Stafford

100 och lite till!
söndag 29 september 2013 - Stafford, England, Storbritannien

Hej! I veckan hade jag mitt 100-dagarsjubileum här i England! Det firade jag genom att inte göra något speciellt... Men jag har haft en väldigt bra vecka iallafall! I onsdags åkte jag och en kompis till staden bredvid för att se på bio, vi såg en film som heter "about time" den handlar om

Rullstolsbasket!
söndag 22 september 2013 - Stafford, England, Storbritannien

Hejsan! Så, i fredags kom en kompis från kyrkan och hämtade upp mig för jag skulle få bo hos dom över helgen! Vi började med att gå ut och äta middag för deras dotter var på någon ungdomsaktivitet i kyrkan. Det var riktigt trevligt och resten av kvällen satt vi bara och pratade i

Senaste veckorna
lördag 14 september 2013 - Stafford, England, Storbritannien

Hej! Förlåt, nu har det tagit så där lång tid igen! Jag gör så mycket fast ändå inte så mycket och så glömmer jag bort att skriva. Iallafall, förra torsdagen var jag i Birmingham på kvällen för det är ett gäng svenskar som träffas på ett hotell och fikar, pratar om England,

Helgen
tisdag 3 september 2013 - Stafford, England, Storbritannien

Hej på er! Jag tänkte att jag skulle berätta lite om helgen som gick för er. I lördags åkte jag till Liverpool, bara över dagen, och kikade runt lite. Jag var på museum of Liverpool, world museum och något marinmuseum som jag har glömt vad det hette. Det var en väldigt trevlig dag! På

Svårigheterna med andra språk
måndag 26 augusti 2013 - Stafford, England, Storbritannien

Hej! Jag kom på att jag har ju inte berättat om en lite pinsam grej som hände häromdagen! Jag var ute och joggade och på vägen tillbaka kom det ett par cyklandes som ville cykla förbi så de plingade och jag ställde mig på sidan så att de skulle komma fram. De sa tack och att de inte

Senaste dagarna
söndag 25 augusti 2013 - Stafford, England, Storbritannien

Hejsan! Familjen är hemma igen och det är verkligen full fart! Hej och hå vad det är besvärligt med tre barn... Nåja, det är bara en vecka till, sedan börjar skolan igen och då blir det lite lugnare. Försäkringen på bilen är också fixad så nu ska jag börja övningsköra igen. Jag

Slut på semestern
tisdag 20 augusti 2013 - Stafford, England, Storbritannien

Hej på er! Imorgon kommer familjen hem igen = slut på semestern. Det ska bli lite skönt att komma tillbaka till rutinerna igen, de senaste dagarna har jag knappt gjort något och då är hemlängtan där igen. Så på det viset ska det bli skönt :) I fredags tror jag var jag i Birmingham! Det

Semesteräventyr
fredag 16 augusti 2013 - Stafford, England, Storbritannien

Hej! Jag hade stora planer på resten av min semester då jag skulle cykla till de olika byarna/städerna här i kring. Det gick inte så bra. Jag började såklart med den kortaste turen där det enligt information skulle finnas en jättefin cykelväg hela vägen, det gjorde det inte... Det var

Senast aktiv - från Stafford, England, Storbritannien
Veckan med mamma och pappa
måndag 12 augusti 2013 - Stafford, England, Storbritannien

Hej! Nu var det länge sen jag skrev men jag har haft ganska fullt upp. Den 29 juli åkte jag till Dover för att möta mamma och pappa! Jag hade byte i London där jag skulle åka tunnelbana en liten bit innan jag skulle byta tåg igen. Det första tåget lyckades bli över en kvart sent trots

Liverpool och Liverpool
måndag 22 juli 2013 - Stafford, England, Storbritannien

Hej! I söndags morse åkte jag till Liverpool. Planen var att jag skulle träffa David men det blev något fel på båten så de skulle inte komma förrän måndag för att lossa allt och sedan gå på varv. Detta resulterade naturligtvis i en massa påsar... Shoppade loss ordentligt på primark,

Au pair

Au pair