Sista dagen
tisdag 9 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Nu var dessa sju dagar slut!Tiden har gått så otroligt fort, jag var lite orolig att det skulle bli för länge men jag tror vi alla känner ett vemod över att lämna denna stad. Det har funkat så bra, det kan lätt bli lite slitningar med fyra personer i ett rum i sex nätter men det har gått

Sketch
söndag 7 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Idag är det min och Johans 19-åriga bröllopsdag samt farmor och Bo-Gunnars 7-åriga bröllopsdag (grattis till oss!) vilket vi lyckades fira med lite shopping ändå. Vi började dagen vid Kings Cross där vi tillbringade lite tid i The Harry Potter shop vid Platform 9 & 3/4. Efter detta

Lördag
lördag 6 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Idag hade vi tänkt att shoppa. Tog tunnelbanan till Oxford Cirkus för att gå till bla en Adidas-affär och redan på tunnelbanan såg vi många regnbågsklädda. Väl uppe på Oxford Street möts vi av regnbågar i alla möjliga former.  Vi inser att det är ”någon form av parad...” (när

Harry Potter
fredag 5 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Idag har vi varit i princip hela dagen på Harry Potter, vi åkte från hotellet 10.00 och var tillbaks 20.00. Vi är trötta och har ont i fötterna men upplevelsen är otrolig. Även för mig och Lova som är här för andra gången är det så häftigt, mycket är ombyggt och nytt och det är

Första dagen
torsdag 4 juli 2019 - London, England, Storbritannien

För ganska exakt 20 år sedan var jag, Johan, Mari och David i London, då vi bl a såg Mamma Mia som precis hade haft premiär, promenerade i Hyde Park och tittade på McLaren´s F1-bil.Denna gång lämnade vi karlarna hemma och tog med Julia och Lova istället för att kunna shoppa och titta på

Senast aktiv - från London, England, Storbritannien
Islamic lost love spells caster +27731356845 Mama Jafali in UK,London,Manchester,Liverpool,Australia
tisdag 25 juni 2019 - London, England, Storbritannien

God/Allah gifted lost Lover Spells Caster to reunite you with your ex within a short period of time with too much love and respect than before.  Many people still question whether love spells work or not, permanent or effective? This can be based from past experiences where they tried some spell

LOST LOVE SPELL CASTER +27731356845 MAMA JAFALI IN NEWCASTLE-SHEFFIELD-LONDON-BIRMINGHAM-LEEDS
lördag 30 november 2019 - London, England, Storbritannien

I am challenging everyone who has been trying to get help but without success and who is looking for help with the following problem.Your boy/girlfriend, wife /husband has left or divorced you for someone else And you want him/her to come backYour loved one is having an affair and you want him/her

HOW TO JOIN ILLUMINATI IN ITALY, ECUADOR, SYRIA, VENEZUELA, THAILAND, ICELAND +2349053313102
onsdag 12 juni 2019 - London, England, Storbritannien

Join illuminati in Afghanistan,Albania,Algeria,Andorra,Angola,Antigua and Barbuda,Argentina,Armenia,Australia, Austria,Azerbaijan,The Bahamas,Bahrain,Bangladesh,Barbados,Belarus,Belgium,Belize,Benin,Bhutan,Bolivia,Bosnia and Herzegovina,Botswana,Brazil, Brunei,Bulgaria,Burkina Faso,Burundi,Cabo

torsdag 20 juni 2019 - London, England, Storbritannien

My name is Sarah i want to testify about the great spell caster called Prof Dr Mama Jafali my husband and i have been married for 5 years now we don't have a child and the doctor told us i can't give birth because my womb have been damaged due to wrong drugs prescription this got me so worried and

fredag 31 maj 2019 - London, England, Storbritannien

Hong Kong, First Class, Brighton

Ett snabbt jobb på Malta

Ett snabbt jobb på Malta

1 januari 2019 - 13 februari 2019

Jag var och testade att arbeta på den lilla ön, MALTA!

England, London

England, London

14 oktober 2010 - 16 oktober 2010

London med Maria

14 januari 2019 - 20 januari 2019

ViggeOnTour2018

ViggeOnTour2018

30 september 2018 - 30 november 2018

Vi kommer att upptäcka Nya Zeeland och på Hawaii på vår resa. Just nu så skriver vi ut alla nödvändiga dokument som behövs. Alla vaccinationer är gjorda. Vi inväntar de Internationella körkorten. Idag har vi bokat boende i Auckland och håller på att göra upp en resplan. Det börjar bli verklighet - det börjar närma sig - Det Stora Äventyret. :-D

En enkel till London

En enkel till London

28 maj 2018 - 28 maj 2019

1 års paus från det ” normala arbetslivet ”

Perth

Perth

19 september 2018 - 27 september 2018

Flyg långt, stad, väntan. Söta djur. Andra sidan ekvatorn. Down under.

London, London

London, London

30 juli 2018 - 3 augusti 2018

Ännu en resa med min lilla familj och denna gång till världsmetropolen London.

USA Arizona, California

USA Arizona, California

1 juli 2018 - 19 juli 2018

Nu var det dags för en trevlig resa igen. Vi flyger till Phoenix och kör sedan runt till bl a Sedona, Flagstaf, Las Vegas och Palm Springs innan vi flyger hem från LA.

Annika Bergström
Bubbel