Gävleborgs län

Ikväll är det dags
fredag 19 maj 2017 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

I kväll bär det av till Afrika. Resan kommer pågå hela natten med mellanlandning i Addis Abeba. Inte förän på lördag eftermiddag landar vi i Blantyre, Malawi, där vi ska spendera nästkommande 2 veckor. Brorsan och jag ska praktisera på Queen Elizabeth Central Hospital i Blantyre på

anna_malmstrom i Malmström doctors go Africa
Senast aktiv - från Blantyre, Södra regionen, Malawi
Dag 2
söndag 30 april 2017 - Norrsundet, Gävleborgs län, Sverige

Vi vaknar söndag morgon vid Skags hamn, äter frukost och tar sedan på långkalsonger, jacka, mössa och handskar. Enstaka snöflingor singlar ibland ner men valet att åka lördag visade sig smart då vi får höra att det snöat ca 7 cm hemma under natten. Pojkarna passar på att leka av sig i

På väg!
söndag 23 april 2017 - Enånger, Gävleborgs län, Sverige

Pass ✅ Packning ✅ Pengar ✅ Jomen då börjar vi.

Planering och väntan

Flygbiljetter med Singapore Airlines är beställda av MyPlanet och bilen hyrd hos Affordable Car i Christchurch, en Toyota Prado (Land Cruiser).Nu är det bara en låååång väntan innan det bär av.

Erik Ryd
rydda i New Zealand 2018 Revivel-Tour
Resan påbörjas (snart)!

Ikväll är kvällen innan dagen-D. Allt är färdigpackat och alla utskrifter på bokningar är i sin ordning. Jag och Robert inväntar ivrigt på att Pappa ska hämta oss och John runt 3-snåret inatt. Brorsan kom och gjorde oss sällskap med några öl, chips och lite EM i fotboll. Imorgon

Starten och iväg på äventyr.
tisdag 23 februari 2016 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Då ger vi oss iväg. Så vi har längtat efter denna dag. Taxin kommer kl 09.00 och hämtar oss. Våra älskade hundar har vi sagt hej då till och jag får påminna mig om att de är hundar och inte barn som vi lämnar. Vi reser i från kl. 15.10Arlanda, mellan landar i London kl16.55, där vi

Petra Edqvist
Petias i Sydafrika
Senast aktiv - från Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika
bali Indonesien
lördag 30 januari 2016 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Tja.. befinner mej på bali till 2/8 om de finns nån likasinnad :)

Filip Häggblom
filip90 i Spanien london bali
Flygbiljett bokad.
fredag 22 januari 2016 - Sandviken, Gävleborgs län, Sverige

Bokat och klart. Från Arlanda till CDG Paris.3557:- 2 vuxna & 2 barn.

Per Duveborn
Duve i Paris
Det närmar sig!
måndag 12 oktober 2015 - Hudiksvall, Gävleborgs län, Sverige

Hej alla! I morgon är det precis en vecka kvar tills vi sätter oss på tåget till Arlanda och påbörjar vår resa till Australien. SOM vi har längtat! Och äntligen är det dax :-) Det som har känts så avlägset är nu påtagligt verkligt när jag hela tiden adderar till den lite slarvigt

Nu börjar det
måndag 5 oktober 2015 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Sådär ja, nu är allting packat och klart. Pass, visum, biljetter, pengar... Allt är i sin ordning hoppas vi. I morgon bär det av. Mamma och jag åker äntligen på en långresa tillsammans. Vi tänkte slå på stort och åka jorden runt den här gången. Jag är färdig med mitt kliniska

anna_malmstrom i Jorden Runt
Eurotrip

29 april 2017 - 27 maj 2017

Vår första långa resa med vår camper.

New Zealand 2018 Revivel-Tour

15 januari 2018 - 26 februari 2018

Vi skall återuppliva gamla minnen och fisken från vår premiärresa 1995.

Malmström doctors go Africa

19 maj 2017 - 10 juni 2017

Brorsan och jag åker till Malawi för att praktisera på Queen Elisabeth Hospital i Blantyre.

Födelsedags- och bröllopsresa

23 april 2017 - 30 april 2017

Detta är tänkt att bli en kombinerad 60-års present och bröllopsresa till Islay, Skottland med goda vänner i whiskyns tecken tillsammans med min nyblivne make

USA. Miami/Husbil på västkusten

13 juni 2016 - 12 juli 2016

På drift i USA en månad! Resan påbörjas med en vecka med i Miami för att senare dra vidare till Västkusten där vi hämtar en husbil och bränner runt på västkusten i 3 veckor!

Sydafrika

23 februari 2016 - 11 mars 2016

Nu längtar vi att få komma iväg. Är och pratar ihop oss med Mattias föräldrar som ska ha våra hundar medans vi är borta. Det känns tryggt att de ska vara hos dem.

Spanien london bali

17 januari 2016 - 8 februari 2016

Paris

20 april 2016 - 24 april 2016

Långweekend till Paris. Startar med 2 dagar på Disneyland. Därefter fredag - söndag inne i Paris.

Piraterna i landet Oz

20 oktober 2015 - 14 januari 2016

Jag och min kärlek på en tre månaders-tur till Australiens västkust! Hälsa på kärestans släkt och njuta av tillvaron!

Jorden Runt

6 oktober 2015 - 9 november 2015

Mamma och jag ska resa till andra sidan jordklotet till Midgårds land - Nya Zeeland.