Klintehamn

En helt ny resa...
lördag 20 juli 2013 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Jag kan inte riktigt säga att nu bär det ÄNTLIGEN av för det här är nog en av de mest spontana resorna vi gjort. Den där känslan av att man går och längtar länge, planerar och drömmer om det som ska komma har inte hunnit infinna sig, nu blev det mera pang på! Fast vi är ju pang

Anna Sandell Skoggren
Skoggrens i Eurotrip
Senast aktiv - från Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark
packa den där packsäcken!
söndag 27 november 2011 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

båtturen visby - nynäshamn 28 november kl 16.45 fick precis ännu en resenär att ta hand om. kamrater, det är dags! nu är det bara en inställd båt eller möjligen en förlisande båt som kan sätta käppar i hjulen för min resa! gaah! som att det skulle hända?! ..det kommer det säkert

Viktor Berglind Ekman
921229 i Ganesha och jag
Senast aktiv - från Ella, Goa, Indien
Dag 15
onsdag 6 oktober 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej! Nu är vi hemma i Klintehamn kom hem vid 14.30 till ett kallt Gotland, 20 grader kallare än vi haft dom senaste 14 dagarna. Ha det bra, skriv gärna några kommentarer så jag ser att ni läst dagboken.

Dag 14.
måndag 4 oktober 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hejsan ! Idag är det sista dagen,det blev Poolen hela dagen klart fint väder + 29 grader.På e.m. handlade vi sista spriten och sista presenterna till barnbarnen,några skjortor till mig. Ikväll äter vi alla 9 som är kvar på ett Steakhaus,sedan blir det underhållning på Coco Logos Bar.

Dag 13.
söndag 3 oktober 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hejsan ! Idag började jag & G.B. med sen frukost kl 08.00,det blev ingen promenad idag,det är ju Söndag. På morgonen var det +23 med lite moln, men senare på dagen blev det +32 och klarblå himmel,vi låg vid poolen hela dagen,inte något mer att berätta,en dag kvar G.B. vill stanna minst en

Dag 12.
lördag 2 oktober 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej ! Idag blev det resa med lokalbussen till Palmitos Park Jag ,Gösta,Maggi,G.B.Det tog 50 minuter då åkte vi igenom hela Playa Ingles,vad många hotell det fanns där. Inträdet kostade 250 kr per person,då fick vi se en show med olika sorters Papegojer,det var jätteroligt. Efter det gick

Dag 11.
fredag 1 oktober 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hejsan ! Idag på morgonen var det +21 e.m. +29. Idag åkte Ida & Alex på Dyksafari med syrgastuber,och då fick Gösta & Maggi vara barnvakt åt deras barnbarn Joel. Under dagen har det varit Poolen, det har varit mulet på e.m. men ändå varmt men det blåser nästan jämt,men vinden är

Dag 10.
torsdag 30 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej! Idag när vi åt frukost 07.30 var det"bara" 20grader, efter promenaden drack vi kaffe,sedan åkte Jag & G.B. med Taxi till ett jättestort köpcenter som hette Atlantica, där köpte vi mer presenter till barnbarnen,jag köpte ett par skor,G.B. köpte smycken,samt Aloe Vera.Dom andra åkte

Dag 8.
onsdag 29 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej ! Idag har det varit strejk på hela ön bland Taxi & busschafförer. Kan tala om att Gran Canaria är hälften så stor som Gotland men det bor här ca: 807.000 inv. 400.000 i Las Palmas. Idag har vi legat vid poolen hela dagen,på e.m. var det vattengympa för Gösta,Maggi och G.B.Temp idag +

Dag 8.
onsdag 29 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Eurotrip

Eurotrip

20 juli 2013 - 3 augusti 2013

Sex personer,12 kvm, en kille, fem tjejer,sol,bad och massor med äventyr!

Ganesha och jag

Segeltur runt Gotland

Gran Canaria

Gran Canaria

20 september 2010 - 5 oktober 2010

Vår resa till Gran Canaria börjar närma sig tillsammans med Gösta & Maggi och Ida & Alex och deras son Joel samt 8 st till,resan börjar den 20 September.

BosnienBF08

BosnienBF08

24 april 2010 - 8 maj 2010

Barn- och fritidsprogrammet åk 2 åker till Bosnien på studieresa. Första besöksmålet är Dubrovnik sedan går resan vidar till Mostar där vi bor på ett barnhem i 4 dagar. Vi ska där, vara med barnen på barnhemet samt på skolan för funktionshindrade som ligger på området. Vi kommer också att hjälpa till på förskolan. Resan går sedan vidar till Sarajevo där vi kommer att bo på ett studenthem. Vi kommer att vara två dagar på en gymnasieskola och tre dagar på SOS barnbyar. Vi ser alla fram emot resan.

Senaste aktivitet
Senaste svar