fredag den 26 maj.
fredag 26 maj 2017 - London, England, Storbritannien

Klockan 7.47 mötte jag upp ena systra min på tågstationen och det bar av med tåg mot Kastrup. Efter en väldigt god Portobello hamburgare på flygplatsen landade vi i ett soligt London utan några incidenter. Från att vara van vid det lugna å stilla livet i en småby så var det en stor

Språkresa

16 juni 2017 - 7 juli 2017

Dag 1 & 2

London med ena systra min

26 maj 2017 - 29 maj 2017

Jag och min ena syster åkte till London på långweekend.

Brighton 2017

24 april 2017 - 28 april 2017

Harry Potter tour 2017

16 april 2017 - 20 april 2017

Min tågluffarresa

10 april 2017 - 28 april 2017

This is my travel blog while I'm going on an interrail through Europe.

London

4 mars 2017 - 6 mars 2017

First time in London for both of us. Exploring, concert and relaxation.

Bakvända resan

10 april 2017 - 30 april 2017

Reser fel tid på året o en kryssning i fel riktning. Menas att vi gör en vårkryssning från Fort Lauderdale, Karibien o sedan raka vägen upp till South Hampton med flyg hem från London. Åker med det fina o roliga fartyget Independenc of the Seas

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

4 februari 2017 - 12 februari 2017

Vägen till och bli guldmedlem på Cathay Pacific. Mycket flyg, Ho chi Minh...