Hudiksvall N

Vi reser 5 dec till Goa....Björn Vidtrampe och jag på samma plan
fredag 18 oktober 2013 - Hudiksvall N, Gävleborgs län, Sverige

Kom Du också.... gässen flyger redan lågt över stugan Loka Ashram...delsbo Loka Devadas Nu är biljetten bokad...now the ticket to Goa is booked 5.dec....with the Turkish Airlines...its 4107 Kr from Stockholm to Bombay...return from New Delhi 28 April. to Gothenburg. The ticket from Bombay to

Höst i Delsbo
tisdag 8 oktober 2013 - Hudiksvall N, Gävleborgs län, Sverige

Upptäcker att Resedagboken inkarnerat på nytt....kan fortsätta skriva här Jobbar just på att flytta in i mitt hus i Loka Delsbo efter en reparation p g a Vattenskada... Löven gulnar och idyllen har är lantlig och total...På ena sidan av huset betar en flock får ..50 stycken och de är

Tjärna - Alfta
måndag 29 juli 2013 - Hudiksvall N, Gävleborgs län, Sverige

Dagsetapp: 99 km Totalsträcka: 1621 km Åt en stadig och trevlig frukost frukost med Sven, Anette och Siri (Stella tog sovmorgon pga. av den sena natten. Tackade för den trevliga vistelsen och cyklade iväg i en mycket fuktig morgon, stannade vid ICA i Delsbo för att fylla på förråden med

Malin Johansson
malin44 i Cykla genom Sverige
Senast aktiv - från Varberg, Hallands län, Sverige
Tjärna - Vilodag
söndag 28 juli 2013 - Hudiksvall N, Gävleborgs län, Sverige

Dagsetapp: 0 km Totalsträcka: 1522 km Klockan ringde 07:50, upp och sjunga för Stella som firar 7 års dagen. Hurrade och grattade och tog sen en lång frukost! Under dagen har vi badat i både den varma solen och i sjön som ligger alldeles i närheten. Har hjälpt till med att förbereda

Malin Johansson
malin44 i Cykla genom Sverige
Senast aktiv - från Varberg, Hallands län, Sverige
GOA TIPS INFÖR RESAN
onsdag 14 december 2011 - Hudiksvall N, Gävleborgs län, Sverige

INDIEN Björn Skålén 0653-15151 070-6464040 9890726004 [email protected] adress: Mrs Lobo Anjuna beach. Sista restaurangen norrut PÅ SANDSTRANDEN I ANJUNA är San Fransisco. Han bor 25 meter från den bredvid Guru bar. Det tar en halvtimme från Anjuna till Arambol med vespan.

VÄLBEFINNANDE
torsdag 1 december 2011 - Hudiksvall N, Gävleborgs län, Sverige

Några tankar kring COMFORT LINE KLÄDER DESIGNADE FÖR VÄLBEFINNANDE Brev till min dotter Maya Har något på hjärtat jag vill berätta Jo När det gäller tyger och sydda kläder och material Så har de alla en inverkan på oss Den Som är uppmärksam Kan lätt känna skillnaden på att ha

What is TANTRA....From a sadhufriend...Rampuri
söndag 20 november 2011 - Hudiksvall N, Gävleborgs län, Sverige

What is Tantra? 229518 Commentshttp%3A%2F%2Frampuri.com%2Fwhat-is-tantra%2FWhat+is+Tantra%3F2010-07-27+10%3A14%3A58Adi+Rana+Purihttp%3A%2F%2Frampuri.com%2F%3Fp%3D2295Tuesday • July 27, 2010 • by Adi Rana Puri What is Tantra? (My commentary on Linda-Sama Karl’s blog, “What is Tantra” at

PART2. FIDEL CASTRO LETTER....WHAT DO YOU THINK YOURSELF ?READ AND SHARE
onsdag 16 november 2011 - Hudiksvall N, Gävleborgs län, Sverige

nAMASTE...READ AND SHARE THIS IS PART 2 OF F.CASTRO LETTER…"Genocidal Cynicism" By Fidel Castro November 15, 2011 "Information Clearing House" -- No sane person, especially someone who has had access to the elementary knowledge acquired in primary school, would agree that our species,

Fidel Castro WRITES LETTER...read it... WHAT DO YOU THINK ? part 1.
onsdag 16 november 2011 - Hudiksvall N, Gävleborgs län, Sverige

VAD TROR DU ? what do you think ? MVH kind regards Lokadevadas Sign up for our FREE Daily Email Newsletter "Genocidal Cynicism" By Fidel Castro November 15, 2011 "Information Clearing House" -- No sane person, especially someone who has had access to the

Detta händer i goa.......och allt annat också
tisdag 15 november 2011 - Hudiksvall N, Gävleborgs län, Sverige

ambho skriver... ' Kara vanner.Hoppas ni har det bra uppe i norr.Vi ar nu i pune och har det underbart,samma skona lugn(i alla fall pa mornarna)sa latt att bara vara, eller ta en tidig promenad i parken, alla exotiska faglarna,frukterna "custardappel,papaya,chicko..ja och sa den underbara

Cykla genom Sverige

Cykla genom Sverige

10 juli 2013 - 11 augusti 2013

Ett cykeläventyr genom Sverige är tanken. Vi flyger till Tromsö ihop med våra nya fina cyklar, sedan buss till Kilpisjärvi där själva cykelturen startar. Allt som allt beräknas det bli cirka 276 mil från Kilpisjärvi till Smygehuk. Tanken är att cykla hela sträckan, men skulle det inte bli så är vi nöjda ändå! =)

Fria Akademin...friakademi.se

Fria Akademin...friakademi.se

13 januari 2012 - 13 januari 2014

We travel to celebrqate the life of Meditation ....and inspire for MEDITATION ...HUMOR ..AND AWARENESS... and we will update you all about our adventures...and humbly share our experiences ... with SAT ..CHID ANANDA...meaning... .TRUTH IS THE KNOWLEDGE OF BLISS.... THIS TRIP WE WILL take foto RECORD audio AND VIDEO FILM...and slowly share with you on Youtube and facebook where you find me as LOKA DEVADAS And also we will share with you on Free Academy web site...www.friakademi.se

Expedition Sydostasien

Expedition Sydostasien

18 februari 2010 - 15 april 2010

Fältkurs i tropisk ekologi i djup regnskog och höga berg på Borneo. Därefter upptäcktsfärd genom Kambodja med allt från buddist tempel till spår efter en massmördande diktator...

In i 2010 resan: Resting as Awareness

In i 2010 resan: Resting as Awareness

21 december 2009 - 31 december 2011

Här kommer sanna rapporter från Fria Akademins Dramatiska resa in i 2010. Dagboksanteckningar och reflektioner från India Land nov -april och maj-oktober från Sweriges land...A good traveller has no fixed plans and no intent upon arriving..Lao Tze. Please see my films at www.youtube.com LokaDevadas and www.friakademi.se and www.facebook.com Loka Devadas ring mej på 0091 989072 6004 nov-april eller 0046 70646 4040 eller 0046 653 15151 eller Maila mej alltid på [email protected] för privata kommentarer och frågor mm mm Ha så kul och för att göra detta möjligt gå till www.greatfreedom.org och se en film... eller ladda in lite tal på din Mp3 spelare Om den Stora Friheten

USA -Au pair

USA -Au pair

24 augusti 2009 - 9 september 2010

Jag ska tillbringa ett år hos en svensk/amerikansk familj för att ta han om deras tre barn.

Cathrine Wingh
alanca