Ferievägen 12

Dag 8
söndag 10 juni 2018 - Ferievägen 12, Hallands län, Sverige

Efter ett par timmar vid poolen, checkar vi ut och sen blir vi hämtade till flygplatsen.Exakt klockan 2200, lagom till nyheterna på TV4, är vi hemma igen.Nu är det lagt till några fler bilder från Kappadokiens natur.Ha de´  gôttAnne o Hans

haax i TURKIET, Kappadokien 2018
Hemma
tisdag 18 juli 2017 - Ferievägen 12, Hallands län, Sverige

Och så blev det tisdag igen. En vecka går fort.Vi checkar ut från Fiona Blair´s MacDonald Guesthaus och startar vår färd mot Edinburgh´s flygplats.Bilen ska lämnas med tanken full och den börjar närma sig reserven, men det ska klara sig. Det bör ju finnas en tankstation i närheten av

haax i SKOTTLAND 2017
Snart packat.
måndag 10 juli 2017 - Ferievägen 12, Hallands län, Sverige

Hej,Nu är allt framtaget. Ska bara knö ner det i resväskorna. Leathermannen ska INTE ner i handbagaget denna gången.Klockan 0900 i morron startar färden mot Kastrup och Edinburgh där hyrbilen väntar. Vi ska köra till Perth, där vi övenattar en natt. Sen tar vi oss sakta upp mot