Sverige

☞u u o p 4 컴com☜ 직찍실사 동대문오피 ♬유유닷컴♬ 동대문립카페●동대문핸플▩동대문오피♥동대문유흥☆동대문안마방♨동대문룸싸롱
fredag 14 juni 2019 - Bjärred, Skåne län, Sverige

☞u u o p 4 컴com☜ 직찍실사 동대문오피 ♬유유닷컴♬ 동대문립카페●동대문핸플▩동대문오피♥동대문유흥☆동대문안마방♨동대문룸싸롱☞u u o p 4 컴com☜ 직찍실사 동대문오피 ♬유유닷컴♬

Svensk mark
onsdag 12 juni 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så var resan över för denna gång. När vi steg upp hade vi värmen som slingrade sig runt våra kroppar. När vi vaknar imorgon är vi hemma igen i lilla Nordmaling och vad vädret säger ska de bli regn och betydligt kallare än 30+. Det kommer ett inlägg där jag summerar de bästa och

Etapp ett avklarad väntan på flyget
onsdag 12 juni 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Åkte med Flixbuss från Linköping 07.15. Sov större delen av resan. När vi kom till Arlanda var det oklart var vi skulle lämna vår incheckade väska...Först åt vi vår medhavda matsäck sedan åt vi på donken, där var det lätt kaos och vi fick vänta ganska länge på maten. Nu lite

Nästan färdigpackad och högst oplanerad
måndag 10 juni 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så närmar det sig. Kl 16:15 på fredag så kommer jag ge mig iväg på en liten tripp jorden runt. En resa jag velat göra så länge jag kan minnas. Som barn köpte jag mängder med böcker på second hand, de flesta av dem med äventyrstema (och deckare som hade rosa sidor längst bak med ett

Henrich Harder
4x i Henrich kollar in världen.
Nu börjar tre veckors äventyr!
torsdag 6 juni 2019 - Trelleborg, Skåne län, Sverige

Hej!Nu äntligen börjar vårt bil äventyr!När alla har frågat oss vad vi har för mål svarar jag att hem är vårt mål. Vi åker rutten-Sverige, Tyskland, Österrike & Italien T&R.Vi åkte i morse från Stockholm 9:30. Det har varit sol hela dagen och årets värmetopp på 30C. Vi har

På plats /snart lämnar vi svensk mark

Det är stor förväntan på hela ressällskapet Några av oss har kollat in butikerna Andra av oss har lekt av sig Men inom kort lämnar vi svensk mark på ett tag. Mot värmen o sol och bad. ​​​​​​

Hemma igen efter en underbar weekend
måndag 3 juni 2019 - Kumla, Örebro län, Sverige

Söndag Vi hade tänkt gå en promenad i Central park men vi tog tunnelbanan till Ground zero istället. Va mycket det hänt på 6 år. De har gjort det så fint. Kommer bli toppen när det är klart.Efter lunch gick vi till Dō det hade Emma sett reklam för på Facebook för några år sedan. De

Emma Eklund
kinder84 i 35 års present
Senast aktiv - från New York, USA
Arlanda - Delhi
lördag 1 juni 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Efter en natt flygresa har vi äntligen landat i Delhi, nu har vi ca tio timmars väntan tills flyget till Mumbai går. Vi hinner stuva om i våran packning, duscha och vila, mer orkar vi nog inte även om hade önskat att hinna se lite av Delhi 🙂

Så börjar resan
fredag 31 maj 2019 - Nordmaling, Västerbottens län, Sverige

Liam 9 årLeo 7 årHedvig 3 årHelge 7 månadertåg nordmaling - arlanda

Förberedelser
måndag 27 maj 2019 - Nordmaling, Västerbottens län, Sverige

Att resa till Indien var ju inte så lätt som jag hade trott. Att boka en flygbiljett till Indien var lätt, de var som gjort på en impuls nästan. Men sen då, sen börja ju det svåra. Skaffa visum, pass, vaccinationer som skulle göras och mycket mycket mer. Att lyckas rodda ihop så att alla

☞u u o p 4 컴com☜ 직찍실사 동대문오피 ♬유유닷컴♬ 동대문립카페●동대문핸플▩동대문오피♥동대문유흥☆동대문안마방♨동대문룸싸롱

14 juni 2019 - 14 juni 2019

Öluff Grekland 2019

12 juni 2019 - 29 juni 2019

Äntligen ska vi åka till Grekland! Öluffa, med bad sol och god mat.

Bilresan Stockholm-Italien T&R  sommar 2019

Bilresan Stockholm-Italien T&R sommar 2019

6 juni 2019 - 25 juni 2019

Vi skall äntligen resa med våra två barn Annie 9 år och Theodor 11år. Det skall bli en spännande resa som skall göras på tre veckor. Stockholm Sverige-Tyskland-Österrike-Italien T&R med bil. ❤️

35 års present

30 maj 2019 - 3 juni 2019

New York 🥰

6455 kilometer hemifrån!

30 maj 2019 - 12 juni 2019

Jag, Sofie blev 1991 adopterad från Pune i Indien. Idag 28 år senare tar jag min familj, sambo Jonas och barnen Liam 9 år, Leo 7 år, Hedvig 3 år och Helge 7 månader på denna 6455 kilometers långa resa från Nordmaling Sverige tillbaka till Pune Indien.

Henrich kollar in världen.

14 juni 2019 - 30 januari 2020

Orlando 2019

20 maj 2019 - 3 juni 2019

Orlando 2019.

Segling på väg

15 maj 2019 - 15 maj 2019

Segling

Till Östern med Resten, Konnichiwa, Japan!