London

Harry Potter
fredag 5 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Idag har vi varit i princip hela dagen på Harry Potter, vi åkte från hotellet 10.00 och var tillbaks 20.00. Vi är trötta och har ont i fötterna men upplevelsen är otrolig. Även för mig och Lova som är här för andra gången är det så häftigt, mycket är ombyggt och nytt och det är

Helena Och Johan Eriksson
JohanochHelena i London 2019
Senast aktiv - från Boden, Norrbottens län, Sverige
Första dagen
torsdag 4 juli 2019 - London, England, Storbritannien

För ganska exakt 20 år sedan var jag, Johan, Mari och David i London, då vi bl a såg Mamma Mia som precis hade haft premiär, promenerade i Hyde Park och tittade på McLaren´s F1-bil.Denna gång lämnade vi karlarna hemma och tog med Julia och Lova istället för att kunna shoppa och titta på

Helena Och Johan Eriksson
JohanochHelena i London 2019
Senast aktiv - från Boden, Norrbottens län, Sverige
Flyga First Class
torsdag 7 mars 2019 - London, England, Storbritannien

Ja nu är jag egentligen påväg hemåt. Men ska väl sammanfatta mina sista dagar. Vi börjar väl med resan från Hong Kong, det är ju den stora grejen på hela den här resan. Sagt, jag  vaknar och fixar mig och checkar ut och tar mig ut till flygplatsen med tunnelbana och flygtåget. Riktigt

Lars Eriksson
Lukas2 i Hong Kong och Brighton
Senast aktiv - från London, England, Storbritannien
Vår
lördag 23 februari 2019 - London, England, Storbritannien

Härom dagen sprang jag på en äldre kvinna, eller ja hon sprang in i mig, en militant vegan. Hon attackerade mig med en massa argument om att sluta äta kött, men sådant biter inte på mig.Hon sa att hon suttit inne i fängelse två ggr för dessa aktioner på en skola. Hon hade blivit

Maxat London
söndag 17 oktober 2010 - London, England, Storbritannien

Att man kan hinna se så mycket på så kort tid är facinerande, men å andra sidan är ju London fyllt av kända platser så det kanske inte är så konstigt...Det här var den första resan jag gjorde med Maria, och det känns som att vi vandrade runt och besåg saker och fikade från det att vi

Helena Rosenqvist
HumlanR i England, London
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Spelresa till London
onsdag 13 februari 2019 - London, England, Storbritannien

Hej i stugan! Så fort man hör att någon skall åka på en spelresa så går tankarna direkt till Las Vegeas eller något annat ritktigt känt spelmecka. Men jag har varit i London, och hör och häpna, det är riktigt trevligt att åka dit för att spela. Men man får passa på eftersom snart

Casino Van
Casinovan i Ett snabbt jobb på Malta
Senast aktiv - från London, England, Storbritannien
London trip
måndag 14 januari 2019 - London, England, Storbritannien

monday the 14th of january we arrive at London becouse of the long trip from sweden to London are really exhausted so we really dont do much exploring. We check ourself in the hotel and spend the rest of the evening enjoying the cold weather in doors.

Johanens
England123 i London
Senast aktiv - från Enköping, Uppsala län, Sverige
Halvtid ?
tisdag 11 december 2018 - City of London, London, England, Storbritannien

Det så ” regniga London ” (sol)lyser med sin frånvaro, och jag tror inte det regnat 10 ggr sen jag kom hit.Hösten har varit här o lämnat oss med lite kalla vindar och löv i alla färger. Man märker givetvis av skillnader i antal soltimmar per dag, och att en del, inte alla, klär på

Europa än så länge..
tisdag 27 november 2018 - London, England, Storbritannien

Vi har landat i London och har några timmar innan vi ska vidare mot Stockholm. Vi hittar lite smått och gott vi köper med oss. Slår ihjäl mera tid med att gå omkring lite och äta 😃. Flyget är lite försenat... undrar hur det blir med bytet i Stockholm mot Sundsvall?? Vi får se hur det

Ingela Lundström
ViggeOnTour2018 i ViggeOnTour2018
Senast aktiv - från Vigge, Västernorrlands län, Sverige
Storstadsminus
fredag 19 oktober 2018 - London, England, Storbritannien

Jag är väl ingen ”storstadsmänniska” i egentlig mening, men man måste ju prova på. London är fortsatt en underbar stad att besöka, men ganska tuff att leva och bo i. Och det är när man bor här som fattigdom, kriminalitet, droger m.m blir tydligare. Man träffar mycket folk som kämpar