Gävle

Hemma igen
lördag 10 juni 2017 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Så var vi hemma igen. Det har varit en fantastisk resa till Malawi. Det känns som vanligt lite overkligt att vi har varit borta ända till Afrika och nu är man hemma igen som om ingenting hade hänt. Tre veckor gick verkligen fort. Det är alltid kul att resa och jag har trivts väldigt bra i

Ikväll är det dags
fredag 19 maj 2017 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

I kväll bär det av till Afrika. Resan kommer pågå hela natten med mellanlandning i Addis Abeba. Inte förän på lördag eftermiddag landar vi i Blantyre, Malawi, där vi ska spendera nästkommande 2 veckor. Brorsan och jag ska praktisera på Queen Elizabeth Central Hospital i Blantyre på

Planering och väntan

Flygbiljetter med Singapore Airlines är beställda av MyPlanet och bilen hyrd hos Affordable Car i Christchurch, en Toyota Prado (Land Cruiser).Nu är det bara en låååång väntan innan det bär av.

Erik Ryd
rydda i New Zealand 2018 Revivel-Tour
Senast aktiv - från Gävle, Gävleborgs län, Sverige
Starten och iväg på äventyr.
tisdag 23 februari 2016 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Då ger vi oss iväg. Så vi har längtat efter denna dag. Taxin kommer kl 09.00 och hämtar oss. Våra älskade hundar har vi sagt hej då till och jag får påminna mig om att de är hundar och inte barn som vi lämnar. Vi reser i från kl. 15.10Arlanda, mellan landar i London kl16.55, där vi

Petra Edqvist
Petias i Sydafrika
Senast aktiv - från Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika
bali Indonesien
lördag 30 januari 2016 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Tja.. befinner mej på bali till 2/8 om de finns nån likasinnad :)

Filip Häggblom
filip90 i Spanien london bali
Nu börjar det
måndag 5 oktober 2015 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Sådär ja, nu är allting packat och klart. Pass, visum, biljetter, pengar... Allt är i sin ordning hoppas vi. I morgon bär det av. Mamma och jag åker äntligen på en långresa tillsammans. Vi tänkte slå på stort och åka jorden runt den här gången. Jag är färdig med mitt kliniska

Anna Malmström
anna_malmstrom i Jorden Runt
förväntansfull.
söndag 4 januari 2015 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Lite svårt att sova nu. Vill bara komma iväg och få uppleva nya äventyr och träffa nya människor. Det här blir våran andra resa för att fira vårat äktenskap som snart varit i två år. Underbart att få resa med min älskade Mattias. Imorgon startar vi och lämnar våra ungdomar hemma

Nu åker vi!
tisdag 16 december 2014 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Vilken slutrush det blir innan allt är klart! Julfirande i dagarna två - Check! Julhandling - Check! Packning - Check! Diska och plocka ut sopor - Check! Ta fram snöskyfflarna (för de stackare som måste ta sig in när snön kommer...) - Check! Lämna bort katten på kollo i stan -

Allting har ett slut
måndag 9 juni 2014 - Gävle, Gävleborgs län, Sverige

Så var det dags för den sista etappen på våran resa. Inte ens om man snart är 50 år så kan man motstå att göra ett stopp på Disneyland om man nu har vägarna förbi. Sagt och gjort så blev det en heldag i "barnens" förlovade Disneyland. Såååå häftigt!!! Och om man nu har chansen

New Zealand 2018 Revivel-Tour

New Zealand 2018 Revivel-Tour

15 januari 2018 - 26 februari 2018

Vi skall återuppliva gamla minnen och fisken från vår premiärresa 1995.

Malmström doctors go Africa

Malmström doctors go Africa

19 maj 2017 - 10 juni 2017

Brorsan och jag åker till Malawi för att praktisera på Queen Elisabeth Hospital i Blantyre.

Sydafrika

Sydafrika

23 februari 2016 - 11 mars 2016

Nu längtar vi att få komma iväg. Är och pratar ihop oss med Mattias föräldrar som ska ha våra hundar medans vi är borta. Det känns tryggt att de ska vara hos dem.

Spanien london bali

Spanien london bali

17 januari 2016 - 8 februari 2016

Jorden Runt

Jorden Runt

6 oktober 2015 - 9 november 2015

Mamma och jag ska resa till andra sidan jordklotet till Midgårds land - Nya Zeeland.

Dominikanska Republiken, Puerto Plata

Dominikanska Republiken, Puerto Plata

5 januari 2015 - 19 januari 2015

En efterlängtad långresa med minman. Här har vi aldrig varit förut eller bott på all-inclusive, som vi ska göra nu.

Down Under again - 2014/15!

Down Under again - 2014/15!

16 december 2014 - 12 januari 2015

Här är vår resa till Australien 2014/15!

Gittan och Robban på Roadtrip i vä USA

Gittan och Robban på Roadtrip i vä USA

25 april 2014 - 26 maj 2014

Nu kan äntligen nedräkningen börja och planeringen är i full gång. Allt från vad jag (Gittan)inte bör packa ner i resväskan till bilbokning ska ska fixas. Flyget är bokat med destination Los Angeles men mycket är fortfarande i planeringsstadiet. Finns mycket på våran "Must Do-list" som t ex att man vill se Grand Canyon och gå på Blues Festivalen i Dana Point Spännande! Spännande!

Frida Egerlid
i98frieg