Burgsvik

Södra Gotland
tisdag 1 augusti 2017 - Burgsvik, Gotlands län, Sverige

Idag åkte vi runt på södra delen av ön. Vi fikade på Folkeryds (ja det heter nåt annat numer) i Burgsvik, svängde förbi Holmhällar och körde runt på lite småvägar. På vägen norrut besökte vi Sonja och KG. Vi fick gofika!Kvällsmaten inhandlades på ICA i Hemse.

Larstl
Nimlinds i Gotland II 2017
Senast aktiv - från Tofta, Gotlands län, Sverige
Lammballar - yes!
onsdag 5 augusti 2015 - Burgsvik, Gotlands län, Sverige

Idag åkte vi runt på södra delen av ön. Vi åkte den fina vägen nere vid Hoburgen, körde upp och tittade på "Såmycketbättrefyren". Vid Sundre hittade vi vad vi letat efter för Idas räkning. Och vi har letat från Fårö i norr till Hoburgen i söder: LAMMBALLAR! Över 100

Larstl
Nimlinds i Gotland II 2015
Senast aktiv - från Tofta, Gotlands län, Sverige
Lördag den 14 kom fredagen den 13 ikapp oss!
lördag 14 augusti 2010 - Burgsvik, Gotlands län, Sverige

Dagen började bra, vi blev jagade av bilarna av från båten. Sedan träffade vi Linneas syster med familj :) Vi begav oss ut på nya äventyr. Resan blev dock en smula längre än väntat, då vi tänkte vara duktiga/turistiga och ta den omtalade cykelleden... som tyvärr var en rejäl omväg och

Linnea Johanna Niklasson Radesten
Tuffarna i Gotland runt på cykel
Senast aktiv - från Falun, Dalarnas län, Sverige
Rundar Hoburgen
lördag 26 juni 2010 - Burgsvik, Gotlands län, Sverige

Den 25:e Midsommarafton rundade vi Hoburgen i lätta vindar och i ett härligt sommarväder.Seglatsen gick till Burgsvik där vi firade midsommar med Senestads som bilat ned från Visby. Vi grillade på bryggan och åt, drack och hade det trevligt fram mot småtimmarna i sittbrunnen. Idag lämnade

Bengt Anzén

27 juli 2017 - 13 augusti 2017

Gotland II 2015

Gotland II 2015

25 juli 2015 - 16 augusti 2015

Planen är tre veckor på ön i sommar. Är det möjligt? :-)

Gotland runt på cykel

Gotland runt på cykel

13 augusti 2010 - 21 augusti 2010

Nu är det så att vi två, tillsammans med Emelie, ska ge oss ut på cykeltur igen :)Denna gång ska vi cykla runt på Gotland!

Gotland runt

Gotland runt