Orsa

Med Husbil mot Boden och tillbaka

Med Husbil mot Boden och tillbaka

10 juli 2020 - 31 juli 2020

Att åka söder det kan vi men hur mkt kan vi om norr? Rastlöshet och jakten efter äventyr är oss, att stanna hemma hela semestern är inte för oss. Ett äventyr på hjul genom Sverige från Skövde mot Boden och tillbaka ska vi nu åka på.

Cykla genom Sverige

Cykla genom Sverige

10 juli 2013 - 11 augusti 2013

Ett cykeläventyr genom Sverige är tanken. Vi flyger till Tromsö ihop med våra nya fina cyklar, sedan buss till Kilpisjärvi där själva cykelturen startar. Allt som allt beräknas det bli cirka 276 mil från Kilpisjärvi till Smygehuk. Tanken är att cykla hela sträckan, men skulle det inte bli så är vi nöjda ändå! =)

Sommarsemester 2012, Lofoten

Sommarsemester 2012, Lofoten

29 juni 2012 - 25 juli 2012

I år så håller vi oss till Norden. Vi kommer att åka med husvagn uppåt i Sverige och säkerligen in i Norge. Den stora skillnaden i år är vår nya reskamrat Eddie Airedale samt dom äldre reskamraterna Stig och Kerstin som följer med i sin husbil. Vi ser fram emot en trevlig och trivsam 4:a veckors semester.

Sportlovsresa till Florida

Sportlovsresa till Florida

23 februari 2012 - 5 mars 2012

Singapore

Singapore

10 februari 2011 - 17 februari 2011

jag tar en resa ner till Singapore och möter upp pappa, innan jag gör ut på min 4 veckors APU.

Stefan och Margareta

Stefan och Margareta

22 september 2010 - 3 mars 2011

Mongoliet

Mongoliet

2 juni 2010 - 2 augusti 2010

Två månader av äventyr på stäppen!

Vinter i Sörgården

Vinter i Sörgården

18 februari 2010 - 26 februari 2010

En vinter att minnas

LIA Turkiet

LIA Turkiet

6 maj 2010 - 28 maj 2010

Drar till Kusadasi som ligger på Turkiets västkust med Erika, Gotland & Annika de fyra sista veckorna av vår sista LIA! Här blir det bland annat sol&bad, hamam, moskeer, en tur till Istanbul, en dag i grekland, kultur, underbar mat och mycket skratt! [b]Längtar![/b]

Vinter 2010

Vinter 2010

4 februari 2010 - 8 mars 2010

Egentligen är det 3 resor men slår ihop dem till en här. Det börjar med en konferans till Åre med jobbet. Den resans höjdpunkt är offpiståkning med guide. Sen en vecka senare ska jag först till Orsa för ett skidlopp på 42km(Orsa Skimarathon), sen vidare till Idre för 2 dagars alpin skidåkning och sen en veckas längdskidåkning i Bruksvallarna. Sen som kronan på verket Vasaloppet första helgen i mars.