England

Hyde Park, Camden, Regent's Park o bröllopsdag
måndag 9 juli 2018 - Paddington, England, Storbritannien

vi började med en promenad i Hyde Park som vi brukar. På morgonen är det tydligen ok att hoppa i o simma i vattnet som är där😱Undrar hur mycket man måste duscha sen för att bli ren😂. Efter promenaden åkte vi till Camden för Martin skulle handla på Monkeys Emporium som skulle öppna

Whitechapel, Tower of London, Regent's Park
söndag 8 juli 2018 - Paddington, England, Storbritannien

Idag har vi promenerat en hel del igen 😀Till Whitechapel åkte vi tunnelbana för att gå i Jack the Rippers fotspår. Efter att ha tittat på GW S dokumentär trodde vi att vi visste vart vi skulle. Men då de ej är utmärkt får man gissa lite😜. Eftersom vi va nära Tower Hill gick vi ner

Harrods, Primarkt och Notting Hill
lördag 7 juli 2018 - Paddington, England, Storbritannien

Idag inleddes dagen med en promenad till Primarkt. Efter det blev det öl på Sussex Arms. Innan fotbollen gick vi till Harrods för att handla Julkulan😀 Sedan satt vi utanför en restaurang full med svenska supportrar innan vi gav upp och gick till hotellet för att titta färdigt. Som ni

HMV, Victoria Secrets, Camden, Fulham och Olympia
fredag 6 juli 2018 - Paddington, England, Storbritannien

Idag har vi gått en himla massa😀. Tanken va Primark men dit kom vi inte😂. Först blev det HMV Martins favvoaffär sen min Victoria Secrets. Efter det gick vi längs kanalen ända till Camden Town👌. Svettigt värre men riktigt  fint. Väl där fick det bli en kall öl o lite mat. Vi

Första dagen
torsdag 5 juli 2018 - Paddington, England, Storbritannien

Resan har gått smidigt. Ett varmt välkomnande av Mithra och London😀. Blev igenkänd på Sussex Arms av en stammis😱😂. Handlat på Primarkt nu en lite paus på hotellet innan vidare utgång.

Väntan....
söndag 1 juli 2018 - London, England, Storbritannien

12:15 skulle vi lyfta mot Phoenix men det dröjde nästan ytterligare en timme innan vi slutligen fick borda. Två och en halv timme senare satt vi fortfarande och svettades på plattan. Det var något på planet som behöve lagas och när de gjort det visade det sig inte avhjälpa felet. Nu fyra

Resdag
söndag 1 juli 2018 - London, England, Storbritannien

Upp i ottan när klockan ringde 04:45.... Taxichauffören var på plats 05:15 och sedan var det bara att checka in på Landvetter.Tog hopplöst lång tid med flera som fick packa om sina väskor.  Den tyngsta av våra väskor vägde in på 13 kilo och den lättaste endast 6,6 kilo. Rätt bra

Mot Paris
tisdag 19 juni 2018 - London, England, Storbritannien

Bussen till St Pancras där Eurostar-tåget till Paris går ifrån. Vi kommer att vara på stationen nästan 2 timmar före avgång.Denna gång åker vi 2:a klass klass så ingen bordsservering 😓

Vaktombytet och London Eye
måndag 18 juni 2018 - London, England, Storbritannien

Denna dag åkte vi in till Buckingham palace för att titta på vaktombytet. Vi var på plats 45 minuter innan och lyckades få några av de sista platserna vid staketet. Efter 20 minuters vaktombytesaktiviteter tröttnade vi och promenerade vidare förbi Big Ben (helt inpackat i

Hos Anna och David
söndag 17 juni 2018 - London, England, Storbritannien

Vi kom hit igår eftermiddag efter att ha besökt Sir John Soans museum och Hamleys. Efter en välkomstdrink i Anna och Davids trädgård gick Noa och jag på promenad för att hitta en restaurang att äta på. Vi hamnade på Sutton & sons där vi åt tonfiskburgare och fish'n chips. När vi

USA Arizona, California

USA Arizona, California

1 juli 2018 - 19 juli 2018

Nu var det dags för en trevlig resa igen. Vi flyger till Phoenix och kör sedan runt till bl a Sedona, Flagstaf, Las Vegas och Palm Springs innan vi flyger hem från LA.

Tågluff 2018 med Noa

Fira bröllopsdagen. Dricka vin i parken. Promenader. Julkula

London

London

5 mars 2018 - 10 mars 2018

Traveldiary in London during our stay from 5/3 to 10/3.

Fältstudie i Walsall

Fältstudie i Walsall

15 januari 2018 - 28 januari 2018

Fältstudie tillsammans med distriktsjuksköterskor i Wallsall

Boysen på fotbollshelg London

Boysen på fotbollshelg London

9 februari 2018 - 11 februari 2018

Millwall- Cardiff & Spurs-Gunners står på programmet. Varvas med pubar.

Sista resan med guld-Busan

Sista resan med guld-Busan

4 mars 2018 - 12 mars 2018

Sista resan som guld. Går till Busan Korea. Lite flyg, lite tåg, lite stad.

Storbritannien /London

Storbritannien /London

21 februari 2018 - 24 februari 2018

Metropolen London står för dörren. Detta med främsta mål att skåda fotboll. En duell mellan hjärtelaget IFK Östersund och Arsenal i självaste Europa League. Det får man inte missa....Men utöver fotboll, står Afternoon Tea, shopping inför vår/sommar samt musikal på agendan.

London, baby!

London, baby!

3 december 2017 - 7 december 2017

Min lilla familj, syrrans familj och pappa firar mammas 60-årsdag.

Helena Och Johan Eriksson
JohanochHelena