Gävle Ö

Bönan camping Gävle
söndag 2 augusti 2015 - Gävle Ö, Gävleborgs län, Sverige

Lämnade hemma vid 14-tiden. När vi var mellan Brunflo och Gällö så kommer jag på att gympadojorna är kvar hemma. Ok, leopardfärjade pisskälkar, typ Foppatofflor med strasstenar och ballerinaskor är med. Värre saker har hänt. Billiga gympadojor finns överallt. Vi bestämmer att ställa

Eva Esteby
Yran i Sommarsemester 2015
Senast aktiv - från Västervik, Kalmar län, Sverige
Sveriges Järnvägsmuseeum
måndag 3 augusti 2015 - Gävle Ö, Gävleborgs län, Sverige

När vi satt och åt frukost så kom Edwin och Lowa och hälsade på. Edwin passade på att inta en andra frukost. Han sa bara ett ord "macka". Arwid hade passat på att stoppa ner Jespers mobil i ett luftintag så den hade ramlat ner någonstans. Vi funderade på hur dagen skulle spenderas. Det

Eva Esteby
Yran i Sommarsemester 2015
Senast aktiv - från Västervik, Kalmar län, Sverige
Furuvik reggaefestival 2012 f d URF
onsdag 22 augusti 2012 - Gävle Ö, Gävleborgs län, Sverige

Torsdag Reste fr Malung med buss-tåg till Gävle, handlade mat o reste tåg till furuvik och gick till Campingen för att checka in i stuga första natten, för att sen flytta till sovkupe i furuviksparken fredag o lördag, eftersom det skulle blivit dubbelt så dyrt första natten med inträde

Ingrid Johansson
IJ i Furuvik reggaefestival f d URF
Senast aktiv - från Malung, Dalarnas län, Sverige
För motor till Huseliiharen
torsdag 19 juli 2012 - Gävle Ö, Gävleborgs län, Sverige

Torsdag: Distans: 23,1 M, Vind: Växlande 2-5 m/s, FÖG: 5,3 kn. Vi vaknade upp i ett soligt och lugnt, allt för lugnt, Björnsund. Vår plan hade varit att segla idag men det skulle inte gå, vinden var för svag. Vi åt frukost och Robert diskade medan Sofie och Selma rodde in till den

Sommarsemester 2015

Sommarsemester 2015

1 januari 2020 - 1 januari 2020

Semestertripp med husvagnen. Lämnade hemma söndag den 2 augusti. Ska vara hos Tusse i hennes stuga i Ödängla utanför Mösterås onsdag den 5 aug. Fredag den 7 aug lämnar vi husvagnen vid Tusses stuga och tar en båten över till Gotland och tillbaka tisdag den 11 aug. Sen får vi se vad vi hittar på.

Harmony mot Luleå

Harmony mot Luleå

9 juli 2012 - 5 augusti 2012

Vi seglar hem vår nyinköpta segelbåt, en Monsun 31. Resan startar i Oxelösund och ny hemmahamn kommer att bli Luleå. Vi seglar inomskärs längs Svenska ostkusten. Besättningen består av: - Selma (Skeppshund) - Sofie - Robert

Furuvik reggaefestival f d URF

Furuvik reggaefestival f d URF