Blekinge län

torsdag 22 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Länka vidare...http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Laos--Kambodja-1/

Första förberedelsen...
onsdag 14 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Första förberedelsen:Ta hand om magen... 💩 (klart) Och så småningom fixar vi myggmotståndet 👌http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Laos--Kambodja/

Senast aktiv - från Luang Prabang, Laos
LAOS & KAMBODJA - snart kommer vi!
torsdag 8 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Äntligen... http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Nu-/

lördag 3 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Hej!Ja, det var ett tag sedan jag skrev i min resedagbok, det har ju varit ett antal resor sedan dess, men nu skall det bli dokumenterat lite igen. Ofta har det varit så att det har varit svårt med WIFI.Denna resa skall vi göra med goda vännerna Ann, Micke, Karin och Roger.Resan går först

Lena Rehn
rehn47 i Sydafrika 2018
Senast aktiv - från George, Västra Kapprovinsen, Sydafrika
Bättre sent än aldrig...
söndag 14 januari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

...här kommer en liten sammanfattning och några kort till: Mycket hände när vi kom hem och en sammanfattning så här långt efter är inte helt lätt att göra... Men i stora drag kan vi väl säg att på denna korta tid vi var på Madeira kom vi att gilla ön skarpt och vi hoppas komma dit

eckefeldt i Madeira
Det närmar sig
måndag 8 januari 2018 - Olofström, Blekinge län, Sverige

Nu börjar semestern närma sig..

Ny på resedagboken - 2017 hittills...
måndag 18 december 2017 - Karlshamn, Blekinge län, Sverige

Nu har jag bestämt mig. Jag vill på något sätt föreviga mina resor i textform och spara mina tankar och tips, så till slut valde jag att skapa ett konto här...Jag heter Sara och är 27 år. Är en Blekingetjej som bor i Karlshamn tillsammans med min fästman Jim. Jag jobbar på ett kontor i

Sara Sakhnini
Sara_reser i Vietnam 2017/2018
Äntligen på väg!
fredag 21 juli 2017 - Karlskrona, Blekinge län, Sverige

Under eftermiddagen packade vi in de sista grejerna i bilen och lämnade Kalmar. Vi har nu avverkat resans första etapp och checkat in på färjan till Gdynia. Vi har installerat oss i hytten, sett färjan lägga ut från Karlskrona och ska nu äta en sen middag.Vi ser fram emot en skön natt till

Snabbfika och bensträckning
onsdag 28 juni 2017 - Blekinge län, Sverige

Paus i körningen med gofika och bensträckning!

På väg äntligen
lördag 17 juni 2017 - Riksvägen 40, Blekinge län, Sverige

Nu sitter vi i taxin på väg äntligen!känns som vi glömt nåt viktigt .... Viktor 😢 Men som han sa imorse det är bara 4 veckor ...men nu skall vi njuta av semestern

LAOS och KAMBODJA

LAOS och KAMBODJA

1 mars 2018 - 24 mars 2018

LAOS med bl.a. detta: "The Gibbon experience" och: "The Lusang Say cruises" KAMBODJA kommer att handla mycket om "Angkor Vat"

3 februari 2018 - 6 mars 2018

Hej! Ja, det var ett tag sedan jag skrev i min resedagbok, det har ju varit ett antal resor sedan dess, men nu skall det bli dokumenterat lite igen. Ofta har det varit så att det har varit svårt med WIFI. Denna resa skall vi göra med goda vännerna Ann, Micke, Karin och Roger. Resan går först till Johannesburg för att åka till Krugerparken och Blyde River Canyon efter en vecka där blir det flyg till Kapstaden och där hyr vi ytterligare en bil . Vi stannar den 11-15 febr nära Kapstaden för att sedan börja rutten bort mot Port Elizabeth. Vi hörs alltså framöver. Kram Lena med resesällskap.

Dominikanska republiken

Dominikanska republiken

26 januari 2018 - 10 februari 2018

14 dagar i Dominikanska ihop med härliga vänner!

Vietnam 2017/2018

"Andas in, andas ut..."

Bröllop i USA!

Bröllop i USA!

28 juni 2017 - 10 juli 2017

Snart är det dags för att packa resväskorna fulla och säga hejdå till Sverige, för den 28:e Juni bär det först av mot Köpenhamn där vi tar in en natt på hotell. Dagen efter så flyger vi till New York och tar in på nästa hotell. På Long Island så bor våra kusiner från pappas sida, "second cousins" som de säger. Det är 4 barn i familjen 1 kille och 3 tjejer och den äldsta systern ska gifta sig den 2:a Juli! Det kommer bli väldigt intressant och spännande och se hur det går till. Det vi vet så långt är att det ska komma runt 225 gäster.. holy moly!! Kommer uppdatera mer om denna resan längre fram när vi ska börja packa våra väskor och bege oss mot Köpenhamn. Hej sålänge! :)

Från Ho Chi Minh till Hanoi

Simons återresa 2017

Bilsemester i Europa 2017

Bilsemester i Europa 2017

3 augusti 2017 - 3 augusti 2017

Bilsemester i Europa under sommaren 2017. Planerad rutt; Kalmar - Gdynia - Brno - Bolzano - Gardasjön - Comosjön - München - Dresden - Tropical Island - Rügen - Skåne - Kalmar.

Road trip with all four of us, me, Andreas, Harley and Davidson to Super Rally in Czechia

23 maj 2017 - 11 juni 2017

Mc resa med mig Harley och Davidson, och Andreas.

Tomas Rydehed
Kakihara