England

Brexit
måndag 22 juli 2019 - Dover, England, Storbritannien

Vi är fortfarande kvar i Dover!!I går kom Dave och hälsade på, en trevlig engelsman med spanskt! utseende. En bekantskap från förra segelresan 2006/07. Han och fd sambon, Pam färdades samma väg som vi under några månader. Vi sågs i olika hamnar och gjorde saker ihop när det bar sig.

Powerful gay & Lesbian spells caster in Newport,Newry,Norwich,Nottingham +27731356845 Mama Jafali
måndag 22 juli 2019 - Norwich, England, Storbritannien

Gay love spells are very powerful, cast gay love spells or casting gay love spells under my guidance as gay spells are like magic spells to attract love of the same sex. Gay Love Spells are spiritually prepared and have done wonders in the past. If you love some one of the same sex then my Gay Love

De vita klipporna i Dover
onsdag 17 juli 2019 - Dover, England, Storbritannien

Hej på er allaDe vita klipporna i Dover är numera mer grå vilket vi möttes av när White Lady ankom i måndags.England är vi i ett underligt land vad jag slogs av var att numera finns det baugetter och franskt nybakat bröd, mums. förra gången vi var i England så lyste avsaknaden av gott

Sista dagen
tisdag 9 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Nu var dessa sju dagar slut!Tiden har gått så otroligt fort, jag var lite orolig att det skulle bli för länge men jag tror vi alla känner ett vemod över att lämna denna stad. Det har funkat så bra, det kan lätt bli lite slitningar med fyra personer i ett rum i sex nätter men det har gått

Sketch
söndag 7 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Idag är det min och Johans 19-åriga bröllopsdag samt farmor och Bo-Gunnars 7-åriga bröllopsdag (grattis till oss!) vilket vi lyckades fira med lite shopping ändå. Vi började dagen vid Kings Cross där vi tillbringade lite tid i The Harry Potter shop vid Platform 9 & 3/4. Efter detta

Lördag
lördag 6 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Idag hade vi tänkt att shoppa. Tog tunnelbanan till Oxford Cirkus för att gå till bla en Adidas-affär och redan på tunnelbanan såg vi många regnbågsklädda. Väl uppe på Oxford Street möts vi av regnbågar i alla möjliga former.  Vi inser att det är ”någon form av parad...” (när

Harry Potter
fredag 5 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Idag har vi varit i princip hela dagen på Harry Potter, vi åkte från hotellet 10.00 och var tillbaks 20.00. Vi är trötta och har ont i fötterna men upplevelsen är otrolig. Även för mig och Lova som är här för andra gången är det så häftigt, mycket är ombyggt och nytt och det är

Första dagen
torsdag 4 juli 2019 - London, England, Storbritannien

För ganska exakt 20 år sedan var jag, Johan, Mari och David i London, då vi bl a såg Mamma Mia som precis hade haft premiär, promenerade i Hyde Park och tittade på McLaren´s F1-bil.Denna gång lämnade vi karlarna hemma och tog med Julia och Lova istället för att kunna shoppa och titta på

Senast aktiv - från London, England, Storbritannien
Islamic lost love spells caster +27731356845 Mama Jafali in UK,London,Manchester,Liverpool,Australia
tisdag 25 juni 2019 - London, England, Storbritannien

God/Allah gifted lost Lover Spells Caster to reunite you with your ex within a short period of time with too much love and respect than before.  Many people still question whether love spells work or not, permanent or effective? This can be based from past experiences where they tried some spell

Return lost lover spells in Norway,UK,Londonderry,Manchester,Newcastle +27731356845 Mama Jafali
fredag 25 oktober 2019 - Newcastle upon Tyne, England, Storbritannien

I am challenging everyone who has been trying to get help but without success and who is looking for help with the following problem.Your boy/girlfriend, wife /husband has left or divorced you for someone else And you want him/her to come backYour loved one is having an affair and you want him/her

London 2019

Segling

Skottland 2019

Skottland 2019

16 april 2019 - 23 april 2019

Se Art Garfunkel var starten av denna resa, vilket slutade i 1 vecka och ca 100 mil i bil. >Spännande att åka upp llite i höglandet i Scottland :)

Hong Kong och Brighton

Hong Kong och Brighton

2 februari 2019 - 10 februari 2019

Hong Kong, First Class, Brighton

Ett snabbt jobb på Malta

Ett snabbt jobb på Malta

1 januari 2019 - 13 februari 2019

Jag var och testade att arbeta på den lilla ön, MALTA!

England, London

England, London

14 oktober 2010 - 16 oktober 2010

London med Maria

Esmer and Medina

Esmer and Medina

16 januari 2019 - 16 januari 2019

This is our traveling dairy, we just arrived at the airport in London. Unfortunately our trip haven’t started in a great way, first of all I (Esmer) had som issues printing out my tickets but I made it in the last minut and after that Medina’s suitcase was lost at the airport, so irresponsible of them. What’s even more irritating is that we both are so hungry and tired but at the same time It’s normal, it’s 10 pm and we have been flying for 3 hours, and also have to change our schedule tomorrow so that we can buy some new clothes to Medina but until that she can borrow mine. We both are so excited about this first trip together and there is so much to see and do. We’ll keep updating you guys about our little trip.

London

London

14 januari 2019 - 20 januari 2019

ViggeOnTour2018

ViggeOnTour2018

30 september 2018 - 30 november 2018

Vi kommer att upptäcka Nya Zeeland och på Hawaii på vår resa. Just nu så skriver vi ut alla nödvändiga dokument som behövs. Alla vaccinationer är gjorda. Vi inväntar de Internationella körkorten. Idag har vi bokat boende i Auckland och håller på att göra upp en resplan. Det börjar bli verklighet - det börjar närma sig - Det Stora Äventyret. :-D

En enkel till London

En enkel till London

28 maj 2018 - 28 maj 2019

1 års paus från det ” normala arbetslivet ”

Annika Bergström
Sixtensvassaklor
Senast aktiv - från Bålsta, Uppsala län, Sverige
Christina Andreasson
ChrisKent
Senast aktiv - från London-Heathrow flygplats, Longford, England, Storbritannien
Daniel Svanefors
svane