Klintehamn

Dag 8.
tisdag 28 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hejsan ! Dagen började lite mulen men ändå + 23 grader under dagen steg det till 32 grader. Idag åkte Pimmen & Malin hem även Kajsa och Marianne,bussen hämtade dem 12.00. Gösta & Maggi åkte med Alex & Ida till ett köpcenter för att köpa blöjor m.m. till Joel,vi har legat vid poolen hela

Dag 7.
måndag 27 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej ! Dagen började med frukost och promenad,sedan kaffe. Efter det gick jag och G.B. och köpte presenter till alla 8 barnbarnen sedan blev det lunch,efter det poolen G.B. Gösta, Maggi var på vattengympa,till kvällsmat åt vi Canarisk mat med b.l.a. Rabbis m.m. senare på kvällen gick jag och

Dag 6.
söndag 26 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hejsan ! Dagen började med frukost,sedan promenaden. Efter det blev det Poolen och sol och bad +30 grader. 12.30 lunch efter lunchen tittade Jag, Gösta och Pimmen på Formel 1 från Singapore i 2 timmar. Sedan forsättning vid Poolen med en Sangria. Ikväll skall vi äta Fransk middag med b.l.a.

Dag 5.
lördag 25 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej ! Idag fyller Ida Thelin 30-år ,sonhustru till Gösta & Maggi,vi firade henne vid frukosten,efter det blev det rundtur med buss runt ön,först gick resan till Las Palmas,där vi fick en guidad tur av vår guide Daniel. Efter det gick färden till Bandamas ett utsiktsberg på 1300 m.Sedan

Dag 4.
fredag 24 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej ! Idag fyller Maggi 60 år och det har vi firat varsamt,hon fick i present av söner och man Spabesök med Champagne och jordgubbar m.m. Efter det blev det lunch,vi låg hela dagen vid Poolen varmt och skönt "bara 30 grader idag",ikväll blir det middag för Maggi alla 14 personer kommer med

Dag 2.
onsdag 22 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej ! Idag hade vi regn i två timmar men ändå var det 25 grader,Gun-Britt,Maggi och Gösta hade på e.m. vattengympa,jag var ute och promenerade.Ikväll hade vi gemensam middag på grannhotellet,allt gratis inkl.öl,vin. Owe

Dag 1.
tisdag 21 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Dag 1. Hejsan ! Nu har vi kommit fram till vårt hotell,packat upp och varit på Informationsmöte hos Fritidsresor angående olika utflyckter samt om Gran Canaria, det är 30 grader i skuggan. Vi skall nu ta en drink innan vi går ut och äter allt är ju gratis, glass snacks,öl,vin,m.m. V i är

måndag 20 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej allihopa ! Nu åker vi med färjan kl.16.45 sedan buss och buss till Arlanda där vi övernattar,flyget går 07.00 6 timmars restid till värmen,ha en bra dag. Owe

lördag 18 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Nu är det bara 3 dagar kvar innan vi reser till värmen och all inclusive,det skall bli skönt att komma till värmen, badet och paraplydrinkarna. Owe

söndag 12 september 2010 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

Hej ! Nu är det bara 8 dagar kvar innan vi åker till värmen, vi hörs. Owe