England

13 december!
torsdag 14 december 2017 - London, England, Storbritannien

hej! Gårdagen gick snabbt och nu är vi i London innan de bär av mot Florida! Här är länken till vlogg nummer 1 https://youtu.be/qunh4H2Vdw0// agnes

Flygbyte
torsdag 12 oktober 2017 - London, England, Storbritannien

Om det finns kontroller så klart vi ska hamna i dom. Kroppsvisitering av Niklas och swep test på magnus. Sen vid gate så fick jag bli lyckligt utvald att swepa allt. Yee men med långt melkan terminalerna och interntåg så sitter vi nu på planet mot Chicago. Pp inga anfall trots stressigt

Erica Åhström
Levalivetsresa i Åhströms resa till USA
Senast aktiv - från Manhattan, New York, USA
Finally some food
söndag 8 oktober 2017 - London, England, Storbritannien

Started at 3 a.m., standing in line, standing in line, and then finally some food!

Elin Sennström
ElinSennstrom i Jorden runt
Senast aktiv - från Cusco, Urubamba, Peru
påväg norrut
måndag 24 juli 2017 - Carlisle, England, Storbritannien

nu har vi landat för kvällen, befinner oss i carlisle. dagen började med att säga hejdå till James och Robyn för att. styra kosan mot Huddersfield där jag ville kika in "fabriken" för Matamp (som i min mening gör några av dom bästa guitarrförstärarna som går att köpa för pengar).

dagarna som varit
söndag 23 juli 2017 - Banbury, England, Storbritannien

halojj. vi har varit llite slöa på att uppdatera på sistone. men senast var vi i celle i tyskland. sedan dess har vi tagit oss rätt långt. i förgår körde vi genom nästan hela tyskland, nederländerna, begien,frankrike och för att tillslut avsluta i england. bllev en rätt tuff dag på

Hemgång
fredag 14 juli 2017 - Paddington, England, Storbritannien

Ligger i sängen o väntar på att få äta frukost efter den blir det en sista sväng i Parken. Tittar på tv o ser att det varit syraattacker på olika ställen... Hua!Packa sen drar vi oss mot Liverpool Street o kollar marknaden innan vi drar oss till Stansted för hemresan. Skönt att ta det

Martin O Anki Eugén
Snabbe i Bröllopsdag igen...
Senast aktiv - från Kisa, Östergötlands län, Sverige
Kommer vi hem?
torsdag 13 juli 2017 - Bath, England, Storbritannien

Det blev inte så mycket av Bude för idag skall vi ta oss till Bath, som tar några timmar. Vi har lärt oss under veckan att avståndsberäkningarna beräknar 30–60 min för lite. Bilresor är både tråkiga och intressanta. På fm idag avhandlades bröllop. Vill jag gifta mig, i kyrka eller

Två dagar kvar
onsdag 12 juli 2017 - Bude, England, Storbritannien

Sol igen! Nu ser vi hur vackra omgivningarna är. Tjejerna uppe och äter frukost igen. ”Vi är inte hungriga men förstår att det är bra”.Vi väljer the senic road till Newquay. Oj så vackert men fy vilka smala vägar. I Newquay var det puls. Fika och sedan Oasis Fun Pools. Nice!Sedan

Brittish Library
onsdag 12 juli 2017 - Paddington, England, Storbritannien

Dagen började med promenad i Hyde Park. Andungar som kom o ville ha nått o äta, ekorrar som sprang hejvilt o sist två lastbilar med Polishästar"Snacka om att de är coola! Mycket utrustning som ska på innan de kan komma iväg. Efter promenaden blev det kaffe på rummet sen vidare med buss

Martin O Anki Eugén
Snabbe i Bröllopsdag igen...
Senast aktiv - från Kisa, Östergötlands län, Sverige
Regn, regn och mer regn
tisdag 11 juli 2017 - Bodmin, England, Storbritannien

Nu är England som vi nog förväntat oss – regnigt.Tjejerna var uppe och åt frukost på hotellet! Men somnade om av ren utmattning efteråt. Det här boendet i Penzance tyckte Alexandra och Hanna v ar det bästa. De kände sig som två prinsessor!Idag fick vi tänka om. Ingen har lust med

Usa 2017

13 december 2017 - 6 januari 2018

Familjesemester, florida - orlando och fort lauderdale. Allt från att simma med sjökor till att gå på parker och sola och bada.

Åhströms resa till USA

12 oktober 2017 - 29 oktober 2017

En resa till Lindsborg för fira Sverige festivalen. och se den plats vår anfader Nils Åhström slog sig ned vid runt 1868. När han kom till America så tog han namnet Leonard N Holmberg då åäö inte fanns där och hans lillebror Sven hade redan tagit Holmberg. Vi flyger till Wichita och bilar där ifrån. Efter våra 3 dagar i Lindsborg ska vi bila till New York. vår livs resa, då även vår son lider av obotlig epilepsi så vi kommer få spänning. Erica Magnus Niklas

Jorden runt

8 oktober 2017 - 8 oktober 2019

It started as a joke; Sara, if we don´t get a PhD position, let's travel the world! Eat, drink, see new places and avoid all the responsibilities of growing up for another year. I always dreamed of traveling but there was always something tying me to Sweden. Studies, a person, a home. Today, I don't even own a bed (Bella is safely spoiled at my parents place). Weird, some would say ― liberating, I would say. So the dream became a joke, the joke became reality, and now reality is just around the corner! And you know what? I am ready, let the dream begin!

Resan till Skottland

18 juli 2017 - 20 augusti 2017

Cornwall

4 juli 2017 - 14 juli 2017

Roadtrip through Cornwall in 10 days

Språkresa

16 juni 2017 - 7 juli 2017

Dag 1 & 2

Bröllopsdag igen...

9 juli 2017 - 14 juli 2017

Fira bröllopsdag och kolla Olympia och Harry Potter såklart!

London med ena systra min

26 maj 2017 - 29 maj 2017

Jag och min ena syster åkte till London på långweekend.