Sverige

Resa
torsdag 20 februari 2020 - Storvik, Gävleborgs län, Sverige

37 dagar kvar

Helene & Rickard
Bobba23 i Escape/Florida
Senast aktiv - från Storvik, Gävleborgs län, Sverige
Tillbaka i Stockholm
tisdag 3 december 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Båten anlände Värta-hamnen 10.15 o sedan tog vi tunnelbanan tillbaka till Globen där bilen stod parkerad för att sedan åka hemåt efter en riktigt minnesvärd helg med mycket bra musik.

Bordning
söndag 1 december 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

På förmiddagen checkade vi ut o tog tunnelbana till Värta-terminalen, var väldigt tidiga på terminalen men kunde ta det lugnt o njuta av ett par öl i väntan på bordning. På kvällen spelade bla Eleine, Manimal o såklart Sabaton i Starlight Palace.

Fridag i Stockholm
lördag 30 november 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tog en fridag i Stockholm med bla besök i Gamla stan o lite shopping.

Volbeat konsert
fredag 29 november 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Kryssningen föregicks av en Volbeat konsert på Tele2 arena och en hotellvistelse på Quality hotel Globe

29 januari
onsdag 29 januari 2020 - Tollarp, Skåne län, Sverige

Idag blir det sista inlägget för denna resan. Var varit på resande fot i över 27 timmar och sova på flyget blir det inte mycket av. Så nu blir det att försöka sova i kapp. Men en fantastisk resa har det varit. Här kommer de sista bilderna.

Eva Rubin
Evru54 i Australien/Nya Zeeland/Bali
Senast aktiv - från Tollarp, Skåne län, Sverige
Dag 34 - Hemresan
fredag 10 januari 2020 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Fredag 10/1Efter 3 timmars sömn ringde klockan 04. Restaurangen hade packat med var sitt kokt ägg och oätlig macka. Fick inte ner en bit. Resan ut till flygplatsen gick snabbt till allas förvåning. Kön för att ens komma in på flygplatsen ringlade lång, det hade tagit minst en timme att ens

Tine Asplund
TineA i Filippinerna 2019-2020
Senast aktiv - från Manilla, Metro Manila, Filippinerna
Hockeykväll
torsdag 9 januari 2020 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Avslutat sista kvällen i Västerbotten med hockey. Fullsatt arena när Skellefteå vann över Frölunda. Spex mellan perioderna med nån typ ballong fotboll. På väg hem till ön igen😊

Anna Lickander
lickander i Journey of a lifetime
Senast aktiv - från Negombo, Västprovinsen, Sri Lanka
Landvetter
torsdag 9 januari 2020 - Landvetter, Västra Götalands län, Sverige

Hej och hallå dagboken. Så va de dags igen... Kom ikväll till Landvetter Airport hotell. I mojjon bär det av t Gambia.... Dock måste vi mellan landa i Stockholm.... Lite åt fel håll kan tyckas.... Men det är säkert så att några 08:or ska med... Eller är det så att vi bara ska

Anette Persson
tetten i Gambia 2020
Senast aktiv - från Tobago, Trinidad och Tobago
Ishotellet
onsdag 8 januari 2020 - Jukkasjärvi, Norrbottens län, Sverige

Nu är det upplevt, en natt på ishotellet i ett rum med minus 5 grader och sängen gjord av is!På väg från Norsjö försökte vi besöka Rallarmuseet i Moskosel som tyvärr var stängt. Vi passerade Jokkmokk och gick istället på samemuseet. Fint och välgjort värt ett besök. Men sem kom

Anna Lickander

2 januari 2020 - 31 maj 2020

En resa i östra Asien

21 september 2020 - 21 september 2020

Nu börjar det klia i de gamla resebenen igen. Är fruktansvärt sugen på att åka och upptäcka nya spännande platser och möta nytt trevligt folk. Men frågan är så klart, som det så ofta är, vart ska man bege sig? I skrivande stund är det östra Asien som pockar på min uppmärksamhet.

Mot de glada 20 talet

19 december 2019 - 10 januari 2020

Denna vinter så startar resan redan före Jul. Vi skall tillbaka till samma plats som förra året, dock 1 vecka längre denna gång (många röda dagar runt årsskiftet i år, ger en bonus vecka) , dvs 3 veckor. Vi åker med TUI igen De ,förhoppningsvis, *Glada 20-talet* kommer vi fira under vår vistelse i Puh Quoc Vietnam och kommer tomten hitta oss ?

Vietnam 2019/20

24 december 2019 - 22 januari 2020

Vår ryggsäcksresa i Vietnam från norr till söder.

Jul & Nyår i Malaysia

13 december 2019 - 12 januari 2020

Åker till Kuala Lumpur och stannar 3 nätter sen flyg till Singapore för att gå på en kryssning som tar oss till Kambodja. Tillbaka till Singapore och sen har vi inget bestämt ännu

Kenya 2019-2020

14 december 2019 - 19 januari 2020

Semester i Kenya, bland annat i Watamu, Mombasa, Likoni. sol o bad, safari och biståndsarbete förhoppningsvis.

West goes Aussie

12 december 2019 - 16 januari 2020

Escape/Florida

26 mars 2020 - 17 april 2020

1vecka på Ncl Escape i Karibien. 2v rundresa i Florida.