Huntingdon

End of a very large tube of toothpaste and a great trip
söndag 9 december 2018 - Huntingdon, England, Storbritannien

So we are back to reality after a fantastic time away. It is very dark and chilly but I have at least stopped falling asleep all the time and this morning actually manage to sleep until the alarm went off.A week ago we left our hotel but not  until I had managed to pull the towel rack.off the wall

Shopping med Mi
lördag 12 februari 2011 - Huntingdon, England, Storbritannien

Idag har jag varit i Cambridge och träffat Mi mycket trevligt det var ju ett tag sen.Det blev en trevligt tur med mycket shoppande och prat.Gick en runda bland husen mycket mysigt.En trevligt lunch på ett väldigt mysigt ställe. Med Italiensk mat.

Fredag
fredag 11 februari 2011 - Huntingdon, England, Storbritannien

Igår kväll var jag och Rebecca på bio vi såg the Kings speech det var en mycket bra film. Idag var sista dagen i skolan med Rose och jag fick lite pappaer med det Engelska teckenspråket.Den lilla flickan som jag har lärt det Svenska teckenspråket ville inte att jag skulle åka hem. ikväll

Linzies begravning
torsdag 10 februari 2011 - Huntingdon, England, Storbritannien

Linzies begravning var jätte fin det var blommor över allt. Hennes favorit låt spelades och Louies och Lisa höll tal. Jätte fina tal.var inponerad av att de kunde hålla talen jag hade aldrig klarat det.Louise sa att hon hade vänner överallt och att jag kommit ändan från Sverige för att

Onsdag
onsdag 9 februari 2011 - Huntingdon, England, Storbritannien

Idag har jag varit i skolan med Rose och pratat om Henry den 8. Vi har varit i stan och köpt blommor som skickas till Linzies begravning imorgon. Snart ska vi äta och ta det lungt. Fortsätta med våra läxor som vi alla har. Rose sa att jag har bra inflytande för Julia brukar inte göra sina

Dag 2
tisdag 8 februari 2011 - Huntingdon, England, Storbritannien

Idag har jag varit med Rose på hennes arbete en skola för döva mycket roligt. Lärde en flicka lite teckenspråk på svenska vilket var väldigt uppskattat. Har även varit och hälsat på Phil och pojkarna. Jobbigt men trevligt fick även träffa Lisa & Louise där. Ska hälsa till alla från

Last Day
lördag 20 mars 2010 - Huntingdon, England, Storbritannien

Sista dagen i Huntingdon och England. Sovemorgon. Engelsk frukost med bacon , egg och toast. Linzie skulle foö´bereda för kvällens bingo kväll på skolan. Hon Och Ali popade popcorn för fullt. Moa och jag gick ner till stan på väg ner dit träffade vi Julie och hennes aunti. Roligt. De har

Last day at school
fredag 19 mars 2010 - Huntingdon, England, Storbritannien

Sista dagen i skolan. moa vill inte aka hem. Nej vem vill inte, behöver stanna to improve my English. Har hittat nya kompisar. idag var hon med mer själv med de andra i klassen. . Jag var i den andra year 6 samt hos Mrs Gunstone in year 3. Math, literacy and so on. Assembly. Moa har fatt lite

Thursday evening
torsdag 18 mars 2010 - Huntingdon, England, Storbritannien

Moa kom hem efter bion som var bra . De hade köpt fish and chips och hon gick och la sig utan mat. Kan var alltr nytt med språk och mat och spänning. Hon sa innan idag att jag ska hem och spara ihop pengar och åka hit igen! Jag följer gärna med. i do love England as you might know by

school again
torsdag 18 mars 2010 - Huntingdon, England, Storbritannien

Idag var vi i year 6 och har last sciense, math och spanska fast jag skippade spanskan och gick in i ennannan klass. Har lämig om water that melts and you put it into the freezer again to make it into ice. #pratade om oliks saker som smälter. Fröken gav dem varsin liten chokladbit och bad dem

Lena's and Anita's Big Trip Take Two

England och Linzies begravning

Huntingdon here we come!

Huntingdon here we come!

12 mars 2010 - 21 mars 2010

Malin och Moa åker till Huntingdon för att träffa härliga vänner, gå i skolan och träna sin engelska samt "HA JÄTTE SKOJ!"

Lena Pledger
Plodgette