Flygbyte
torsdag 12 oktober 2017 - London, England, Storbritannien

Om det finns kontroller så klart vi ska hamna i dom. Kroppsvisitering av Niklas och swep test på magnus. Sen vid gate så fick jag bli lyckligt utvald att swepa allt. Yee men med långt melkan terminalerna och interntåg så sitter vi nu på planet mot Chicago. Pp inga anfall trots stressigt

Erica Åhström
Levalivetsresa i Åhströms resa till USA
Senast aktiv - från Memphis, Tennessee, USA
Finally some food
söndag 8 oktober 2017 - London, England, Storbritannien

Started at 3 a.m., standing in line, standing in line, and then finally some food!

Söndag den 28 maj.
söndag 28 maj 2017 - London, England, Storbritannien

Egen frukost idag också men vi hade lyxat till det lite med apelsinjuice, äpplen och bananer som vi inhandlade i en mataffär igår.  När vi åker med buss och tunnelbana inne i London så åker vi med Visitor Oyster card. Väldigt smidigt. Ett kort man fyller på med pengar och när man går

Lördag den 27 maj.
lördag 27 maj 2017 - London, England, Storbritannien

Efter en natt med inte så många timmars sömn gick vi upp och åt frukost. Bröd och mjukost på tub som vi tagit med hemifrån om det inte gick att få frukost på hotellet och det var tyvärr bara möjligt på sommaren. Redo för nya äventyr tog vi bussen till Victoria station där vi skulle

Fredag den 26 maj.
fredag 26 maj 2017 - London, England, Storbritannien

Klockan 7.47 mötte jag upp ena systra min på tågstationen och det bar av med tåg mot Kastrup. Efter en väldigt god Portobello hamburgare på flygplatsen landade vi i ett soligt London utan några incidenter. Från att vara van vid det lugna å stilla livet i en småby så var det en stor

fredag 28 april 2017 - London, England, Storbritannien

Landat i London kl 16:00 och hungriga och trötta. Vi har åkt tunnelbana till vår station Paddington och sista biten, typ 1km gångväg var vi faktiskt tvungna att kalla på taxi. Chauffören tyckte nog vi var lite väl bekväma och påpekade det korta avståndet. Men vad tusan, våra 5 väskor

Bubbel i Bakvända resan
Tristess
tisdag 25 april 2017 - South Lambeth, London, England, Storbritannien

Vaknar av ett tjutande vinande ljud. Grannen mittemot måste ha varit på balkongen och det blir nåt jäkla drag av nåt slag. Störande men vi ska ju ändå stiga upp.Upp till regn, motvind, blåst och knakande båt. Visst finns det en låt med kanske Monika Törnell, som går typ: Det är det

Bubbel i Bakvända resan
Shopping och promenader
onsdag 19 april 2017 - London, England, Storbritannien

Gårdagen blev som sagt shopping... Dagen började dock med sovmorgon eftersom vi inte hade någon tid att passa så jag sov ända till klockan sex!!! (det är inte kul att bli gammal och morgonpigg...) Väntade till sju innan Lova vaknade, sen kunde vi fixa oss i ordning i lugn och ro. Började

Johan Och Helena Eriksson
JohanochHelena i Harry Potter tour 2017
Senast aktiv - från Poggibonsi, Toscana, Italien
Harry Potter
måndag 17 april 2017 - London, England, Storbritannien

Vilken resa vi är på! Redan på Arlanda började det, när vi skulle in till terminal 5 och blippade boardingkorten blev vi stoppade av en personal som tyckte att vi saknade ett boardingkort. Lova tittade frågande på mig och jag blev alldeles stel tills jag kom på att han menade dockan London

Johan Och Helena Eriksson
JohanochHelena i Harry Potter tour 2017
Senast aktiv - från Poggibonsi, Toscana, Italien
London to Brussels
måndag 10 april 2017 - London, England, Storbritannien

My day started at sunrise. I checked my bags to see if I had forgotten anything important like my passport. My father picked me up at 07.00 AM and we went to Victoria Station. My train to Brussels departs at 10.00 AM and I was really excited to be on my way!The train ride was really exciting at a

Åhströms resa till USA

Åhströms resa till USA

12 oktober 2017 - 29 oktober 2017

En resa till Lindsborg för fira Sverige festivalen. och se den plats vår anfader Nils Åhström slog sig ned vid runt 1868. När han kom till America så tog han namnet Leonard N Holmberg då åäö inte fanns där och hans lillebror Sven hade redan tagit Holmberg. Vi flyger till Wichita och bilar där ifrån. Efter våra 3 dagar i Lindsborg ska vi bila till New York. vår livs resa, då även vår son lider av obotlig epilepsi så vi kommer få spänning. Erica Magnus Niklas

Jorden runt

Jorden runt

8 oktober 2017 - 8 oktober 2019

It started as a joke; Sara, if we don´t get a PhD position, let's travel the world! Eat, drink, see new places and avoid all the responsibilities of growing up for another year. I always dreamed of traveling but there was always something tying me to Sweden. Studies, a person, a home. Today, I don't even own a bed (Bella is safely spoiled at my parents place). Weird, some would say ― liberating, I would say. So the dream became a joke, the joke became reality, and now reality is just around the corner! And you know what? I am ready, let the dream begin!

London med ena systra min

London med ena systra min

26 maj 2017 - 29 maj 2017

Jag och min ena syster åkte till London på långweekend.

Harry Potter tour 2017

Harry Potter tour 2017

16 april 2017 - 20 april 2017

Min tågluffarresa

Min tågluffarresa

10 april 2017 - 28 april 2017

This is my travel blog while I'm going on an interrail through Europe.

4 mars 2017 - 6 mars 2017

First time in London for both of us. Exploring, concert and relaxation.

Bakvända resan

Bakvända resan

10 april 2017 - 30 april 2017

Reser fel tid på året o en kryssning i fel riktning. Menas att vi gör en vårkryssning från Fort Lauderdale, Karibien o sedan raka vägen upp till South Hampton med flyg hem från London. Åker med det fina o roliga fartyget Independenc of the Seas

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

4 februari 2017 - 12 februari 2017

Vägen till och bli guldmedlem på Cathay Pacific. Mycket flyg, Ho chi Minh...

LONDON BABY!

LONDON BABY!

28 april 2010 - 1 maj 2010

A weekend in London with musicals, museum, drinks and shopping!

Cross i LA & Hawaii

Cross i LA & Hawaii

11 februari 2017 - 25 februari 2017

Anders & Fia ska köra cross i LA. Vi avslutar med en vecka på Hawaii med sol & bad.

Lena Carlson
rosenhills