Sölvesborg

Vår resa 2019 (1-24/2): Brasilien
torsdag 10 januari 2019 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

SNART är det dags... När vi inom en snar framtid har inmundigat denna ädla dryck är det inte långt kvar innan vi lyfter! Gissa om vi längtar!http://ingridmarie.bloggo.nu/Var-resa-2019-1-242-Brasilien/

eckefeldt i BRASILIEN
Senast aktiv - från Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark
Incheckat, packat och klart!
måndag 8 oktober 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

sådärja! Nu är väskan packad. Blev sommarkläder skal ju bli finväder i Prag.

jullehabo i Prag
Planering
tisdag 4 september 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Har kollat upp lite vad man kan fördriva tiden med! Utöver de vanliga turist attraktionerna så kan man ju tex ta en guidad tur till koncentrationslägret i Terezin, eller varför inte ett öl spa🍺

jullehabo i Prag
Resebroschyren är klar!
torsdag 22 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Länka vidare...http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Laos--Kambodja-1/

Första förberedelsen...
onsdag 14 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Första förberedelsen:Ta hand om magen... 💩 (klart) Och så småningom fixar vi myggmotståndet 👌http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Laos--Kambodja/

Senast aktiv - från Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark
LAOS & KAMBODJA - snart kommer vi!
torsdag 8 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Äntligen... http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Nu-/

lördag 3 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Hej!Ja, det var ett tag sedan jag skrev i min resedagbok, det har ju varit ett antal resor sedan dess, men nu skall det bli dokumenterat lite igen. Ofta har det varit så att det har varit svårt med WIFI.Denna resa skall vi göra med goda vännerna Ann, Micke, Karin och Roger.Resan går först

Lena Rehn
rehn47 i Sydafrika 2018
Bättre sent än aldrig...
söndag 14 januari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

...här kommer en liten sammanfattning och några kort till: Mycket hände när vi kom hem och en sammanfattning så här långt efter är inte helt lätt att göra... Men i stora drag kan vi väl säg att på denna korta tid vi var på Madeira kom vi att gilla ön skarpt och vi hoppas komma dit

eckefeldt i Madeira
Hemma igen...
söndag 2 april 2017 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

LÄS OM VÅR FANTASTISKA RESA!!!http://ingridmarie.bloggo.nu/

Drygt en månad kvar...
onsdag 28 december 2016 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Tror knappt att detta ska bli verklighet! Men korten vittnar i alla fall om det...

BRASILIEN

BRASILIEN

1 februari 2019 - 24 februari 2019

Till en liten del av detta jättestora land styr vi denna gång vår kosa. Här tänker vi oss uppleva lite äventyr i Rio De Janeiro med omnejd, vad det blir återstår att se...

Prag

Prag

9 oktober 2018 - 13 oktober 2018

Weekendresa med goda grannar

LAOS och KAMBODJA

LAOS och KAMBODJA

1 mars 2018 - 24 mars 2018

LAOS med bl.a. detta: "The Gibbon experience" och: "The Lusang Say cruises" KAMBODJA kommer att handla mycket om "Angkor Vat"

3 februari 2018 - 6 mars 2018

Hej! Ja, det var ett tag sedan jag skrev i min resedagbok, det har ju varit ett antal resor sedan dess, men nu skall det bli dokumenterat lite igen. Ofta har det varit så att det har varit svårt med WIFI. Denna resa skall vi göra med goda vännerna Ann, Micke, Karin och Roger. Resan går först till Johannesburg för att åka till Krugerparken och Blyde River Canyon efter en vecka där blir det flyg till Kapstaden och där hyr vi ytterligare en bil . Vi stannar den 11-15 febr nära Kapstaden för att sedan börja rutten bort mot Port Elizabeth. Vi hörs alltså framöver. Kram Lena med resesällskap.

Madeira

Madeira

23 november 2017 - 30 november 2017

"Andas in, andas ut..."

RESAN 2017: Vietnam, Indonesien och Indien

RESAN 2017: Vietnam, Indonesien och Indien

30 januari 2017 - 26 mars 2017

Vi har länge längtat efter en riktigt låång resa - äntligen ska vi göra den. Förhoppningsvis blir den full av många olika intryck, äventyr och avkoppling :) Vi har ju som bekant haft problem med den här resdagboken en tid och därför istället hänvisat till vår blogg istället. Även om det nu verkar som om den här resdagboken nu äntligen har uppdaterats och förbättrats kommer vi ändå, tills vidare i alla fall att länka er till vår blogg "Levande resor" Följ med... http://ingridmarie.bloggo.nu/

Polen

Polen

28 maj 2016 - 31 juli 2016

Vår livs resa till Bartosz!

"Levande" resor

"Levande" resor

22 oktober 2015 - 23 oktober 2015

[b]Hej alla reseintresserade! Detta är inte annonsering för en ny resa utan bara lite info om en ny plats för våra videofilmer:[/b] [i]Jag och min man brinner för resor på alla sätt och vis och vi har så många fantastiska filmer från alla våra resor. Det känns som vi sitter på stor skatt och vi vill så gärna dela med oss av denna. Vi finns här på resdagboken men eftersom det tyvärr inte går att ladda upp filmer här så nu gör vi ett försök med en "film-blogg" som vi hoppas kan glädja och inspirera...[/i] [link url=http://ingridmarie.bloggo.nu/]http://ingridmarie.bloggo.nu/[/link]

Återresa/jubileumsresa

Återresa/jubileumsresa

11 februari 2016 - 17 mars 2016

ÄNTLIGEN! Resan som vi skulle gjort förra året under ett annat upplägg men som inte blev av ska nu bli av - på ett annat sätt...!!!

Jönköpingsfesten

Jönköpingsfesten

3 augusti 2015 - 9 augusti 2015

På mc till Jönköping... En liten kortsemester med huvud-destination Jönköping. Där vankas det konsert med Tomas Ledin och Måns Zelmerlöw + Rix-FM festival!

Lena Rehn
rehn47