Skottland

LOST LOVE SPELL CASTER +27731356845 MAMA JAFALI IN PORTSMOUTH-LEICESTER-NOTTINGHAM-GLASGOW
lördag 22 juni 2019 - Glasgow, Skottland, Storbritannien

My name is Sarah I want to let you know about the great Prof Mama Jafali and her Voodoo money spells a divine road map to riches & prosperity. Money spells to help you accumulate wealth & align your destiny with the ancestral spirits giving you prosperity & success in all your financial

구리오피 ◈UUHAJA7(〃)컴◇ 접견 ▶【유유】◀ 구리유흥£구리룸싸롱♡구리스파〈구리술집√구리OP▥구리키스방♪구리오피
onsdag 8 maj 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

구리오피 ◈UUHAJA7(〃)컴◇ 접견 ▶【유유】◀ 구리유흥£구리룸싸롱♡구리스파〈구리술집√구리OP▥구리키스방♪구리오피구리오피 ◈UUHAJA7(〃)컴◇ 접견 ▶【유유】◀

Hemresedag
tisdag 23 april 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Jag och Daniel tog en promenad och handlade först någon t-shirt och kalsonger till Albin och kalsonger till Daniel och sedan bort till en mysig butik ( var in in  den häromdagen och såg burken med vit choklad, varmchoklad) - Whittard- med Alice i underlandert tema. Köpte en fin burk med

Senast aktiv - från Sandviken, Gävleborgs län, Sverige
Strosat runt hela dagen i Edingburg
måndag 22 april 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Idag vaknade vi vid och gick ner vid 7,30 när de öppnade. God buffé 👍. Gjorde oss klar och drog iväg, tog bilen och skulle parkera utanför Hard Rock men jag missade en p-plats och resten där var bara med p-tillstånd. Hittade till ett p-hus och gick mot en butik där Albin skulle kika på

Gateshead till Edinburgh
söndag 21 april 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Vaknade 05,45 i morse med rejält ont i halsen å seg. Somnade som tur var om till strax före 8. Packade ihop oss och åkte på McDonalds och käkade frukost. Sedan bar det av mot Edinburgh, sista anhalten. Åkte mot en restaurang som låg nära Lallybroch, den fanns tydligen inte för vi hamnade

Invasess till Glasgow
fredag 19 april 2019 - Glasgow, Skottland, Storbritannien

Idag vaknade jag dessvärre med halsont, inte så konstigt när Albin haft det ett par dagar. Bara hoppas att det ger sig snabbt.Idag har vi åkt typ 5 timmar i bil totalt. Först åkte vi till Glenfinnan viaduct alltså Harry Potter bron. På vägen dit stannade vi vid loch ness på ett ställe å

Culloden batterfield och Urquhart castle
torsdag 18 april 2019 - Inverness, Skottland, Storbritannien

Idag var vi rätt utsövd när vi vaknade vid 06,30 tiden. Jag drog ut och sprang 7 km, sprang bort mot Urquhart castle och tillbaka🏃‍♀️och det blev en vacker tur. Efter dusch dags för frukost och sen iväg till Culloden batterfield, kikade i museet och sedan en stund ute på

Mot inverness
onsdag 17 april 2019 - Drumnadrochit, Skottland, Storbritannien

Idag vaknade vid 06 på morgonen och ingen kunde somna om, så vid 7 tog vi nästan 1 timmes strosande i Falkland. Kände igen oss från outlander 😁.  Mysigt och pittoreskt👍.  När vi kom tillbaka var det nästan bara att inta frukost. Först var det flingor, fil, juice, kaffe. Sedan fick

Resdagen
tisdag 16 april 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Resdagen!! Börjar dagen tidigt med ett löppass på 6 km och litet gympass. Sedan jobba till strax efter lunch. Sen hem å göra det sista å iväg.  Kom iväg i tid, har nog aldrig vart så tidig på Arlanda 😉.  Väl på plats tog det bra lång tid med hyrbilen, å tyvärr blev det dyrare

Traveling day
måndag 14 januari 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

We arrived to Edinburgh at 5 pm due to a late flight, we had to wait several hours at the airport. As it was raining the whole time we ate at the hotel and stayed there the rest of the day. Our first impression on Edinburgh was that it is very beautiful.

Alfred Johansson
Norasagstrom i A trip to Edinburgh
Skottland 2019

Skottland 2019

16 april 2019 - 23 april 2019

Se Art Garfunkel var starten av denna resa, vilket slutade i 1 vecka och ca 100 mil i bil. >Spännande att åka upp llite i höglandet i Scottland :)

Scotland trip

Scotland trip

14 januari 2019 - 14 januari 2019

Scotland över en week-end

Scotland över en week-end

16 maj 2012 - 19 maj 2012

En week-end I maj reste vi, tillsammans med Mats och Berith, till Edinburg i Scotland. Mats och Gert skulle besöka leverantörer där och då passade Berith och jag på att följa med.

23 augusti 2018 - 4 september 2018

Glasgow+lite flyg

Glasgow+lite flyg

16 juni 2018 - 16 juni 2018

Flyga lite och sen kolla in Glasgow.

Edinburgh

Edinburgh

4 juni 2018 - 7 juni 2018

Fly värmen i Sverige, en stund.

Scottland

Scottland

5 mars 2018 - 12 mars 2018

We Will be staying in Scottland for one week. We would love to play golf in famous golf courses. We would also love to visit old castles and museums and also try Scottish dishes and whisky.

Staffan 30 år i Skottland

Staffan 30 år i Skottland

9 mars 2006 - 13 mars 2006

Famlijen begavs sig till Glasgow och snöade in rejält ett överaskande bakslag som lamslog hela staden och det planerade besöket i Edinburgh. Dock fick vi fotboll med Rangers och klassisk brandövning på Hilton hotell.

Skottland hösten 17

Skottland hösten 17

16 september 2017 - 24 september 2017

En veckas bilande bland högländer, västkusten, pubar, städer och kiltar. Vi kommer att göra störtdykningar ner i den skotska ölen och whiskyn( får se om vi tar oss upp igen)! Vi passar även på att njuta av det vackra landskapet samtidigt som vi suger i oss en dos av landets härliga kultur och historia.

Fieldwork in Scotland

Fieldwork in Scotland

24 augusti 2017 - 3 september 2017

Ten days spent in the field on the beautiful Orkney Islands.

Ewa Och Magnus Sten
esmj