구리오피 ◈UUHAJA7(〃)컴◇ 접견 ▶【유유】◀ 구리유흥£구리룸싸롱♡구리스파〈구리술집√구리OP▥구리키스방♪구리오피
onsdag 8 maj 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

구리오피 ◈UUHAJA7(〃)컴◇ 접견 ▶【유유】◀ 구리유흥£구리룸싸롱♡구리스파〈구리술집√구리OP▥구리키스방♪구리오피구리오피 ◈UUHAJA7(〃)컴◇ 접견 ▶【유유】◀

Hemresedag
tisdag 23 april 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Jag och Daniel tog en promenad och handlade först någon t-shirt och kalsonger till Albin och kalsonger till Daniel och sedan bort till en mysig butik ( var in in  den häromdagen och såg burken med vit choklad, varmchoklad) - Whittard- med Alice i underlandert tema. Köpte en fin burk med

Senast aktiv - från Sandviken, Gävleborgs län, Sverige
Strosat runt hela dagen i Edingburg
måndag 22 april 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Idag vaknade vi vid och gick ner vid 7,30 när de öppnade. God buffé 👍. Gjorde oss klar och drog iväg, tog bilen och skulle parkera utanför Hard Rock men jag missade en p-plats och resten där var bara med p-tillstånd. Hittade till ett p-hus och gick mot en butik där Albin skulle kika på

Gateshead till Edinburgh
söndag 21 april 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Vaknade 05,45 i morse med rejält ont i halsen å seg. Somnade som tur var om till strax före 8. Packade ihop oss och åkte på McDonalds och käkade frukost. Sedan bar det av mot Edinburgh, sista anhalten. Åkte mot en restaurang som låg nära Lallybroch, den fanns tydligen inte för vi hamnade

Resdagen
tisdag 16 april 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Resdagen!! Börjar dagen tidigt med ett löppass på 6 km och litet gympass. Sedan jobba till strax efter lunch. Sen hem å göra det sista å iväg.  Kom iväg i tid, har nog aldrig vart så tidig på Arlanda 😉.  Väl på plats tog det bra lång tid med hyrbilen, å tyvärr blev det dyrare

Traveling day
måndag 14 januari 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

We arrived to Edinburgh at 5 pm due to a late flight, we had to wait several hours at the airport. As it was raining the whole time we ate at the hotel and stayed there the rest of the day. Our first impression on Edinburgh was that it is very beautiful.

Alfred Johansson
Norasagstrom i A trip to Edinburgh
En week-end I Edinburgh med omnejd
onsdag 16 maj 2012 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Regn, regn, regn och kalllllt! Vilken otur! Vi spelade golf men fick bryta efter några hål eftersom vi var blöta inpå bara skinnet. Urrk!Men... vi shoppade i Edinburgh, besökte slottet där, besökte S:t Andrews GK och så klart provade vi skottsk whiskey och en och annan öl.Under tiden vi

Torsdag
torsdag 7 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Sista dagen och  hemfärd. Det har varit en intensiv resa och det är dax att säga hejdå till Skottland. Vi kommer säkert tillbaka. Kram på er💕

Onsdag
onsdag 6 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Sveeiges nationaldag har gått till att handla, promenera ( som alla andra dagar), och varit på spöktur, under jorden. Från gatansmyller ner i tunnöarnas tysthet. Redan då känns det spökligt. Det har varit lite varmare i dag eller så har killarna gått snabbare. Jag har flåsat bra i

Tisdag
tisdag 5 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

I dag har vi promenerat. Tittat lite på omgivningarna. Vi har även åkt buss, men mest gått. Efter den här resan, kommer jag ha bra kondition. Pontus, Hampus och Rolf har varit några steg före mig, hela dagen. Kommer att sova gått i natt. Nu har vi ätit lunch och sedan ska vi handla. Akut

Skottland 2019

Skottland 2019

16 april 2019 - 23 april 2019

Se Art Garfunkel var starten av denna resa, vilket slutade i 1 vecka och ca 100 mil i bil. >Spännande att åka upp llite i höglandet i Scottland :)

Scotland över en week-end

Scotland över en week-end

16 maj 2012 - 19 maj 2012

En week-end I maj reste vi, tillsammans med Mats och Berith, till Edinburg i Scotland. Mats och Gert skulle besöka leverantörer där och då passade Berith och jag på att följa med.

4 juni 2018 - 7 juni 2018

Fly värmen i Sverige, en stund.

Skottland hösten 17

Skottland hösten 17

16 september 2017 - 24 september 2017

En veckas bilande bland högländer, västkusten, pubar, städer och kiltar. Vi kommer att göra störtdykningar ner i den skotska ölen och whiskyn( får se om vi tar oss upp igen)! Vi passar även på att njuta av det vackra landskapet samtidigt som vi suger i oss en dos av landets härliga kultur och historia.

31 juli 2016 - 21 augusti 2016

Efter 3 års semestrar till Island gör vi ett kort avbrott i det vulkaniska turistandet och packar istället väskorna för ett nytt resmål. Under 22 dagar planerar vi att äta, se och andas Skottland! Med hyrbil som färdmedel ska vi besöka bl.a. Edinburgh, Orkenyöarna, Shetlandsöarna och Highland games. Låt äventyret börja!

London's Calling

London's Calling

6 april 2016 - 10 april 2016

When a woman's 50th [i]freaking[/i] birthday is coming up, it's sure worth celebrating. So we thought, let's do it [b]big time[/b]! So, it's time to cross the North Sea & explore one of the greatest cities in the world, [b]LONDON[/b]. We'll probably be walking our feet off. Shop until we drop & have no money left. Have a fish n' chip & we also made sure that Gordon Ramsay will be cooking us a delicious birthday dinner. They say, [i]you only live once[/i] - so make sure you spoil yourself once in a while. Cause, life is not about the amount of breaths you take, it's about the moments that take your breath away. Lots of love, I.

19 februari 2016 - 26 februari 2016

Sextioårsresa till Skottland

Sextioårsresa till Skottland

2 augusti 2016 - 16 augusti 2016

Mysresa till Edinburg

Mysresa till Edinburg

5 april 2015 - 8 april 2015

Storstad med medeltida slott, mysiga kullerstens gator, whiskey mm Ska bli såååå härligt och mysigt!

Skottland

Skottland