Falkenberg S

Dagen innan avfärd
söndag 11 december 2011 - Falkenberg S, Hallands län, Sverige

Bara några timmar kvar tills jag lämnar Sverige. Det pirrar väldigt mycket. Halmstad med tåget till Köpenhamn, sedan vidare med flyg. Köpenhamn-Madrid Madrid - Buenos Aires. Då är jag framme den 13/12 på förmiddagen. Pusss o hej! Nu blir det att kasta sig över kudden min :)

Brita Stenström
FlyingTequila i ARGENTINA
The End
tisdag 1 februari 2011 - Falkenberg S, Hallands län, Sverige

Såg ut genom ett regnigt bussfönster och såg en skylt mot Slöinge. Någonstans på en regnig väg i en skumpig buss befinner jag mig i vart fall. Om mindre än två timmar anländer jag i Helsingborg. Med tanke på den stora mängden packning jag med bästa Tessas hjälp lyckades släpa ombord

ARGENTINA

ARGENTINA

12 december 2011 - 14 februari 2012

Under året 2008-2009 var jag utbytesstudent i södra Argentina. Nu efter 2½ år är det äntligen dags att återvända till mitt "extra"land. Det kommer bli en 2 månaders lång resa med många äventyr. Under resans gång kommer jag även ha me mig en vän ifrån Svearike. "El Rasmus". Här kan du/ni läsa om våra äventyr i Det glassstrutsformadelandet Argentina! <3

Oslo - favorit i repris

Oslo - favorit i repris

31 mars 2009 - 1 februari 2010

Tillbaka i älskade Oslo. Trivs som fisken i vattnet och har underbart kul! Satsar på att komma tillbaka till Skåneland som en riking lagom till nästa drömresa! Den som lever får se vart äventyret tar oss nästa gång...!

Elinor Persson
Ronile70