Falkenberg S

Dagen innan avfärd
söndag 11 december 2011 - Falkenberg S, Hallands län, Sverige

Bara några timmar kvar tills jag lämnar Sverige. Det pirrar väldigt mycket. Halmstad med tåget till Köpenhamn, sedan vidare med flyg. Köpenhamn-Madrid Madrid - Buenos Aires. Då är jag framme den 13/12 på förmiddagen. Pusss o hej! Nu blir det att kasta sig över kudden min :)

Brita Stenström
FlyingTequila i ARGENTINA
Senast aktiv - från Falkenberg S, Hallands län, Sverige
The End
tisdag 1 februari 2011 - Falkenberg S, Hallands län, Sverige

Såg ut genom ett regnigt bussfönster och såg en skylt mot Slöinge. Någonstans på en regnig väg i en skumpig buss befinner jag mig i vart fall. Om mindre än två timmar anländer jag i Helsingborg. Med tanke på den stora mängden packning jag med bästa Tessas hjälp lyckades släpa ombord

ARGENTINA

12 december 2011 - 14 februari 2012

Under året 2008-2009 var jag utbytesstudent i södra Argentina. Nu efter 2½ år är det äntligen dags att återvända till mitt "extra"land. Det kommer bli en 2 månaders lång resa med många äventyr. Under resans gång kommer jag även ha me mig en vän ifrån Svearike. "El Rasmus". Här kan du/ni läsa om våra äventyr i Det glassstrutsformadelandet Argentina! <3

Oslo - favorit i repris

31 mars 2009 - 1 februari 2010

Tillbaka i älskade Oslo. Trivs som fisken i vattnet och har underbart kul! Satsar på att komma tillbaka till Skåneland som en riking lagom till nästa drömresa! Den som lever får se vart äventyret tar oss nästa gång...!