Väntan....
söndag 1 juli 2018 - London, England, Storbritannien

12:15 skulle vi lyfta mot Phoenix men det dröjde nästan ytterligare en timme innan vi slutligen fick borda. Två och en halv timme senare satt vi fortfarande och svettades på plattan. Det var något på planet som behöve lagas och när de gjort det visade det sig inte avhjälpa felet. Nu fyra

Resdag
söndag 1 juli 2018 - London, England, Storbritannien

Upp i ottan när klockan ringde 04:45.... Taxichauffören var på plats 05:15 och sedan var det bara att checka in på Landvetter.Tog hopplöst lång tid med flera som fick packa om sina väskor.  Den tyngsta av våra väskor vägde in på 13 kilo och den lättaste endast 6,6 kilo. Rätt bra

Mot Paris
tisdag 19 juni 2018 - London, England, Storbritannien

Bussen till St Pancras där Eurostar-tåget till Paris går ifrån. Vi kommer att vara på stationen nästan 2 timmar före avgång.Denna gång åker vi 2:a klass klass så ingen bordsservering 😓

Vaktombytet och London Eye
måndag 18 juni 2018 - London, England, Storbritannien

Denna dag åkte vi in till Buckingham palace för att titta på vaktombytet. Vi var på plats 45 minuter innan och lyckades få några av de sista platserna vid staketet. Efter 20 minuters vaktombytesaktiviteter tröttnade vi och promenerade vidare förbi Big Ben (helt inpackat i

Hos Anna och David
söndag 17 juni 2018 - London, England, Storbritannien

Vi kom hit igår eftermiddag efter att ha besökt Sir John Soans museum och Hamleys. Efter en välkomstdrink i Anna och Davids trädgård gick Noa och jag på promenad för att hitta en restaurang att äta på. Vi hamnade på Sutton & sons där vi åt tonfiskburgare och fish'n chips. När vi

Incheckade i London
fredag 15 juni 2018 - London, England, Storbritannien

Nu ligger vi och softar på hotellet i London. Imorgon ska vi äta engelsk frukost och sen promenera till Sir John Soanes museum. På eftermiddagen åker vi till Anna och David.

På väg hem
torsdag 31 maj 2018 - London, England, Storbritannien

En snurrig dag som började som vanligt med frukost vid halv nio-tiden. Packade om resväskorna några gånger innan Tony och Melin skjutsade oss till Sea-Tac Airport i Seattle. Vi var där i god tid, väskorna vägde 2 ponds för mycket men hon var snäll och satte på en lapp "Heavy" och vi

Queen Bee
tisdag 1 maj 2018 - London, England, Storbritannien

Andra hållet!

Mot San Francisco
tisdag 1 maj 2018 - London, England, Storbritannien

Strax bär det iväg over there!

Påväg
måndag 5 mars 2018 - London, England, Storbritannien

Så resan över till Heathrow gick bra. Inga konstigheter. Ett tag fick jag panik och det var när jag satt och väntade på väskan och den aldrig kom. Höll nästan på att ställa mig in att den var borta igen. Men tillslut så insåg jag att jag satt vid fel band. :) Så det ordnade sig. Nu

Lars Eriksson
Lukas2 i Sista resan med guld-Busan
Senast aktiv - från Paris, Île-de-France, Frankrike
USA Arizona, California

USA Arizona, California

1 juli 2018 - 19 juli 2018

Nu var det dags för en trevlig resa igen. Vi flyger till Phoenix och kör sedan runt till bl a Sedona, Flagstaf, Las Vegas och Palm Springs innan vi flyger hem från LA.

Tågluff 2018 med Noa

Keeping Up With the Bratts

30 april 2018 - 1 juni 2018

USA-resan

5 mars 2018 - 10 mars 2018

Traveldiary in London during our stay from 5/3 to 10/3.

Boysen på fotbollshelg London

Boysen på fotbollshelg London

9 februari 2018 - 11 februari 2018

Millwall- Cardiff & Spurs-Gunners står på programmet. Varvas med pubar.

Sista resan med guld-Busan

Sista resan med guld-Busan

4 mars 2018 - 12 mars 2018

Sista resan som guld. Går till Busan Korea. Lite flyg, lite tåg, lite stad.

Storbritannien /London

Storbritannien /London

21 februari 2018 - 24 februari 2018

Metropolen London står för dörren. Detta med främsta mål att skåda fotboll. En duell mellan hjärtelaget IFK Östersund och Arsenal i självaste Europa League. Det får man inte missa....Men utöver fotboll, står Afternoon Tea, shopping inför vår/sommar samt musikal på agendan.

NZA178

NZA178

20 december 2017 - 16 januari 2018

Nu blir det dags att åka tillbaka till Nya Zeeland och Australien. Denna gången är vi på Nordön och sen i Sydney och upp mot Barriärrevet. Here we go down under.

Usa 2017

Usa 2017

13 december 2017 - 6 januari 2018

Familjesemester, florida - orlando och fort lauderdale. Allt från att simma med sjökor till att gå på parker och sola och bada.

Åhströms resa till USA

Åhströms resa till USA

12 oktober 2017 - 29 oktober 2017

En resa till Lindsborg för fira Sverige festivalen. och se den plats vår anfader Nils Åhström slog sig ned vid runt 1868. När han kom till America så tog han namnet Leonard N Holmberg då åäö inte fanns där och hans lillebror Sven hade redan tagit Holmberg. Vi flyger till Wichita och bilar där ifrån. Efter våra 3 dagar i Lindsborg ska vi bila till New York. vår livs resa, då även vår son lider av obotlig epilepsi så vi kommer få spänning. Erica Magnus Niklas

Helena Och Johan Eriksson
JohanochHelena