Norje

Färd mot norr
söndag 10 juni 2018 - Norje, Blekinge län, Sverige

Sista natten i tältet är avklarad. Har ju varit hur bra och mysigt som helst. Varmt och torrt. Vaknar förvånansvärt tidigt och som alla andra dagar,  pigg. Måste vara Blekingeluften som gett mig den energin och våra grannar som pumpat oss med glädje och dumheter. Idag har vi kostat på oss

Sista kvällen med gänget
lördag 9 juni 2018 - Norje, Blekinge län, Sverige

Jäklar vad jag sov inatt. Med laddade batterier kör vi igen. Klackarna i taket.Tänk att var man än är så har man rutiner. Här likaså. Äter en halvtorr macka med mjukost, resorb o vatten. Lite stök bland kläder och grejer. Försöker ju hålla lite fint, vet ju aldrig vem man får på

Rock On
fredag 8 juni 2018 - Norje, Blekinge län, Sverige

Alla tror ju att vi sover bort våra dagar men så är icket fallet. Kan ju inte sova bort vår rockvecka 😜 Uppe vid kl 9 varje morgon. Idag tar vi morgonpromenad och målet är att leta reda på Peters näste. Är nog på rätt plats men hittar ingen Peter. Går förbi Toyotan och kollar Peders

Grym dag
torsdag 7 juni 2018 - Norje, Blekinge län, Sverige

Första natten i tältet var ju hur bra som helst. Jag sov så gott att jag missade när Tom och grannen närmast redde ut nattens irritation. Grannen kom hem vid midnatt, trött och lite berusad, vi i vår grupp har döpt honom till Örebro. Snubblade in mellan våra tält där utrymmet var

Mot Sölvesborg
onsdag 6 juni 2018 - Norje, Blekinge län, Sverige

Idag börjar vi med att säga vov vov vov till vår Ludde som fyller 10år. Grattis lurven. Även vi svennar har ju rätt att fira idag då vi har nationaldag. Om det nu syns 🤔 Snabb mackfrulle, bädd o packning, kram o tack Åsa för denna gång 💜Spårvagn ned till stationen, en bärs på

Lämnar nu Norje
torsdag 18 maj 2017 - Norje, Blekinge län, Sverige

Kära dagbok, familj och vänner! Nu var det så dags! Vart tog tiden vägen? Simon var fem månader gammal när vi fick honom i famnen första gången och nu fyller han snart 18 år och tar studenten om bara några veckor! Nu ska vi återse platsen där vårt familjeliv tog sin början! Varenda

Annelie Oberg
Familjen Oberg i Återresa till Sydkorea
Senast aktiv - från Norje, Blekinge län, Sverige
Sweden Rock 2018  💃🏼 🎸🏕

Sweden Rock 2018 💃🏼 🎸🏕

4 juni 2018 - 11 juni 2018

I år drar vi söderut för vår musikvecka. Foo Fighter i Göteborg för att sedan åka ned till Sölvesborg o Sweden Rock. Tältet är med. Vår polare har dock valt vår Toyota som husrum.

Sweden Rock 2018 💃🏼🎸⛺️

Sweden Rock 2018 💃🏼🎸⛺️