Ljugarn

Folhammar
fredag 3 juni 2011 - Ljugarn, Gotlands län, Sverige

Folhammar, fint raukområde. William fick vuxenportion med köttbullar.

Janna Nilsson
JannaNilsson i Gotland
Senast aktiv - från Karlskrona, Blekinge län, Sverige
Ljugarn, vi ljuger inte när vi säger att det gör jävligt ont just nu!
söndag 15 augusti 2010 - Ljugarn, Gotlands län, Sverige

En god natts sömn fick vi när alla människor slutat störa oss. Myrorna käkade dock upp våra polkagrisar, men vi såg det som lite mer protein och åt ändå. En mysko sak som hände under natten var att Jojos sko hade förflyttat sig närmare tio meter... Vi vet ej vad som hänt... Frukosten

Linnea Johanna Niklasson Radesten
Tuffarna i Gotland runt på cykel
Senast aktiv - från Falun, Dalarnas län, Sverige
Väder, väder, väder. Är det allt som gäller på semestern?
lördag 31 juli 2010 - Ljugarn, Gotlands län, Sverige

Ja självklart har vädret betydelse när man är på semester. Är det mulet och lite småblåsigt måste man helt enkelt hitta på något att göra. Grabbarna börjar tycka det är lite småtråkigt när det inte är strandväder. Idag packade vi in oss alla 5 i bilen och styrde ner till När.

Foton också.
torsdag 29 juli 2010 - Ljugarn, Gotlands län, Sverige

Glöm inte att titta på fotona som jag lagt in!

Varmt men mulet.
torsdag 29 juli 2010 - Ljugarn, Gotlands län, Sverige

Nä men nu får solen komma tillbaka. Brunfärgen ramlar ju av snart! Vår lilla resa i går gick först till Roma där vi stannade till på en "loppis" som hade tusentals begagnade videofilmer. Emil som älskar thrillers kunde nog ha varit där hur länge som helst. Fortsatte sedan mot Vänge

Herrvik
torsdag 24 juni 2010 - Ljugarn, Gotlands län, Sverige

Igår fick vi en fin tur i strålande sol och vi hade 5 m/s i undanvind.Passerade Slite och Botvaldevik och gick in till Herrvik. Fin skyddad hamn med en dyr hamnkrog men just inget mer.I dag skiner solen igen och vi får samma fina undanvind. Vinden håller sig imorgon också och sen kommer den

Bengt Anzén

Familjeresa till Gotland.

Gotland runt på cykel

Gotland runt på cykel

13 augusti 2010 - 21 augusti 2010

Nu är det så att vi två, tillsammans med Emelie, ska ge oss ut på cykeltur igen :)Denna gång ska vi cykla runt på Gotland!

Ljuvliga Ljugarn i år igen!

Ljuvliga Ljugarn i år igen!

20 juli 2010 - 4 augusti 2010

I år har vi åkt hit i omgångar. Just nu är det 3e gången. Lika härligt varje gång!

Gotland runt

Gotland runt