England

påväg norrut
måndag 24 juli 2017 - Carlisle, England, Storbritannien

nu har vi landat för kvällen, befinner oss i carlisle. dagen började med att säga hejdå till James och Robyn för att. styra kosan mot Huddersfield där jag ville kika in "fabriken" för Matamp (som i min mening gör några av dom bästa guitarrförstärarna som går att köpa för pengar).

dagarna som varit
söndag 23 juli 2017 - Banbury, England, Storbritannien

halojj. vi har varit llite slöa på att uppdatera på sistone. men senast var vi i celle i tyskland. sedan dess har vi tagit oss rätt långt. i förgår körde vi genom nästan hela tyskland, nederländerna, begien,frankrike och för att tillslut avsluta i england. bllev en rätt tuff dag på

Hemgång
fredag 14 juli 2017 - Paddington, England, Storbritannien

Ligger i sängen o väntar på att få äta frukost efter den blir det en sista sväng i Parken. Tittar på tv o ser att det varit syraattacker på olika ställen... Hua!Packa sen drar vi oss mot Liverpool Street o kollar marknaden innan vi drar oss till Stansted för hemresan. Skönt att ta det

Kommer vi hem?
torsdag 13 juli 2017 - Bath, England, Storbritannien

Det blev inte så mycket av Bude för idag skall vi ta oss till Bath, som tar några timmar. Vi har lärt oss under veckan att avståndsberäkningarna beräknar 30–60 min för lite. Bilresor är både tråkiga och intressanta. På fm idag avhandlades bröllop. Vill jag gifta mig, i kyrka eller

Två dagar kvar
onsdag 12 juli 2017 - Bude, England, Storbritannien

Sol igen! Nu ser vi hur vackra omgivningarna är. Tjejerna uppe och äter frukost igen. ”Vi är inte hungriga men förstår att det är bra”.Vi väljer the senic road till Newquay. Oj så vackert men fy vilka smala vägar. I Newquay var det puls. Fika och sedan Oasis Fun Pools. Nice!Sedan

Brittish Library
onsdag 12 juli 2017 - Paddington, England, Storbritannien

Dagen började med promenad i Hyde Park. Andungar som kom o ville ha nått o äta, ekorrar som sprang hejvilt o sist två lastbilar med Polishästar"Snacka om att de är coola! Mycket utrustning som ska på innan de kan komma iväg. Efter promenaden blev det kaffe på rummet sen vidare med buss

Regn, regn och mer regn
tisdag 11 juli 2017 - Bodmin, England, Storbritannien

Nu är England som vi nog förväntat oss – regnigt.Tjejerna var uppe och åt frukost på hotellet! Men somnade om av ren utmattning efteråt. Det här boendet i Penzance tyckte Alexandra och Hanna v ar det bästa. De kände sig som två prinsessor!Idag fick vi tänka om. Ingen har lust med

Harry Potter
tisdag 11 juli 2017 - Paddington, England, Storbritannien

Idag fick vi hoppa över frukosten o bege oss till Victoria station för vidare färd till Warner Studio!!Familjen tjock förstörde ordningen lite då de tog upp en plats för mycket med sin "lilla tvååring"...Annars var det mycket trevligt även denna gång! Hoppade av vid Marble Arch för en

Victoria station
måndag 10 juli 2017 - Paddington, England, Storbritannien

Idag var vi först på Primark sen gick vi o tittade var Harry Potter bussen skulle gå ifrån.... Efter mycket letande hittade vi en röd buss?!  Ja ja det får väl duga!sen hem till hotellet för rumsbyte sen till Parken för picnic där vi fick sällskap av ekorrarna! Mysigt värre...sen åkte

Slingrande vägar i Cornwall
måndag 10 juli 2017 - Cadgwith, England, Storbritannien

Vi börjar bli riktigt bra på att packa ihop, packa i bilen och packa upp igen på nästa ställe. Tjejerna äter frukost i bilen och sedan är det full rulle i baksätet. Energi i kroppen gör verkligen sitt till.Vi åker söderöver. Stop i Cadgwith, en liten och mycket pittoresk fiskeby.

Resan till Skottland

Dag 1 & 2

Bröllopsdag igen...

Bröllopsdag igen...

9 juli 2017 - 14 juli 2017

Fira bröllopsdag och kolla Olympia och Harry Potter såklart!

London med ena systra min

London med ena systra min

26 maj 2017 - 29 maj 2017

Jag och min ena syster åkte till London på långweekend.

Brighton 2017

16 april 2017 - 20 april 2017

Min tågluffarresa

Min tågluffarresa

10 april 2017 - 28 april 2017

This is my travel blog while I'm going on an interrail through Europe.

London

London

4 mars 2017 - 6 mars 2017

First time in London for both of us. Exploring, concert and relaxation.

Per Björkman
Pellebeman